Relaxed.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:20 schreef DjinN het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Chef'Special - On Shoulders (Official Video)
En de official video:quote:Op maandag 13 oktober 2014 21:42 schreef JustinK het volgende:
David Guetta levert weer een prachtig staaltje af:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
David Guetta - Dangerous (Lyric Video) ft Sam Martin
Hey, een Veenstra Veenstra volger.quote:Op maandag 10 november 2014 12:57 schreef ChatGirl het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mark Ronson - Uptown Funk (Audio) ft. Bruno Mars
Klopt, maar hij werd net ook al op 3FM gedraaidquote:Op maandag 10 november 2014 13:03 schreef donroyco het volgende:
[..]
Hey, een Veenstra Veenstra volger.
quote:Op maandag 10 november 2014 12:57 schreef ChatGirl het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mark Ronson - Uptown Funk (Audio) ft. Bruno Mars
Deze week nieuw op de playlist van 3FM.quote:Op maandag 12 augustus 2013 14:48 schreef Elfletterig het volgende:
... Zelf stel ik deze pop-dance-track voor:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Fryars | Cool Like Me (Official Video)
...
Bubblegum Bass, aldus Last.fm: Danny en Hannahquote:Op maandag 1 december 2014 21:14 schreef Svarabhaktivocaal het volgende:
Een tijdje geleden hoorde ik een heel raar, bizar liedje van amper 2 minuten met rare, gepitchte vocals:
Thy Slaughter met Bronze.
Enkele weken later hoorde ik weer zo'n soort liedje: deze keer van ene Danny L Harle: In My Dreams. Ik moest gelijk aan Thy Slaughter denken. Ik kwam erachter dat beide nummers op hetzelfde label zijn verschenen.
Zojuist zie ik bij 22tracks Amsterdam pop bovenaan Hannah Diamond met Every Night staan. Ik luister en heb onmiddellijk associatie met de twee voorgaande nummers. Ik check YouTube en ja hoor... ook dit nummer komt van dat label.
Dus ik presenteer deze drie rare, poppy danceliedjes nu maar als één geheel.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Thy Slaughter - Bronzeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Danny L Harle - In My Dreamsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hannah Diamond - Every Night
Iemand trouwens enig idee hoe we deze muziekstijl zouden moeten omschrijven?
Bedanktquote:Op maandag 1 december 2014 21:20 schreef donroyco het volgende:
[..]
Bubblegum Bass, aldus Last.fm: Danny en Hannah
Dit is bij nader inzien een erg fijne dancetrackquote:Op maandag 17 november 2014 11:06 schreef glasshole het volgende:
Dance Smash 538:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Fox Stevenson - Sweets (Soda Pop) [Original Mix]
Ik zag dit topic en wou deze meteen postenquote:Op donderdag 11 december 2014 16:00 schreef ChatGirl het volgende:
Een nieuw nummer van Coldplayom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Coldplay - Miracles (Official audio)
Ik zocht deze al van de reclame.quote:Op dinsdag 30 december 2014 20:48 schreef glasshole het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
WALK THE MOON - Shut Up and Dance
Ik hoorde 'm op 538, blijft lekkerquote:Op woensdag 31 december 2014 20:33 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik zocht deze al van de reclame.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop