Eens, al zou ik haar niet afwijzen met kort haar. Maar blijkbaar hebben de andere heren hier een dusdanig groot alternatief aanbod aan vrouwen tot hun beschikking dat ze Alyssa Milano zouden weigeren.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:21 schreef Sinceria het volgende:
Stuk lekkerder met lang haar. Net als toen in die serie met die heksen.
Hear hear!quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:25 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ben geen man, maar voor die borsten zou ik dat kapsel op de koop toe nemen
Dat zijn een stel lekkere bumpers ja.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:25 schreef Carooltje79 het volgende:
quote:
Inderdaad, het haar groeit wel weer aan, gewoon vaak het bed in duiken en geduld hebbenquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:25 schreef Carooltje79 het volgende:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:26 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dat zijn een stel lekkere bumpers ja.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad, het haar groeit wel weer aan, gewoon vaak het bed in duiken en geduld hebben
Ik wel, enkel over mijn eigen pik natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:27 schreef Spezza19 het volgende:
Wel grappig dat vrouwen vaak dingen roepen als lekkere tetten… maar ik heb nog nooit een kerel horen zeggen… Dat is wel een goede pik…..
quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wel, enkel over mijn eigen pik natuurlijk.
Alle vrouwen zijn een beetje bi.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:27 schreef Spezza19 het volgende:
Wel grappig dat vrouwen vaak dingen roepen als lekkere tetten… maar ik heb nog nooit een kerel horen zeggen… Dat is wel een goede pik…..
Elke ochtend als ik opsta en naar beneden kijkquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:27 schreef Spezza19 het volgende:
Bij een ander…. duhquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Elke ochtend als ik opsta en naar beneden kijk
quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:29 schreef AirwiN het volgende:
Hier nog 11 goede pikken...
http://mytinysecrets.com/(...)nises-on-the-planet/
Kijk mij over 11 andere pikken zeggen dat ze goed zijn.quote:
Ik kijk met een half oog naar VIquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Bij een ander…. duh
Wel opletten he?
Doen wij vrouwen ook hoor, ff checken hoe ze eruit zienquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Elke ochtend als ik opsta en naar beneden kijk
Baas!quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kijk mij over 11 andere pikken zeggen dat ze goed zijn.
Vrouwen zijn toch in de regel stom?quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:36 schreef aeque het volgende:
Ik besef me nu pas dat ik hier al 11 maanden eigenlijk mocht postten...
Maar goed, vrouwmenschen waar je een crush op hebt zijn stom.
Nah, zijn er genoeg waar ik goed mee op kan schieten hoor.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn toch in de regel stom?
Wel waarquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:36 schreef aeque het volgende:
Ik besef me nu pas dat ik hier al 11 maanden eigenlijk mocht postten...
Maar goed, vrouwmenschen waar je een crush op hebt zijn stom.
How is it hanging todayquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:35 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Doen wij vrouwen ook hoor, ff checken hoe ze eruit zien
Bij mij hangt er nog niks.quote:
quote:
quote:
Ben nog geen dertig, jeweetz.quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]en dan even organiseren en goed leggen enzo he
Uit diverse waarnemingen bij verschillende vrouwen kan ik verklappen dat het daarboven ook nog prima kan.quote:
Kolere, alyssa milano, nu zit je weer achter Sin aan.quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]![]()
En dan maar klagen dat mannen te vaak aan hun kruis zitten om het zaakje goed te leggen.
Immer. Goeie tieten vind ik belangrijker dan kort of lang haar.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:43 schreef Belsezar het volgende:
Kolere, alyssa milano, nu zit je weer achter Sin aan.
Are you in heat?
Ik ben gewoon heet.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kolere, alyssa milano, nu zit je weer achter Sin aan.
Are you in heat?
Dat zie ik dan wel na mijn borstvergroting.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uit diverse waarnemingen bij verschillende vrouwen kan ik verklappen dat het daarboven ook nog prima kan.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:44 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dat zie ik dan wel na mijn borstvergroting.
Moeilijk hoor... Korte pittige kapsels zijn nou ook niet echt lustopwekkend...quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Immer. Goeie tieten vind ik belangrijker dan kort of lang haar.
Ditquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Moeilijk hoor... Korte pittige kapsels zijn nou ook niet echt lustopwekkend...
Ok, jij misschien niet maar sommige vrouwe klagen daar weleens overquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]dat heb jij nog nooit uit mijn mond gehoord hoor
Wacht, wat?quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:44 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dat zie ik dan wel na mijn borstvergroting.
Echt? dat heb ik nou nog nooit gehoord van een vriendin dat ze zich daar aan storenquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok, jij misschien niet maar sommige vrouwe klagen daar weleens over
[..]
Wacht, wat?
Als ik niet meer happy ben ga ik wel van mijn Ctje naar een dubbel Dtje hoor.quote:
Flink knijpen in de tieten en een flink pak slag vanwege dat korte kapsel helpt mij dan wel weer op weg hoor.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:45 schreef aeque het volgende:
Moeilijk hoor... Korte pittige kapsels zijn nou ook niet echt lustopwekkend...
Daar heb je dan ook wel weer een punt.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Flink knijpen in de tieten en een flink pak slag vanwege dat korte kapsel helpt mij dan wel weer op weg hoor.
Ach, ik trek me er niks van aan. Soms moet het gewoon evenquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Echt? dat heb ik nou nog nooit gehoord van een vriendin dat ze zich daar aan storen
Groot gelijk!quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:47 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Als ik niet meer happy ben ga ik wel van mijn Ctje naar een dubbel Dtje hoor.
Ja vind ik ookquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach, ik trek me er niks van aan. Soms moet het gewoon even
[..]
Groot gelijk!
Zou er bijna mijn haar voor knippenquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Flink knijpen in de tieten en een flink pak slag vanwege dat korte kapsel helpt mij dan wel weer op weg hoor.
Airwin shoots....quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:51 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Zou er bijna mijn haar voor knippen
Zonde, dan kan er niet meer aan worden getrokken.quote:
Het is écht gewoon weer het oude Singles.quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zonde, dan kan er niet meer aan worden getrokken.
quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is écht gewoon weer het oude Singles.
Ik ben te nieuw om dat te begrijpen...quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We aim to pleasequote:Op vrijdag 25 april 2014 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar alleen wanneer het ons uitkomt hequote:
Een goed pak slaag komt altijd uit. En zo niet, dan verzinnen we gewoon een reden.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:55 schreef Carooltje79 het volgende:
Maar alleen wanneer het ons uitkomt he
Zie je, wat nou slechte kopie.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Me likequote:Op vrijdag 25 april 2014 21:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een goed pak slaag komt altijd uit. En zo niet, dan verzinnen we gewoon een reden.
We moeten je nog ontgroenen ja.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ben te nieuw om dat te begrijpen...
Mij betweterig wijzen op eerdere uitspraken is zo'n reden voor een goed pak slaag.quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mij betweterig wijzen op eerdere uitspraken is zo'n reden voor een goed pak slaag.
Je liet al zoiets doorschemeren ja. En dat is een redelijk understatement.quote:
De newbie vragenquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:57 schreef Sinceria het volgende:
[..]
We moeten je nog ontgroenen ja.
Heeft iemand die vragenlijst nog?
Kom maar op. Heb ik meteen een reden om die paraplu te gebruiken.quote:
Nee hoor. Ik ben een professional.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:00 schreef Belsezar het volgende:
Al die dames die slaag willen, Airwin krijgt blaren en builen op zijn handen
Voor haar neem je wel een paraplu mee hequote:Op vrijdag 25 april 2014 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom maar op. Heb ik meteen een reden om die paraplu te gebruiken.
Antwoorden please.quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:01 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Antwoorden please.
De newbie vragen
Hoe oud ben je?
Sekse?
Woonplaats/ regio?
Interesses?
Seksuele voorkeur?
Lengte en postuur?
Hoe lang single?
Ik heb nog wel een leren zweep ergens liggenquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Voor haar neem je wel een paraplu mee he
quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:02 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een leren zweep ergens liggen
Met dank aan jou. Waar heb je ze vandaan?quote:
Zat te kijken in postgeschiedenis en daaruit gehaaldquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:03 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Met dank aan jou. Waar heb je ze vandaan?
Jaloezie staat je niet.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:01 schreef Carooltje79 het volgende:
Voor haar neem je wel een paraplu mee he
Hoe oud ben je? 26quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
De newbie vragen
Hoe oud ben je?
Sekse?
Woonplaats/ regio?
Interesses?
Seksuele voorkeur?
Lengte en postuur?
Hoe lang single?
quote:
Daar kun je vast heel creatief mee zijn, geloof ik meteen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom maar op. Heb ik meteen een reden om die paraplu te gebruiken.
Er was ook nog een langere volgens mij, maar ik vind deze al lang genoeg.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:04 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Zat te kijken in postgeschiedenis en daaruit gehaald
Jij wil wel heel graag over de knie blijkbaar.quote:
Ja volgens mij ook maar die kon ik niet vinden, dus moeten we het hier maar mee doen, of zelf aanvullenquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:05 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Er was ook nog een langere volgens mij, maar ik vind deze al lang genoeg.
Nou het is wel ff geleden jahquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij wil wel heel graag over de knie blijkbaar.
Er schieten wel wat ideeën door mijn hoofd ja.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:04 schreef Sinceria het volgende:
Daar kun je vast heel creatief mee zijn, geloof ik meteen.
Welkom, je bent ontgroend. Nu nog wennen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? 26
Sekse? Man
Woonplaats/ regio? Regio Rotterdam
Interesses? Pff heb je even? Gezelligheid(ja heel algemeen), muziek, nieuwe dingen ontdekken om leuk te vinden...![]()
Seksuele voorkeur? Hetero
Lengte en postuur? Rond de 1,77 en postuur, ja hoe omschrijf je dat. Gezet dan denk ik?
Hoe lang single? Inmiddels 11 maanden
Wennen? Ik of jullie?quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:06 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Welkom, je bent ontgroend. Nu nog wennen.
Welkomquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? 26
Sekse? Man
Woonplaats/ regio? Regio Rotterdam
Interesses? Pff heb je even? Gezelligheid(ja heel algemeen), muziek, nieuwe dingen ontdekken om leuk te vinden...![]()
Seksuele voorkeur? Hetero
Lengte en postuur? Rond de 1,77 en postuur, ja hoe omschrijf je dat. Gezet dan denk ik?
Hoe lang single? Inmiddels 11 maanden
Dat zal best beide kanten opgaanquote:
* Belsezar legt zweep apart voor toekomstig gebruikquote:
Wij voelen ons hier al prima thuis.quote:
Arme jij. Filmpje erbij pakken dan maar?quote:
Nah mezelf slaan is toch andersquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Arme jij. Filmpje erbij pakken dan maar?
Ach ik schrik niet zo snel hoor. OUD, dat is pas een enge plek.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:08 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wij voelen ons hier al prima thuis.![]()
Maar maak je geen zorgen hoor, we kunnen ook best lief zijn.
Dat kunnen wij ook best welquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:08 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wij voelen ons hier al prima thuis.![]()
Maar maak je geen zorgen hoor, we kunnen ook best lief zijn.
Klopt, een beetje speelruimte is er nog wel, maar het is zeker niet hetzelfde als dat een ander je er es goed van langs geeft.quote:
Wees blij dat dit niet de SEX SC van vroeger is, toen moest je een pic van je blote kont posten als ontgroeningquote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klopt, een beetje speelruimte is er nog wel, maar het is zeker niet hetzelfde als dat een ander je er es goed van langs geeft.
Vind het wel een goeie om in te voerenquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:10 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Wees blij dat dit niet de SEX SC van vroeger is, toen moest je een pic van je blote kont posten als ontgroening
Ander onderwerp dan maar voordat je tegelijkertijd wegkwijnt en wegglijdt door zelfmedelijden in combinatie met geilheid?quote:
Heb ik al eens gedaan, dus ergens zwerft mijn pic nog wel rondquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Vind het wel een goeie om in te voerenBillen
quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ander onderwerp dan maar voordat je tegelijkertijd wegkwijnt en wegglijdt door zelfmedelijden in combinatie met geilheid?
Hihi ik las hem verkeerdquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heb ik al eens gedaan, dus ergens zwerft mijn pic nog wel rond
Goed idee, maar dan niet meer invoeren voor mijquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Is dat een nee? Dat bijna een psychisch pak slag dan.quote:
Ik hoef niet de kont van iedereen te zien.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jawel jij net wel natuurlijkquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Goed idee, maar dan niet meer invoeren voor mij
Nee hoor ik vind het een heel goed planquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is dat een nee? Dat bijna een psychisch pak slag dan.
Wat zij zegt...quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:14 schreef Sinceria het volgende:
Ik hoef niet de kont van iedereen te zien.
Ik voel me geneigd hem op te snorren nu.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heb ik al eens gedaan, dus ergens zwerft mijn pic nog wel rond
Maar sommige zijn wel echtquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:14 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik hoef niet de kont van iedereen te zien.
Kom maar met een ander onderwerp door dan.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:14 schreef Carooltje79 het volgende:
Nee hoor ik vind het een heel goed plan
A dirty mind is a joy foreverquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:13 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Hihi ik las hem verkeerd![]()
![]()
Maar dan voor de newbies he
Volgens mij is zo'n beetje alles over mij nu wel bekend op fokquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:14 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik voel me geneigd hem op te snorren nu.
Denk niet dat ik nu nog een leuk onderwerp kan verzinnenquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kom maar met een ander onderwerp door dan.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
A dirty mind is a joy forever
[..]
Volgens mij is zo'n beetje alles over mij nu wel bekend op fok
quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:16 schreef Belsezar het volgende:
Volgens mij is zo'n beetje alles over mij nu wel bekend op fok
Wat dacht je van vastgebonden worden en dan flink geslagen worden? Ow wacht...quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:17 schreef Carooltje79 het volgende:
Denk niet dat ik nu nog een leuk onderwerp kan verzinnen
Heb jij een eigen archiefje?quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:17 schreef Sinceria het volgende:
Maar maak je geen zorgen, ik zit te vol met pizza en ben te lui om hem op te snorren.
Gelukkig! Nu nog wensen dat venco specifiek geheugenverlies krijgt en het is allemaal goedquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:17 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Maar maak je geen zorgen, ik zit te vol met pizza en ben te lui om hem op te snorren.
Ja dat bedoel ikquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat dacht je van vastgebonden worden en dan flink geslagen worden? Ow wacht...
Goh, dit doet me echt denken aan bepaalde mensen in singlesquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat dacht je van vastgebonden worden en dan flink geslagen worden? Ow wacht...
Dan zwijg ik wel gewoon tegen je om je niet nog langer te tergen.quote:
Met een beetje sherlocken en zoeken kun je de gekste dingen opsporen.quote:
Je hoort mij niet klagen tochquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zwijg ik wel gewoon tegen je om je niet nog langer te tergen.
Is er van jou nog iets leuks te vinden toevallig?quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:20 schreef Sinceria het volgende:
Met een beetje sherlocken en zoeken kun je de gekste dingen opsporen.
Ik vrees dat dat feitje al de Fok! archieven in is gegaan. De specifieke details zijn inderdaad alleen nog in o.a. haar geheugen aanwezig ja.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gelukkig! Nu nog wensen dat venco specifiek geheugenverlies krijgt en het is allemaal goed
Vertel.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goh, dit doet me echt denken aan bepaalde mensen in singles
Daarom juist. Allemaal onderdeel van het spel. Bewust frustreren hoort daar ook bij.quote:
Geen idee, zou best wel eens kunnen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is er van jou nog iets leuks te vinden toevallig?
Altijd.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:23 schreef Cue_ het volgende:
Uhm.. wordt dit een topic dat ik terug moet lezen?
Ik ben gek op spelletjesquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom juist. Allemaal onderdeel van het spel. Bewust frustreren hoort daar ook bij.
Hmm, ff denken. Jimbo is langsgeweest en we hebben een newbie. Dat was het wel volgens mij.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:23 schreef Cue_ het volgende:
Uhm.. wordt dit een topic dat ik terug moet lezen?
jimbo heb ik gezien.. wie is de newbie?quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:25 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hmm, ff denken. Jimbo is langsgeweest en we hebben een newbie. Dat was het wel volgens mij.
Morgen pasquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
We zeiden vanmorgen nog dat dat niet kon![]()
Maar waar is je date
Sorry, voorlopig blijft het bij newbie. Als er snel een nieuwe newbie komt heb je mazzel.quote:
Zo werkt het welquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:28 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Sorry, voorlopig blijft het bij newbie. Als er snel een nieuwe newbie komt heb je mazzel.
Nou ok vooruit, zo makkelijk ben ik dan ook wel weer.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:28 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Sorry, voorlopig blijft het bij newbie. Als er snel een nieuwe newbie komt heb je mazzel.
Niks in KPD of US. De rest ga ik geeneens aan beginnen.quote:
quote:
Je hebt ook echt gezocht?quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks in KPD of US. De rest ga ik geeneens aan beginnen.
Is iedereen ineens Koningsnacht vieren?quote:
Dat duidt er vaak op dat iedereen onderling aan het DM'en is, of aan het eten, of een actief sociaal leven hebben.quote:
Fok search, jouw nick invoeren, twee subfora selecteren en klaar. Zoveel moeite wil ik nog wel doen met de kans op een goed stel tieten. Toen dat niks opleverde was het ook wel klaar.quote:
Zal wel een combi van die 3 zijnquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:38 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dat duidt er vaak op dat iedereen onderling aan het DM'en is, of aan het eten, of een actief sociaal leven hebben.
3x nee.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:38 schreef Sinceria het volgende:
Dat duidt er vaak op dat iedereen onderling aan het DM'en is, of aan het eten, of een actief sociaal leven hebben.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:39 schreef Sinceria het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel tijd worden voor bier.
Ik heb er ook net eentje opgemaaktquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:39 schreef Sinceria het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel tijd worden voor bier.
Kel ook nog gechecked?quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Fok search, jouw nick invoeren, twee subfora selecteren en klaar. Zoveel moeite wil ik nog wel doen met de kans op een goed stel tieten. Toen dat niks opleverde was het ook wel klaar.
Wat was je dan aan het doen?quote:
Daar heb ik geen toegang. Geef mij je wachtwoord es, dan kan ik ff gluren.quote:
Ik moet nog pakken, maar proost.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik heb er ook net eentje opgemaaktProost
Rondsurfen, Skypen en muziekje luisteren.quote:
Heb jij geen toegang tot Kel?quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar heb ik geen toegang. Geef mij je wachtwoord es, dan kan ik ff gluren.
Daar hebben we het al es over gehad. Ben je dat vergeten? Dat is pas een schande!quote:
Zonde, had je beter kunnen besteden aan bier drinken.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rondsurfen, Skypen en muziekje luisteren.
Ik houd privé gesprekken privé. Zo rol ik.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar hebben we het al es over gehad. Ben je dat vergeten? Dat is pas een schande!
Ik twijfel nog of ik een baco zal inschenken. Te lui om daarvoor op te staan.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:44 schreef Sinceria het volgende:
Zonde, had je beter kunnen besteden aan bier drinken.![]()
Nu klink ik als Q
Ik ook nietquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:43 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Heb jij geen toegang tot Kel?Schande!
Dat wordt zeer gewaardeerd.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:45 schreef Sinceria het volgende:
Ik houd privé gesprekken privé. Zo rol ik.
Zonde hoor.quote:
Nou dan, niet miepen als ik dan doe alsof ik van niks weet in het topic.quote:
Ik heb er zo'n Oldbies forum gevoel bij. Wordt heel geheimzinnig over gedaan en als je er uiteindelijk in kunt, blijkt er geen klap te gebeuren.quote:
Do tellquote:
Ik ken je onvoldoende om in te schatten of je heel discreet en geraffineerd bent of dat je een geheugen als een vergiet hebt, Zojuist heb je gescoord op het eerstgenoemde alternatief.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:49 schreef Sinceria het volgende:
Nou dan, niet miepen als ik dan doe alsof ik van niks weet in het topic.
Ik heb ook weleens een geheugen als een vergiet hoor.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ken je onvoldoende om in te schatten of je heel discreet en geraffineerd bent of dat je een geheugen als een vergiet hebt, Zojuist heb je gescoord op het eerstgenoemde alternatief.
Niks bijzonders dus.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:53 schreef Sinceria het volgende:
Kel is wel wat spannender dan Old. Niet dat ik er nu nog veel post, maar toch. Na al die moeite om toegang te krijgen zou het zonde zijn er nooit meer te kijken.
Ik denk dat ik er ook liever zou lurken dan bijdragen, denk ik. Maar goed, da's lastig oordelen als je niet weet waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:53 schreef Sinceria het volgende:
Kel is wel wat spannender dan Old. Niet dat ik er nu nog veel post, maar toch. Na al die moeite om toegang te krijgen zou het zonde zijn er nooit meer te kijken.
Dan zet ik daar nog een uitroepteken bij al waarschuwing voor mijzelf.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:53 schreef Sinceria het volgende:
Ik heb ook weleens een geheugen als een vergiet hoor.
Daarom vroeg ik ook om je wachtwoord. Kom je niet in de verleiding om je mond voorbij te praten.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:55 schreef Sinceria het volgende:
Lurken daar is wel erg leuk af en toe. Maar mag er verder niks over vertellen, sorry.
WTF, worden daar geheime militaire missies besproken ofzo?quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:55 schreef Sinceria het volgende:
Lurken daar is wel erg leuk af en toe. Maar mag er verder niks over vertellen, sorry.
Schijnbaar wel, word altijd zo geheimzinnig over gedaanquote:Op vrijdag 25 april 2014 22:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
WTF, worden daar geheime militaire missies besproken ofzo?
Ha, is de opwinding alweer wat gezakt inmiddels?quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:00 schreef Carooltje79 het volgende:
Schijnbaar wel, word altijd zo geheimzinnig over gedaan
Ik weet zelf mijn wachtwoord niet eens.quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik ook om je wachtwoord. Kom je niet in de verleiding om je mond voorbij te praten.
Staat in de voorwaarden. En ik wil er nog niet uit dus...quote:Op vrijdag 25 april 2014 22:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
WTF, worden daar geheime militaire missies besproken ofzo?
Zak met ijs werkt goed hoorquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ha, is de opwinding alweer wat gezakt inmiddels?
Dat is vast niet de doorslaggevende reden om het niet te delen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:01 schreef Sinceria het volgende:
Ik weet zelf mijn wachtwoord niet eens.
Perenijs?quote:
Hmm lekkerquote:
Delen?quote:
Sorry Tijn ik ben niet zo van het delenquote:
Delen ofquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:04 schreef Carooltje79 het volgende:
Sorry Tijn ik ben niet zo van het delenen al helemaal mijn ijs of bier niet
Klopt, zelfs al wist ik hem wel dan zou ik hem nog niet delen. Met niemand.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is vast niet de doorslaggevende reden om het niet te delen.
Nu deel ik helemaal niet meer natuurlijkquote:
Jammer hoorquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:04 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Sorry Tijn ik ben niet zo van het delenen al helemaal mijn ijs of bier niet
Gelijk heb je. Ik heb nog steeds mijn wachtwoord van na de grote database ramp die gehackt was. Te lui om hem te veranderen, maar betekent ook dat ik 'm regelmatig weer moet opzoeken om in te loggen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:05 schreef Sinceria het volgende:
Klopt, zelfs al wist ik hem wel dan zou ik hem nog niet delen. Met niemand.
Proost!quote:
quote:
Maar bier in combi met een perenijs lijkt mij niet zo'n goede combinatiequote:
Ja same here, dat of opnieuw aanvragen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Ik heb nog steeds mijn wachtwoord van na de grote database ramp die gehackt was. Te lui om hem te veranderen, maar betekent ook dat ik 'm regelmatig weer moet opzoeken om in te loggen.
Cheers!quote:
Nee waarschijnlijk geen lekkere combi inderdaadquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar bier in combi met een perenijs lijkt mij niet zo'n goede combinatie
Bier en tieten daarin tegenquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:09 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee waarschijnlijk geen lekkere combi inderdaad
En dan een andere random combinatie van cijfers en letters krijgen die ik ook niet uit mijn hoofd ga leren.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:09 schreef Sinceria het volgende:
Ja same here, dat of opnieuw aanvragen.
quote:
Was fok gehacked?quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:09 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja same here, dat of opnieuw aanvragen.
[..]
Cheers!
Ik mag ook nog geen bier drinken ben nog helemaal geen 18quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:10 schreef Carooltje79 het volgende:
Nou weet je wat Tijn, dan krijg jij het ijsje en hou ik het bier
Dat dus.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan een andere random combinatie van cijfers en letters krijgen die ik ook niet uit mijn hoofd ga leren.
Nou dat is mooi geregeld danquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik mag ook nog geen bier drinken ben nog helemaal geen 18
Welk een eensgezindheid.quote:
Onder een steen gezeten?quote:
quote:
Op Fok! kan allesquote:
Sterker nog, ging automatisch. Anders had ik gewoon nog mijn andere wachtwoord gehad.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:12 schreef Sinceria het volgende:
Onder een steen gezeten?Maar goed ja, iedereen werd opgeroepen zijn wachtwoord te veranderen.
Gewoon neuken dan maar?quote:
Heyquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:12 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Onder een steen gezeten?Maar goed ja, iedereen werd opgeroepen zijn wachtwoord te veranderen.
Geen Fok! in Brazilië?quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hey
Ik heb je laatst uitgelegd dat ik jaren weg ben geweest!
Ging dat automatisch? Dat heb ik dan weer niet meegekregen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sterker nog, ging automatisch. Anders had ik gewoon nog mijn andere wachtwoord gehad.
Romantisch hoor.quote:
Oké oké, rustig maar.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hey
Ik heb je laatst uitgelegd dat ik jaren weg ben geweest!
Misschien de eerste anderhalve minuut. Maar daarna gaat dat kaarsvet toch echt over je naakte huid heen hoor.quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:16 schreef Sinceria het volgende:
Ging dat automatisch? Dat heb ik dan weer niet meegekregen.
Mantelzorg, bijna 2 jaar lang.quote:
You know how I like it.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien de eerste anderhalve minuut. Maar daarna gaat dat kaarsvet toch echt over je naakte huid heen hoor.
* Belsezar bijt in handquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:18 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Oké oké, rustig maar.![]()
*Aait over bolletje.
Okequote:
Dat is niet anders dan gewoon goed kut.quote:
* Stopt Bels terug in kooitjequote:
No cage in this world can hold me!quote:
En ja kom maar met opmerkingen als: Wacht maar tot je getrouwd bent.quote:
Vaagjes, ik zie zo wel es wat voorbij komen hier.quote:
Dat zul je mij niet snel horen zeggen hoor.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En ja kom maar met opmerkingen als: Wacht maar tot je getrouwd bent.
Huwelijk hoeft geen doodvonnis te zijn, het is op zijn minst levenslangquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En ja kom maar met opmerkingen als: Wacht maar tot je getrouwd bent.
Ik heb een failsafe!quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Huwelijk hoeft geen doodvonnis te zijn, het is op zijn minst levenslang
quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb een failsafe!
Ik ben braziliaans staatsburger en Brazilie heeft geen uitleveringbeleid voor staatsburgers. Dus indien nodig kan ik er altijd onderuit
Maar als je trouwt doe je dat in Brasilia neem ik aan?quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb een failsafe!
Ik ben braziliaans staatsburger en Brazilie heeft geen uitleveringbeleid voor staatsburgers. Dus indien nodig kan ik er altijd onderuit
Hoeft niet, je kan het huwelijk ook doorgeven bij het consulaat hier. Mijn vader heeft het destijds wel in brazilie gedaan en toen hier bij de gemeente aangegeven.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:32 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Maar als je trouwt doe je dat in Brasilia neem ik aan?
Bij ons bieren is ook gezellig en dan hoef je niet op te staan.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:33 schreef AirwiN het volgende:
Dilemma... Berichtje van een vriendengroep of ik toch niet ff kom bieren...
Oke, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoeft niet, je kan het huwelijk ook doorgeven bij het consulaat hier. Mijn vader heeft het destijds wel in brazilie gedaan en toen hier bij de gemeente aangegeven.
We hebben hier betere gesprekken gehad met bier, dus in die zin ben ik nog niet overtuigd. Dat argument van niet opstaan is wel weer een goede.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:35 schreef Sinceria het volgende:
Bij ons bieren is ook gezellig en dan hoef je niet op te staan.
Gezelligquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:33 schreef AirwiN het volgende:
Dilemma... Berichtje van een vriendengroep of ik toch niet ff kom bieren...
Yup, al zie ik op de meegestuurde foto's dat ze al flinke voorsprong hebben op de consumptie. Da's voor mij in elk geval een reden om niet te gaan. Dat haal je nooit meer in.quote:
Niet hoeven opstaan.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
We hebben hier betere gesprekken gehad met bier, dus in die zin ben ik nog niet overtuigd. Dat argument van niet opstaan is wel weer een goede.
En natuurlijk mocht ik ooit kinderen krijgen inschrijven bij de braziliaanse overheid, dan hebben ze hetzelfde als ik nuquote:
Het is ook wel vrij laat om nu nog te gaan beginnen met feesten. Vroeger begon ik nu pas, nu vind ik het al laat.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, al zie ik op de meegestuurde foto's dat ze al flinke voorsprong hebben op de consumptie. Da's voor mij in elk geval een reden om niet te gaan. Dat haal je nooit meer in.
Nu nog de betere gesprekken.quote:
Paar shotjes er naast en je bent zo bij ze joh.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Yup, al zie ik op de meegestuurde foto's dat ze al flinke voorsprong hebben op de consumptie. Da's voor mij in elk geval een reden om niet te gaan. Dat haal je nooit meer in.
Beetje lachen om de rest vind ik altijd wel leukquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dubbele nationaliteit? Das inderdaad verdomde handig ja. Moet ik ook in mijn achterhoofd houden als het van komt.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:38 schreef Belsezar het volgende:
[..]
En natuurlijk mocht ik ooit kinderen krijgen inschrijven bij de braziliaanse overheid, dan hebben ze hetzelfde als ik nu
Waar wil je het over hebben?quote:
Die vrienden zitten al sinds een uur of 6 op het terras. Nu heb ik wel wat drankjes op, maar dat gaat het niet halen bij wat zij op hebben. Heb over een paar weken al een drankdate met ze staan. Haal ik dan de schade wel in. En in juni geloof ik al iets met dezelfde ppl in Amsterdam.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:38 schreef Sinceria het volgende:
Het is ook wel vrij laat om nu nog te gaan beginnen met feesten. Vroeger begon ik nu pas, nu vind ik het al laat.
Ik hou meer van ander leedvermaak.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:39 schreef Carooltje79 het volgende:
Beetje lachen om de rest vind ik altijd wel leuk
Dat haal je niet meer in inderdaad.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die vrienden zitten al sinds een uur of 6 op het terras. Nu heb ik wel wat drankjes op, maar dat gaat het niet halen bij wat zij op hebben. Heb over een paar weken al een drankdate met ze staan. Haal ik dan de schade wel in. En in juni geloof ik al iets met dezelfde ppl in Amsterdam.
Tieten en neuken natuurlijk. What else? Maar eigenlijk moet je het daar niet over hebben, die moet je zien/dat moet je doen.quote:
Ik ben niet heel juni op vakantie. En de datum dat ik er ben is een week of 2 later.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:41 schreef Sinceria het volgende:
Dat haal je niet meer in inderdaad.
Als je in juni toch in Amsterdam bent...dan ben je dus niet op vakantie en kun je best naar de meet komen.
Ow vertelquote:
Ja en het zijn ook wel een beetje uitgekauwde onderwerpen. Maar goed: grote tepels of kleine tepels?quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tieten en neuken natuurlijk. What else? Maar eigenlijk moet je het daar niet over hebben, die moet je zien/dat moet je doen.
Ja 2 van alles, alle documentenquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:39 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dubbele nationaliteit? Das inderdaad verdomde handig ja. Moet ik ook in mijn achterhoofd houden als het van komt.
Dan ga je maar niet op vakantie.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben niet heel juni op vakantie. En de datum dat ik er ben is een week of 2 later.
Tepels of tepelhoven? Heb geen absolute voorkeur. Het moet in de eerste plaats in verhouding zijn. Enkel extreem grote tepelhoven vind ik niet mooi. En jij?quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:43 schreef Sinceria het volgende:
Ja en het zijn ook wel een beetje uitgekauwde onderwerpen. Maar goed: grote tepels of kleine tepels?
Mee eensch!quote:
Nee, dan moet je zo weer opstaan voor een zak ijs.quote:
Echt wel.quote:
quote:
I'll take the chancequote:Op vrijdag 25 april 2014 23:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dan moet je zo weer opstaan voor een zak ijs.
Vind jou ook lief hoorquote:
In dat geval laat ik er in het openbaar niks over los.quote:
Leuk.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja 2 van alles, alle documenten
Een vriend van me zei laatst, je lijkt wel een geheim agent ofzo toen ik hem alles liet zien
Te groot is niet mooi nee. Liever wat kleiner.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tepels of tepelhoven? Heb geen absolute voorkeur. Het moet in de eerste plaats in verhouding zijn. Enkel extreem grote tepelhoven vind ik niet mooi. En jij?
En nog voorkeuren qua grootte en/of vorm van het geheel?quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:49 schreef Sinceria het volgende:
Te groot is niet mooi nee. Liever wat kleiner.
I agreequote:Op vrijdag 25 april 2014 23:49 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Leuk.
[..]
Te groot is niet mooi nee. Liever wat kleiner.
Doe je weer zo moeilijkquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In dat geval laat ik er in het openbaar niks over los.
Spelletjes, leuk toch?quote:
Nope, nog niet.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:53 schreef Belsezar het volgende:
Heeft iemand the wolf of wallstreet gezien btw?
quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:53 schreef Belsezar het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik hem vannacht zal gaan kijkenquote:
Aanraderquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen of ik hem vannacht zal gaan kijken
Is het wat?quote:
Ik hoor er wel goede verhalen over. Hij staat bij mij in elk geval op de 'ooit es kijken' lijst.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:54 schreef Belsezar het volgende:
Heb je popcorn? Ik moet hem ook nog zienquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok, het lijkt me een beetje boiler room/gordon gekko achtigquote:
Moet in verhouding zijn. Bij een wat vollere vrouw graag ook vollere borsten. Bij een slanke vrouw beter wat kleinere.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En nog voorkeuren qua grootte en/of vorm van het geheel?
Jups, goede film.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:53 schreef Belsezar het volgende:
Maar dan 10x beterquote:Op vrijdag 25 april 2014 23:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok, het lijkt me een beetje boiler room/gordon gekko achtig
quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:56 schreef Sinceria het volgende:
Moet in verhouding zijn. Bij een wat vollere vrouw graag ook vollere borsten. Bij een slanke vrouw beter wat kleinere.
Mits ze niet tot haar navel hangen wel ja.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En af en toe een slanke vrouw met vollere borsten.
Een beetje hangen kan ik zelfs nog wel waarderen eigenlijk. Heeft wel iets op één of andere manier.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:58 schreef Sinceria het volgende:
Mits ze niet tot haar navel hangen wel ja.
Neh, ben niet zo van het hangen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een beetje hangen kan ik zelfs nog wel waarderen eigenlijk. Heeft wel iets op één of andere manier.Maar ook daar geldt, niet extreem.
Dat mag.quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 23:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En af en toe een slanke vrouw met vollere borsten.
Vast wel.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:12 schreef Carooltje79 het volgende:
We krijgen dit topic toch nog wel even vol
Vast wel, zodra Sin terug is en Airwin niet in slaap valtquote:Op zaterdag 26 april 2014 00:12 schreef Carooltje79 het volgende:
We krijgen dit topic toch nog wel even vol
Nou doe eens een beetje je best danquote:
Ik doe de hele avond al niet anders.quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:14 schreef Carooltje79 het volgende:
Nou doe eens een beetje je best dan
Sorry, moet hier ook nog iemand aandacht geven.quote:
Nou niet genoeg dus hequote:Op zaterdag 26 april 2014 00:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik doe de hele avond al niet anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |