Eens, al zou ik haar niet afwijzen met kort haar. Maar blijkbaar hebben de andere heren hier een dusdanig groot alternatief aanbod aan vrouwen tot hun beschikking dat ze Alyssa Milano zouden weigeren.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:21 schreef Sinceria het volgende:
Stuk lekkerder met lang haar. Net als toen in die serie met die heksen.
Hear hear!quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:25 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ben geen man, maar voor die borsten zou ik dat kapsel op de koop toe nemen
Dat zijn een stel lekkere bumpers ja.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:25 schreef Carooltje79 het volgende:
quote:
Inderdaad, het haar groeit wel weer aan, gewoon vaak het bed in duiken en geduld hebbenquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:25 schreef Carooltje79 het volgende:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:26 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dat zijn een stel lekkere bumpers ja.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Inderdaad, het haar groeit wel weer aan, gewoon vaak het bed in duiken en geduld hebben
Ik wel, enkel over mijn eigen pik natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:27 schreef Spezza19 het volgende:
Wel grappig dat vrouwen vaak dingen roepen als lekkere tetten… maar ik heb nog nooit een kerel horen zeggen… Dat is wel een goede pik…..
quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wel, enkel over mijn eigen pik natuurlijk.
Alle vrouwen zijn een beetje bi.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:27 schreef Spezza19 het volgende:
Wel grappig dat vrouwen vaak dingen roepen als lekkere tetten… maar ik heb nog nooit een kerel horen zeggen… Dat is wel een goede pik…..
Elke ochtend als ik opsta en naar beneden kijkquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:27 schreef Spezza19 het volgende:
Bij een ander…. duhquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Elke ochtend als ik opsta en naar beneden kijk
quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:29 schreef AirwiN het volgende:
Hier nog 11 goede pikken...
http://mytinysecrets.com/(...)nises-on-the-planet/
Kijk mij over 11 andere pikken zeggen dat ze goed zijn.quote:
Ik kijk met een half oog naar VIquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Bij een ander…. duh
Wel opletten he?
Doen wij vrouwen ook hoor, ff checken hoe ze eruit zienquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Elke ochtend als ik opsta en naar beneden kijk
Baas!quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kijk mij over 11 andere pikken zeggen dat ze goed zijn.
Vrouwen zijn toch in de regel stom?quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:36 schreef aeque het volgende:
Ik besef me nu pas dat ik hier al 11 maanden eigenlijk mocht postten...
Maar goed, vrouwmenschen waar je een crush op hebt zijn stom.
Nah, zijn er genoeg waar ik goed mee op kan schieten hoor.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn toch in de regel stom?
Wel waarquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:36 schreef aeque het volgende:
Ik besef me nu pas dat ik hier al 11 maanden eigenlijk mocht postten...
Maar goed, vrouwmenschen waar je een crush op hebt zijn stom.
How is it hanging todayquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:35 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Doen wij vrouwen ook hoor, ff checken hoe ze eruit zien
Bij mij hangt er nog niks.quote:
quote:
quote:
Ben nog geen dertig, jeweetz.quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:40 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]en dan even organiseren en goed leggen enzo he
Uit diverse waarnemingen bij verschillende vrouwen kan ik verklappen dat het daarboven ook nog prima kan.quote:
Kolere, alyssa milano, nu zit je weer achter Sin aan.quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:42 schreef Belsezar het volgende:
[..]![]()
En dan maar klagen dat mannen te vaak aan hun kruis zitten om het zaakje goed te leggen.
Immer. Goeie tieten vind ik belangrijker dan kort of lang haar.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:43 schreef Belsezar het volgende:
Kolere, alyssa milano, nu zit je weer achter Sin aan.
Are you in heat?
Ik ben gewoon heet.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kolere, alyssa milano, nu zit je weer achter Sin aan.
Are you in heat?
Dat zie ik dan wel na mijn borstvergroting.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Uit diverse waarnemingen bij verschillende vrouwen kan ik verklappen dat het daarboven ook nog prima kan.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:44 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dat zie ik dan wel na mijn borstvergroting.
Moeilijk hoor... Korte pittige kapsels zijn nou ook niet echt lustopwekkend...quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Immer. Goeie tieten vind ik belangrijker dan kort of lang haar.
Ditquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:45 schreef aeque het volgende:
[..]
Moeilijk hoor... Korte pittige kapsels zijn nou ook niet echt lustopwekkend...
Ok, jij misschien niet maar sommige vrouwe klagen daar weleens overquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:43 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]dat heb jij nog nooit uit mijn mond gehoord hoor
Wacht, wat?quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:44 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dat zie ik dan wel na mijn borstvergroting.
Echt? dat heb ik nou nog nooit gehoord van een vriendin dat ze zich daar aan storenquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok, jij misschien niet maar sommige vrouwe klagen daar weleens over
[..]
Wacht, wat?
Als ik niet meer happy ben ga ik wel van mijn Ctje naar een dubbel Dtje hoor.quote:
Flink knijpen in de tieten en een flink pak slag vanwege dat korte kapsel helpt mij dan wel weer op weg hoor.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:45 schreef aeque het volgende:
Moeilijk hoor... Korte pittige kapsels zijn nou ook niet echt lustopwekkend...
Daar heb je dan ook wel weer een punt.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Flink knijpen in de tieten en een flink pak slag vanwege dat korte kapsel helpt mij dan wel weer op weg hoor.
Ach, ik trek me er niks van aan. Soms moet het gewoon evenquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Echt? dat heb ik nou nog nooit gehoord van een vriendin dat ze zich daar aan storen
Groot gelijk!quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:47 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Als ik niet meer happy ben ga ik wel van mijn Ctje naar een dubbel Dtje hoor.
Ja vind ik ookquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ach, ik trek me er niks van aan. Soms moet het gewoon even
[..]
Groot gelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |