Graag details over de blowjob.quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zal morgenavond uitgebreid verslag doen
Ben je aangeschoten genoeg voor tijgerpakkie pica's!?quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou ja zeg
Nee vriendin van collega. Knap meisje hoor. Ik schatte haar ouder
Niet geneukt dusquote:Op zaterdag 26 april 2014 01:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou ja zeg
Pics van dat meisje.quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou ja zeg
helaas ik begin nuchter te.worden. Heb een halve liter colaquote:Op zaterdag 26 april 2014 01:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ben je aangeschoten genoeg voor tijgerpakkie pica's!?![]()
Lekker dat teringmelodietje in je kop tochquote:Op zaterdag 26 april 2014 01:59 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage in dit topic, mijnheer Rensch.
jammerrrr probeer het later nog wel een keerquote:Op zaterdag 26 april 2014 01:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
helaas ik begin nuchter te.worden. Heb een halve liter cola
Ik gooi rond dit tijdstip vaak wat Jordaanse klassiekers er doorheen.quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:59 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage aan dit topic, mijnheer Rensch.
Daar zitten we niet op te wachten en we dringen er ook niet op aan.quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik gooi rond dit tijdstip vaak wat Jordaanse klassiekers er doorheen.
Waarom niet voor mijquote:Op zaterdag 26 april 2014 02:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee niet voor jou.
Ze had beetje teveel make up op, jammer genoeg
voor mij danquote:Op zaterdag 26 april 2014 02:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee niet voor jou.
Ze had beetje teveel make up op, jammer genoeg
Aha, want jij bent natuurlijk een ras-Amsterdammer.quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:00 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik gooi rond dit tijdstip vaak wat Jordaanse klassiekers er doorheen.
Lekker meebrullen Pascal.quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:01 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Daar zitten we niet op te wachten en we dringen er ook niet op aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |