Dank voor jullie bijdrage aan onze spaarrekening.quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:18 schreef Rianne84 het volgende:
Ben altijd benieuwd wat die mensen nou denken
Inderdaad ja. Wel dapper dat hij mee is.quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:22 schreef SonicVolcano het volgende:
Toch wel even wennen, prins Bernard jr zonder haar
Daarom Defile terug. Dat is gewoon tof!quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:23 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Wat een treurigheid toch eigenlijk. In de jaren 80 was het oke, maar in deze tijd...
Dat keismijten bijv ja. Dat er slachtoffers vallen ofzoquote:Op zaterdag 26 april 2014 10:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik zie al een paar mooie Lucky's voor volgende week.
Gehucht?quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:28 schreef Jula123 het volgende:
Volgend jaar moet het in een stad waar ze wat nieuws durven te doen, niet weer in één of ander gehucht waar ze niet verder komen dan koekhappen, sportende kinderen en zingende wijven.
Het moet hipper ja. Een twerkende Maxima en Willem die de cinnamon-challenge doetquote:Op zaterdag 26 april 2014 10:28 schreef Jula123 het volgende:
Volgend jaar moet het in een stad waar ze wat nieuws durven te doen, niet weer in één of ander gehucht waar ze niet verder komen dan koekhappen, sportende kinderen en zingende wijven.
Het mooiste dorp van Holland een gehucht noemenquote:Op zaterdag 26 april 2014 10:29 schreef Karina het volgende:
[..]
De Rijp is wel een gehucht. Amstelveen is hopelijk wat moderner qua opzet.
Een gehucht is gewoon een klein dorp hoorquote:Op zaterdag 26 april 2014 10:31 schreef Grielen het volgende:
[..]
Het mooiste dorp van Holland een gehucht noemen
Beetje jammer dat ze het koor zo kort lieten zien, nu heb ik voor niks m'n harde schijf verkloot (omzetten voor de HD recorder) omdat moeders zichzelf graag terug wilde zien
4000 inwoners is geen gehucht. Vroeger waren we zelfs een stad dacht ik.quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Een gehucht is gewoon een klein dorp hoorIn ieder geval iets truttigs.
We plagen je maar hoorquote:Op zaterdag 26 april 2014 10:33 schreef Grielen het volgende:
[..]
4000 inwoners is geen gehucht. Vroeger waren we zelfs een stad dacht ik.
Je kunt door blijven gaan, maar 4000 inwoners blijft een gehucht, al heb je stadsrechten.quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:33 schreef Grielen het volgende:
[..]
Ze gaan straks nog over de prachtige Grote Damquote:Op zaterdag 26 april 2014 10:34 schreef Karina het volgende:
[..]
We plagen je maar hoor![]()
Hopelijk laten ze dan wel nog wat van het dorp zien, dat groene veld was een beetje saai.
De Rijp was gisteren tegen het einde van de middag afgelopen voor bussen. Scholieren die daar wonen, moesten maar eerder naar huis omdat het anders niet meer konquote:Op zaterdag 26 april 2014 10:33 schreef Grielen het volgende:
[..]
ik ben nog om kwart over 6 door de Rechtestraat gereden. Volgens mij de eerste keer in 100 jaar dat er geen enkele auto stond, mensen zaten buiten hun huis op stoeltjes, ik hoefde niet meer te puzzelen bij het voorbijrijden van tegenliggers, heerlijk.quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
De Rijp was gisteren tegen het einde van de middag afgelopen voor bussen. Scholieren die daar wonen, moesten maar eerder naar huis omdat het anders niet meer kon
Ja er had gewoon een ps4 moeten staanquote:Op zaterdag 26 april 2014 10:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Eens. We leven in de 21e eeuw, doen we nog van die zaadspelletjes.
volgend jaar doet Willy het bij hem thuis in de achtertuin met een partytent met bier en satequote:Op zaterdag 26 april 2014 10:45 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Eens. We leven in de 21e eeuw, doen we nog van die zaadspelletjes.
Nogal ja. Hopelijk wordt Amstelveen wat beter.quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:46 schreef Paul het volgende:
Sjeeeeeeeeeeeeeeempie het is wel saai dit jaar
quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:47 schreef Evertjan het volgende:
[..]
volgend jaar doet Willy het bij hem thuis in de achtertuin met een partytent met bier en sate
quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:47 schreef Evertjan het volgende:
[..]
volgend jaar doet Willy het bij hem thuis in de achtertuin met een partytent met bier en sate
Volgens mij heeft hij zijn tanden al een tijdje geleden laten bleken.quote:Op zaterdag 26 april 2014 10:59 schreef controlaltdelete het volgende:
WA is net naar de kapper geweest en heeft ie eindelijk eens zijn tanden gebleekt?
Straks in de bus alquote:Op zaterdag 26 april 2014 11:00 schreef Momo... het volgende:
Vanavond heeft Willem hier lol van " ja er was zon wijf in een zon ouderwets pak die ging ... ën dat ging dus helemaal mis "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |