Oké.quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:38 schreef Zaktabak het volgende:
Nieuwe TT over Claudia was namelijk teveel eer geweest.
oh okquote:Op zaterdag 26 april 2014 19:23 schreef Evertjan het volgende:
[..]
iedereen is koningsdag aan het vieren
niet aan meegedaan. heb alleen deels oranje sokken aan maar dat is toeval. eerdere jaren wel ff de rommelmarkt overgelopen maar tis toch allemaal zooi en dat heb ik al genoegquote:Op zaterdag 26 april 2014 19:23 schreef Evertjan het volgende:
[..]
iedereen is koningsdag aan het vieren
Ja.quote:
Als je dat kan, ben je 's avonds geen echte vent geweestquote:Op zondag 27 april 2014 11:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
's Avonds een vent, 's morgens een vent!!!!1
's Avonds een vent, 's morgens lekker uitbrakkenquote:Op zondag 27 april 2014 11:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
's Avonds een vent, 's morgens een vent!!!!1
Ik krijg gelijk zin om te basejumpen uit m'n huisquote:Op zondag 27 april 2014 11:33 schreef SilentChaos het volgende:
Waarom blijft dit zo'n enorme bazentrack? vooral op zondagochtend
Wat een mix ook man, die sub![]()
Correct.quote:Op zondag 27 april 2014 11:33 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
's Avonds een vent, 's morgens lekker uitbrakken
#plopquote:
Heel herkenbaarquote:Op zondag 27 april 2014 11:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat waren er weer genoeg gisteren.
Goed bezig!quote:
ik denk niet dat daar echt een gloryhole zit hoor....quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Da's knap! Ik moet dat echt wekelijks lopen wil ik niet in verval raken.quote:Op zondag 27 april 2014 12:08 schreef alors het volgende:
Ja was mijn eerste 10k sinds afgelopen augustus (geloof ik) en het ging ook best wel makkelijk, kon nog wat extra tempo geven op het einde
ja, dat merkt ik ook al tijdens mijn loopje vanochtendquote:Op zondag 27 april 2014 12:09 schreef alors het volgende:
Lekker benauwd is het buiten trouwensgeen wind
quote:Op zondag 27 april 2014 12:09 schreef 3rdRock het volgende:
en ik heb geld gewonnen in de koningsdagloterij! een prijs van 20euro is op mijn lot gevallen. toch 5 euro winst![]()
gewoon je rollator opvoerenquote:Op zondag 27 april 2014 12:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Da's knap! Ik moet dat echt wekelijks lopen wil ik niet in verval raken.
[/oma issues]
HAhah ik moest hardop lachen, mijn kat schrok ervan en viel van de stoelleuningquote:
hou je muil panda!quote:
quote:
ik vraag me vooral hoe ze dat doen. hoe regelen ze bijv een telnr? dat heb ik bijv niet....en ik kan me niet voorstellen dat mn werkgever (bijv) dat zomaar gaat geven...quote:
Ja goeie vraag idd...quote:Op zondag 27 april 2014 13:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vraag me vooral hoe ze dat doen. hoe regelen ze bijv een telnr? dat heb ik bijv niet....en ik kan me niet voorstellen dat mn werkgever (bijv) dat zomaar gaat geven...
quote:Op zondag 27 april 2014 13:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja goeie vraag idd...
1 manier om erachter te komen
quote:Op zondag 27 april 2014 13:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja goeie vraag idd...
1 manier om erachter te komen
Je verwacht het niet!twitter:3FM twitterde op zondag 27-04-2014 om 13:15:123FM Presents: @dotanmusic on tour! Check de data op http://t.co/mPsezisapf #3FM reageer retweet
SC die kan een maand lang FjS vullenquote:
domienie is zijn profielwerkstuk kwijttwitter:Domien twitterde op zondag 27-04-2014 om 13:41:46Volgens mij draait mijn usb-stick op dit moment een paar rondjes mee in de wasmachine. Oeps. reageer retweet
Mijn usb-stick heeft ook al verschillende wasbeurten overleefdquote:Op zondag 27 april 2014 13:43 schreef 3rdRock het volgende:
domienie is zijn profielwerkstuk kwijttwitter:Domien twitterde op zondag 27-04-2014 om 13:41:46Volgens mij draait mijn usb-stick op dit moment een paar rondjes mee in de wasmachine. Oeps. reageer retweet
Als ik iemand zou weten zou ik het wel doen hoorquote:
goedemiddag! beetje bijgekomen van koningsdag?quote:
quote:Op zondag 27 april 2014 13:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als ik iemand zou weten zou ik het wel doen hoor
Heb gekkere dingen gedaan vroeger
Whut? Wat?quote:Op zondag 27 april 2014 14:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
goedemiddag! beetje bijgekomen van koningsdag?
jij bent gisteren niet helemaal losgegaan?quote:
Dat wel, maar dat was niet om de Koniing. Wij vierden hier nieuwjaar.quote:Op zondag 27 april 2014 14:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij bent gisteren niet helemaal losgegaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |