Ik hoorde inderdaad wel 3x Ho Hey ofzo, echt niet te doenquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:57 schreef Spies het volgende:
Tot en met een paar weken terug hanteerden ze nog het 'tussen 9 en 5 nooit twee keer dezelfde plaat' principe, maar daar lijken ze nu ook vanaf gestapt te zijn.
Is dat dat pianonummer?quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:59 schreef Spies het volgende:
En dat nummer van Emeli Sandé de hele tijd, zum kotsen
Met kerst is het helemaal niet te doen neequote:Op maandag 26 augustus 2013 20:01 schreef Slaap_Zak het volgende:
Wacht maar tot je twee maanden voor kerst Chris Rea met die fucking drivin' home for christmass voor de 11 duizendste keer voorbij hebt horen komen en je elke keer weer wenst dat hij zich hartstikke doodrijdt tegen een boom
Je hebt groot gelijk, skyradio staat voor herhaling ja....ik erger me er zelf ook vaker aan op mijn werk, gelukkig wisselen ze daar nog weleens van zender.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb een nieuwe werkplek, prima mensen, zit met 2 anderen op een kamer. Een probleem, deze 2 hebben graag een Skyradiootje op op het werk. Ik ben nooit fan geweest van Sky, maar ik merkte dat ik na 8 uur die zender alle Adeles helemaal zat was, Fun 5x had gehoord en The Lumineers ook te belachelijk vaak. Sommige plaatjes draaiden ze elke 2 uur. Wat een kutzender. Ongeinspireerde zaadmuziek waar niets in zit. En nee, het is niet slecht, maar acht uur achter elkaar DOODSAAIGeen enkele verrassende of interessante plaat. En ook omdat er geen verfrissende DJ tussen zit.
Klacht lijkt me duidelijk.
Red Hot Chili Peppers, U2, en Queen! En Phil Collins/Genesis natuurlijkquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:57 schreef Nieuwschierig het volgende:
Bij ons staat ie op Veronica omdat dat de enige frequentie is die die afgeragde bak nog enigzins kan ontvangen maar daar hoor ik ook elke dag het zelfde.
Kwalitatief wel 2x zo goed.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:52 schreef MAHL het volgende:
[..]
Red Hot Chili Peppers, U2, en Queen! En Phil Collins/Genesis natuurlijk
En, ja, dat was het wel zo'n beetje.
Elke dag dezelfde playlist op shuffle draaien met geforceerd leuke DJs en je krijgt overal een hekel aan.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kwalitatief wel 2x zo goed.
Adelequote:Op maandag 26 augustus 2013 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb een nieuwe werkplek, prima mensen, zit met 2 anderen op een kamer. Een probleem, deze 2 hebben graag een Skyradiootje op op het werk. Ik ben nooit fan geweest van Sky, maar ik merkte dat ik na 8 uur die zender alle Adeles helemaal zat was, Fun 5x had gehoord en The Lumineers ook te belachelijk vaak. Sommige plaatjes draaiden ze elke 2 uur. Wat een kutzender. Ongeinspireerde zaadmuziek waar niets in zit. En nee, het is niet slecht, maar acht uur achter elkaar DOODSAAIGeen enkele verrassende of interessante plaat. En ook omdat er geen verfrissende DJ tussen zit.
Klacht lijkt me duidelijk.
Het is zoiets als de marteling met de waterdruppel. Paar druppels merk je niet. Maar als het maar door blijft gaan wordt je er helemaal gek van.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
Zender van die typische zouteloze 'radiomuziek'. En om het kwartier reclames.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |