quote:
Op donderdag 1 mei 2014 11:40 schreef _aurum_ het volgende:http://www.volkskrant.nl/(...)gifte-eicellen.dhtml Dit is hier denk ik ook interessant, misschien voor meelezers etc.
Dobs: Trek je het nog een beetje?
Hier morgen echo, ik gok erop dat de IUI dit weekend zal zijn. Wel iedere keer een lekkere korte cyclus zo.
Ik weet niet of het de hormonen zijn of het "proces" wat me meemaken, maar ik slaap niet echt super. Inslapen gaat moeilijk en gisterochtend was ik om 0500 al wakker. Dan duurt een werkdag best lang

Huh in Utrecht zit toch al een eicelbank... Waarom dan niet samenvoegen

Dan kunnen ze in ieder geval de kosten drukken voor de acceptoren.
Ik leef nog.... Zit in mijn eigen wereldje op dit moment en probeer me zoveel mogelijk af te sluiten en te doen wat ik moet doen want anders komt dat niet goed denk ik

Ik heb zo'n raar gevoel in mijn lijf echt heel apart, weet ook niet goed hoe ik het moet omschrijven. Ik weet wel dat mijn man vol verbazing is want zoals nu heeft ie me nog niet meegemaakt
Het slecht slapen is hier ook een ding.... Ik slaap rond een uur of 1 half 2 om vervolgens vanaf 4 uur weer wakker te liggen. Zie er onderhand ook aardig als een zombie uit. Een nachtje doorhalen zou wel weer fijn zijn
Oh en had ik vergeetachtig al aangehaald

Pfoeh 4x een pagina terug lezen hier, een reactie willen geven en het gewoon alweer kwijt zijn

Fijn Lijnloos dat jullie weer aan de gang gaan
Nikki kleine zusjes horen het niet zo moeilijk te krijgen

Gelukkig heeft ze, zo te lezen, een hele lieve grote zus die haar de weg zal wijzen in deze malle medische wereld
Frummel Fijne vakantie

Als er voor jullie meer "rust" en duidelijkheid komt met meer onderzoeken dan kan ik alleen maar zeggen; waarom niet? Baad het niet dan schaadt het niet toch?
[ Bericht 5% gewijzigd door dobbey op 01-05-2014 12:17:35 ]