Van kleins af aan kan ik er van genietenquote:Op zaterdag 26 april 2014 02:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aha, want jij bent natuurlijk een ras-Amsterdammer.
nee.quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lekker meebrullen Pascal.
OOOOOH JOHNNY ZING EEN LIEDJE VOOR MIJ ALLEEN
Krijg toch allemaal de klerequote:Op zaterdag 26 april 2014 02:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Lekker meebrullen Pascal.
OOOOOH JOHNNY ZING EEN LIEDJE VOOR MIJ ALLEEN
Heb je er gewoon zelf opgeschreven zeker iedereen weet dat jij in Joure in een stal geboren bentquote:Op zaterdag 26 april 2014 02:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Van kleins af aan kan ik er van genieten![]()
Overigens staat er gewoon Amsterdam op mijn ID kaart
ze hoeft geen.joodquote:Op zaterdag 26 april 2014 02:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat ben ik gelukkig niet.
Dus je kunt ze gewoon veilig geven.
Wie heeft het over hebben?quote:
Stijn is arrogant tijd om hem een lesje te leren.quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:05 schreef Pascalus het volgende:
"Ik distantieer me van dit kutniveau" zou Stijn gezegd hebben als hij hier nog was.
KLEINE JONGEN! JE BENT OP DEZE WERELDquote:Op zaterdag 26 april 2014 02:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Krijg toch allemaal de klere
Val voor mij part allemaal dood
Ik heb geen zin om braaf te leren
Ik eindig toch wel, in de goot
Niks mis met een kutniveau.quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:05 schreef Pascalus het volgende:
"Ik distantieer me van dit kutniveau" zou Stijn gezegd hebben als hij hier nog was.
Oké nu heb ik ook zin om Hazes te luisterenquote:Op zaterdag 26 april 2014 02:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
KLEINE JONGEN! JE BENT OP DEZE WERELD
ZIJ ZIET TOEKOMST IN ONS ALLEBEEEEEEIIIIIquote:Op zaterdag 26 april 2014 02:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oké nu heb ik ook zin om Hazes te luisteren
Rens zijn filmpjesquote:Op zaterdag 26 april 2014 02:09 schreef RensAjacied het volgende:
Fucing lang bezig geweest met een tyfus filmpje, kan hij niet op Facebook... werkt niet ofzo.
Facebook ga eens dood.
Weer een voetbalzone bericht uitgewerkt in een filmpje van 5 minuten?quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geniaal filmpje. Maar kut Facebook werkt niet.
Uh... dat heb ik nooit gedaan.quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Weer een voetbalzone bericht uitgewerkt in een filmpje van 5 minuten?
Dat weet ik zeker van wel.quote:
Tante dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe is de leven pik
Zie je bijna niet meer op den foks
druk drukquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |