Eens, al zou ik haar niet afwijzen met kort haar. Maar blijkbaar hebben de andere heren hier een dusdanig groot alternatief aanbod aan vrouwen tot hun beschikking dat ze Alyssa Milano zouden weigeren.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:21 schreef Sinceria het volgende:
Stuk lekkerder met lang haar. Net als toen in die serie met die heksen.
Hear hear!quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:25 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ben geen man, maar voor die borsten zou ik dat kapsel op de koop toe nemen
Dat zijn een stel lekkere bumpers ja.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:25 schreef Carooltje79 het volgende:
quote:
Inderdaad, het haar groeit wel weer aan, gewoon vaak het bed in duiken en geduld hebbenquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:25 schreef Carooltje79 het volgende:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:26 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dat zijn een stel lekkere bumpers ja.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad, het haar groeit wel weer aan, gewoon vaak het bed in duiken en geduld hebben
Ik wel, enkel over mijn eigen pik natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:27 schreef Spezza19 het volgende:
Wel grappig dat vrouwen vaak dingen roepen als lekkere tetten… maar ik heb nog nooit een kerel horen zeggen… Dat is wel een goede pik…..
quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wel, enkel over mijn eigen pik natuurlijk.
Alle vrouwen zijn een beetje bi.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:27 schreef Spezza19 het volgende:
Wel grappig dat vrouwen vaak dingen roepen als lekkere tetten… maar ik heb nog nooit een kerel horen zeggen… Dat is wel een goede pik…..
Elke ochtend als ik opsta en naar beneden kijkquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:27 schreef Spezza19 het volgende:
Bij een ander…. duhquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Elke ochtend als ik opsta en naar beneden kijk
quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:29 schreef AirwiN het volgende:
Hier nog 11 goede pikken...
http://mytinysecrets.com/(...)nises-on-the-planet/
Kijk mij over 11 andere pikken zeggen dat ze goed zijn.quote:
Ik kijk met een half oog naar VIquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Bij een ander…. duh
Wel opletten he?
Doen wij vrouwen ook hoor, ff checken hoe ze eruit zienquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Elke ochtend als ik opsta en naar beneden kijk
Baas!quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kijk mij over 11 andere pikken zeggen dat ze goed zijn.
Vrouwen zijn toch in de regel stom?quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:36 schreef aeque het volgende:
Ik besef me nu pas dat ik hier al 11 maanden eigenlijk mocht postten...
Maar goed, vrouwmenschen waar je een crush op hebt zijn stom.
Nah, zijn er genoeg waar ik goed mee op kan schieten hoor.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn toch in de regel stom?
Wel waarquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:36 schreef aeque het volgende:
Ik besef me nu pas dat ik hier al 11 maanden eigenlijk mocht postten...
Maar goed, vrouwmenschen waar je een crush op hebt zijn stom.
How is it hanging todayquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:35 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Doen wij vrouwen ook hoor, ff checken hoe ze eruit zien
Bij mij hangt er nog niks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |