Keep dreamingquote:Op vrijdag 25 april 2014 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tov Yvonne. Niet tov mij
They wouldn't dare.
je hebt er toch niks aan zo achter je schermpjequote:
rijke fantasie.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je hebt er toch niks aan zo achter je schermpje
dan fantaseer je maar dat ik alles uit hebquote:
way ahead of you.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan fantaseer je maar dat ik alles uit heb
verjaardag, huiswerk, bandjes kijken, meer huiswerkquote:
Vanavond naar kindermans (weet effe geen andere benamingquote:
oooeeeh je gaat toch voor de pounce and bounce?quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vanavond naar kindermans (weet effe geen andere benaming)
en morgen naar Enschede
Zondag uitbrakken
en maandag vrij![]()
Ik ga voor een gezellige avond met een wijntjequote:Op vrijdag 25 april 2014 15:12 schreef rhubarbje het volgende:
oooeeeh je gaat toch voor de pounce and bounce?
jaja de inseminate and then extricate dusquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ga voor een gezellige avond met een wijntje
Nee man.. er liggen twee van die guppen boven te slapen dan!quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jaja de inseminate and then extricate dus![]()
Niet 4?quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee man.. er liggen twee van die guppen boven te slapen dan!![]()
quote:
Ik wilde net zeggen, waarom weet je dit allemaal?quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nop.. de twee oudsten zijn die avond terug bij moeders
Echt.. waarom weet ik dit allemaal![]()
oh er zijn 2 moeders? Is het een antiliaan of zo?quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nop.. de twee oudsten zijn die avond terug bij moeders
Echt.. waarom weet ik dit allemaal![]()
Haha nee 1 moeder. Maar de oudsten die gaan op de markt staan morgen en dat schijnt dichterbij te zijn / handiger / whateverquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh er zijn 2 moeders? Is het een antiliaan of zo?
Hij verteld het allemaal.. en ik luisterdequote:Op vrijdag 25 april 2014 15:17 schreef Sinceria het volgende:
Ik wilde net zeggen, waarom weet je dit allemaal?
En nu ga je er gezellig een wijntje drinken. Jaja.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij verteld het allemaal.. en ik luisterde
pfff dat die moeder ze gewoon even alle 4 neemtquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha nee 1 moeder. Maar de oudsten die gaan op de markt staan morgen en dat schijnt dichterbij te zijn / handiger / whatever
Yupquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:20 schreef Sinceria het volgende:
En nu ga je er gezellig een wijntje drinken. Jaja.
Totaal niet meelevend he!!quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:21 schreef rhubarbje het volgende:
pfff dat die moeder ze gewoon even alle 4 neemt![]()
Je moet kindjes niet uit elkaar halen
En dan kun jij een slam and jam doen
Oke.quote:
Vanavond: Verjaardag & Koningsnacht feestjequote:
Misschien doet hij zijn sperm and sprints meestal wel gewoon met de kinderen boven?quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Totaal niet meelevend he!!![]()
Of hij wil me gewoon niet!
quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oooeeeh je gaat toch voor de pounce and bounce?
quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jaja de inseminate and then extricate dus![]()
Hoveel kan je nog meer verzinnen?quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
pfff dat die moeder ze gewoon even alle 4 neemt![]()
Je moet kindjes niet uit elkaar halen
En dan kun jij een slam and jam doen
Wacht hij speciaal ermee totdat het z'n weekend met de kinderen isquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Misschien doet hij zijn sperm and sprints meestal wel gewoon met de kinderen boven?
Je bent wel van de erotische (soort van) tautologieen vandaag he?quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Misschien doet hij zijn sperm and sprints meestal wel gewoon met de kinderen boven?
Whaha ik word een beetje geholpen door het internetquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoveel kan je nog meer verzinnen?
Ja! nieuwe hobby!quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bent wel van de erotische (soort van) tautologieen vandaag he?
ah jij gaat ook voor een grease and release?quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:26 schreef Belsezar het volgende:
Morgenavond: "date" bij mij thuis.
Rest van het weekend: niks
Nee hoor, heel braaf etentjequote:Op vrijdag 25 april 2014 15:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ah jij gaat ook voor een grease and release?
sorry ik zal stoppen
Uh-huhquote:
Grrrrtje!quote:
Jaja, thuis af spreken betekend maar 1 ding natuurlijkquote:
quote:
Het vertrouwen in mijquote:
Misschien moeten we een frietdieet gaan ontwikkelen, met Henk als goeroe!quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Grrrrtje!
Ik had net bijna frietjes op van Henk! Maar toen dacht ik aan de omvang van mijn kont en deed ik het maar niet
Bels is nu in full blast Adonis hosselmodus ja?quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:34 schreef perro. het volgende:
[..]
met je nieuwe coupe zal het vast wel goedkomen.
ja, heb even gekeken. dat scheelt.
Een leuke avond word het sowieso, ik ga barb's voorbeeld volgen en deze keer voor een mooi stukje vis ipv vlees als dinerquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:34 schreef perro. het volgende:
[..]
met je nieuwe coupe zal het vast wel goedkomen.
ja, heb even gekeken. dat scheelt.
Braaf my ass!!!quote:
oeh daar zou ik echt zo aan mee doen inderdaadquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Misschien moeten we een frietdieet gaan ontwikkelen, met Henk als goeroe!
was ie stiekem altijd al natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Bels is nu in full blast Adonis hosselmodus ja?
Make me proud, son!quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Een leuke avond word het sowieso, ik ga barb's voorbeeld volgen en deze keer voor een mooi stukje vis ipv vlees als diner
ah nice, al heb ik niks met vis.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:36 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Een leuke avond word het sowieso, ik ga barb's voorbeeld volgen en deze keer voor een mooi stukje vis ipv vlees als diner
Oh, was jij nog niet op de hoogte?quote:
Oh, jouw ass komt ook bij hem eten? The plot thickens...quote:
Als je maar niet denkt dat ze Queen mag wordenquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh, was jij nog niet op de hoogte?
Morgen date nummer 3 met een half franse jongedame
Mijn ass eet niet!quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, jouw ass komt ook bij hem eten? The plot thickens...
Ik dacht al, wat zeg je nu?quote:
L'amour toujours!quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Oh, was jij nog niet op de hoogte?
Morgen date nummer 3 met een half franse jongedame
Forel denk ik, in een rookoventjequote:Op vrijdag 25 april 2014 15:37 schreef perro. het volgende:
[..]
ah nice, al heb ik niks met vis.
welke vis? en hoe ga je klaarmaken?
Misschien moet ik ook even buiten gaan zittenquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:40 schreef Cue_ het volgende:
Ik ben zometeen zoooo verbrandKon geen zonnebrand vinden
Nu zit je ook te fokken.. kan je ook buiten doen!quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Misschien moet ik ook even buiten gaan zitten
maar ik moet nog 100 dingen doen
nee ik zie niks met de zon op het scherm en ik heb buiten geen tafel of zoquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nu zit je ook te fokken.. kan je ook buiten doen!
quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je maar niet denkt dat ze Queen mag worden
I will slap the lipstick off of her sillicone lips!!!!
Gewoon een etentje!quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:39 schreef Cue_ het volgende:
Veeel plezier Bels![]()
Doe jij maar alle dingen die ik niet ga doen
quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Gewoon een etentje!
Ach, fuck it, jullie luisteren toch niet
Dat zeggen ze allemaalquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:44 schreef Belsezar het volgende:
Gewoon een etentje!
Ach, fuck it, jullie luisteren toch niet
Look outside ice queen, where is your power now?quote:
Ik hoop dat die weer normaal is, anders kom ik thuis in een zwembadquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Look outside ice queen, where is your power now?
![]()
Ga maar snel je magische kraan maken in je flat
Ik heb er gister goed om kunnen lachenquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoop dat die weer normaal is, anders kom ik thuis in een zwembad
Ik ook maar mn baas nog niet.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:44 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind dat t bijna weekend is eigenlijk wel.
Ik achrteraf ook, maar als een kraan op mirakuleuze wijze ineens water begint te spuiten en NIET meer dicht wil... dan sta je toch ineens in lichte paniek als t afsluiten van de hoofdkraan ook al niet lijkt te werkenquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:50 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb er gister goed om kunnen lachen
A. mijn baas is op vakantiequote:
Kan ik me voorstellen. Als het hier zou gebeuren met het parket zou ik zwaar de lul zijn.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik achrteraf ook, maar als een kraan op mirakuleuze wijze ineens water begint te spuiten en NIET meer dicht wil... dan sta je toch ineens in lichte paniek als t afsluiten van de hoofdkraan ook al niet lijkt te werkenIk zat in mijn gedachten al eeen slang aan te leggen van de kraan naar de tuin
Ik had geluk dat t de kraan in de toilet was. Nou ja, geluk... dat was wle meteen een mini wasbakje die dus al t water nieet kon afvoeren. Maar: het zijn ook tegels op de muur tot halverwege en op de vloer, en een hoge drempel die t water tegenhield zodat mijn parket droog bleef.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Als het hier zou gebeuren met het parket zou ik zwaar de lul zijn.
Tuurlijkquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:57 schreef rhubarbje het volgende:
En in je keuzewerktijd mag je er ook voor kiezen om niet te werken?
Flink dweilen dusquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik had geluk dat t de kraan in de toilet was. Nou ja, geluk... dat was wle meteen een mini wasbakje die dus al t water nieet kon afvoeren. Maar: het zijn ook tegels op de muur tot halverwege en op de vloer, en een hoge drempel die t water tegenhield zodat mijn parket droog bleef.
6 handdoeken of zoquote:
Enig idee wat de oorzaak was?quote:
Geen hardhouten vloer hebben.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Als het hier zou gebeuren met het parket zou ik zwaar de lul zijn.
Hardhout!quote:
Het lag er al, dan ga je het er niet uitslopen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hardhout!
Weer een stukje van mijn regenwoud weg
Nou vooruit dan maarquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:12 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Het lag er al, dan ga je het er niet uitslopen.
ik ontvlucht het hier straks, ik kreeg t al benauwd toen ik t station uitstapte vanochtend met al die hekken etc. Ze verwachten gekkenhuis zo te zienquote:
K-nacht en dag heb ik ook wel gezien. Ik ga niet meer die drukte inquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ontvlucht het hier straks, ik kreeg t al benauwd toen ik t station uitstapte vanochtend met al die hekken etc. Ze verwachten gekkenhuis zo te zien
Ja, dat hoor ik hier thuis dus ook. Maar we gaan wel, op zijn minst even.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
K-nacht en dag heb ik ook wel gezien. Ik ga niet meer die drukte in
Oh kut ik ook!quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:38 schreef Sinceria het volgende:
Was ik bijna vergeten boodschappen te halen voor de vandaag én morgen.
Hier wel. Korter maar wel open.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh kut ik ook!
De winkels zijn toch wel open?
Benieuwd hoe snel ik er vanavond klaar mee ben.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
K-nacht en dag heb ik ook wel gezien. Ik ga niet meer die drukte in
Morgen? Weet ik eigenlijk niet, maar aan de drukte in de supermarkt te zien vermoed ik van wel.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oh kut ik ook!
De winkels zijn toch wel open?
Oh balen, dat had ik laatst ook. Even een andere jas aantegetrokken... zonder pasjes.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:47 schreef Cue_ het volgende:
Juist nu ik even niet m'n mobiel mee heb heb ik geen geld op m'n rekeningKan ik weer terugfietsen
Hoe gaat het trouwens met konijnen pletten, Bels?quote:
Hier is de buurtsuper gewoon open, tot 22:00quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:38 schreef Sinceria het volgende:
Was ik bijna vergeten boodschappen te halen voor de vandaag én morgen.
Goed hoor, al diverse prijzen gehad. Vooralsnog vind ik al die paasrotzooi lelijkquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:52 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Hoe gaat het trouwens met konijnen pletten, Bels?
Héndig.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hier is de buurtsuper gewoon open, tot 22:00
Ik heb nog niks gewonnen wat de moeite waard is. Maar toch blijf ik achter die konijnen aanzitten.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed hoor, al diverse prijzen gehad. Vooralsnog vind ik al die paasrotzooi lelijk
Ik hoop dat het snel afgelopen is en het allemaal verdwijnt
Ik wil de Blocko Store.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:00 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gewonnen wat de moeite waard is. Maar toch blijf ik achter die konijnen aanzitten.
Niet eens gezien, ik blijf maar gouden eieren winnen en daar win ik dan weer poep mee.quote:
Ik krijg maar hekjes en boompjes enzoquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:05 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Niet eens gezien, ik blijf maar gouden eieren winnen en daar win ik dan weer poep mee.
Ja, ik heb nu één boom, een zooi hekjes, een handoek ofzo en een klein hoopje eitjes ofzo.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:08 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik krijg maar hekjes en boompjes enzo
Gewoon zelf keiharde seks hebben zodat ze jou horen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:07 schreef Sinceria het volgende:
Ik geloof niet dat mijn buren helemaal doorhebben hoe gehorig hun huis is.
Ze hebben volgens mij nooit seks.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon zelf keiharde seks hebben zodat ze jou horen.
Oh ja een handdoek heb ik ookquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:11 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, ik heb nu één boom, een zooi hekjes, een handoek ofzo en een klein hoopje eitjes ofzo.
Neem ook kinderen waar je naar kan schreeuwen. Adopteer ze desnoods!quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:14 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ze hebben volgens mij nooit seks.En ze moeten ons wel vaak genoeg gehoord hebben.
Wel veel ruzie. En zij schreeuwt continue naar haar kinderen.
Ja.quote:
Naakt douchen.quote:
NL vlag, kleur van het NL koningshuis, meest bekende NL biertje. Taal: Engelsquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:30 schreef Barbusse het volgende:
Wij hebben ook koningsdag morgen![]()
[ afbeelding ]
special guest uit de UKquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
NL vlag, kleur van het NL koningshuis, meest bekende NL biertje. Taal: Engels
quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, zo neukend dom is dat. HET Nederlandse feest, doen we lekker in het Engels.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ach gelukkig hebben ze lang leve de koning goed geschrevenquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, zo neukend dom is dat. HET Nederlandse feest, doen we lekker in het Engels.
Nee, opnieuw.quote:
Wrom nie?quote:
Ik trek altijd eerst mijn wetsuit aan.quote:
Wat dan wel?quote:
Niet zeiken, singles was erg leukquote:
We zijn niet echt meer undercover inmiddels denk ik hoor.quote:
die views gister liepen behoorlijk idd.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:06 schreef Sinceria het volgende:
[..]
We zijn niet echt meer undercover inmiddels denk ik hoor.
Ja, dat was wel lachen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:07 schreef perro. het volgende:
[..]
die views gister liepen behoorlijk idd.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:07 schreef perro. het volgende:
[..]
die views gister liepen behoorlijk idd.
Ja goed he! Leek wel zoals jaren terugquote:
Jij bent dan ook een sukkelquote:Op vrijdag 25 april 2014 18:03 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik trek altijd eerst mijn wetsuit aan.
Nu zijn we oud en traag.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Ja goed he! Leek wel zoals jaren terug
Nee jij.quote:
No way!quote:
Ik ook hoor.quote:
Dat is wel rijkelijk laat ja.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:10 schreef perro. het volgende:
traag ja. zeg dat wel. ik kom er nu achter dat het vandaag/morgen koningsdag is blijkbaar.
janelle monae is goed.quote:
beetje. maar nee, ik heb niet zoveel meer met die gigantische drukte overal. ik word oud. of ben het al, dat kan ook.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:14 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dat is wel rijkelijk laat ja.Wel boodschappen gedaan? En ga je nog iets doen/zien?
Nja, je bent niet de enige hier die klaagt over de drukte hoor. Maar aan de andere kant, misschien zijn we allemaal oud aan het worden.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:18 schreef perro. het volgende:
[..]
beetje. maar nee, ik heb niet zoveel meer met die gigantische drukte overal. ik word oud. of ben het al, dat kan ook.
dat zou zomaar eens kunnen ja.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:19 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nja, je bent niet de enige hier die klaagt over de drukte hoor. Maar aan de andere kant, misschien zijn we allemaal oud aan het worden.
Neeeeeeeee!quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:19 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nja, je bent niet de enige hier die klaagt over de drukte hoor. Maar aan de andere kant, misschien zijn we allemaal oud aan het worden.
Sowieso lekker en goed nummerquote:
Gisteravond hadden we het over grote meets, gaat best wel hoorquote:Op vrijdag 25 april 2014 18:40 schreef Spezza19 het volgende:
Drukke mensen massa's
Brrrrr…. dat is niks voor een Fokker
Parkpop & Stairway meets.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:44 schreef Belsezar het volgende:
Gisteravond hadden we het over grote meets, gaat best wel hoor
Weet ik.. was er gister ookquote:Op vrijdag 25 april 2014 18:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Sowieso lekker en goed nummer
[..]
Gisteravond hadden we het over grote meets, gaat best wel hoor
quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:51 schreef Cue_ het volgende:
Grumbl. Heb te weinig leuke kleren
al typte ik 'kerels'.. maar dat klopt natuurlijk ook gewoon![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:51 schreef Cue_ het volgende:
Grumbl. Heb te weinig leuke kleren
al typte ik 'kerels'.. maar dat klopt natuurlijk ook gewoon![]()
Parkpop was toch wel briljant, man wat hadden we een lol en was iedereen bezopenquote:
Ben ik niet met je eens, ik ben erg sociaal. Ik maak met iedereen een praatje en flirt met elke damequote:Op vrijdag 25 april 2014 18:51 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Weet ik.. was er gister ook
Maar goed, fok meets… tja, stelletje zolderkamer autisten bij elkaar…die zien een stukje herkenning
Onmogelijk, ik was er niet!quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Parkpop was toch wel briljant, man wat hadden we een lol en was iedereen bezopen
You missed out dude! So much beer, vast copious amounts of beer.quote:
niet iedereen was bezopen hoorquote:Op vrijdag 25 april 2014 18:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Parkpop was toch wel briljant, man wat hadden we een lol en was iedereen bezopen
[..]
Ben ik niet met je eens, ik ben erg sociaal. Ik maak met iedereen een praatje en flirt met elke dame
Parkpop heb ik ook goede herinneringen aan, voor zover ik die nog heb.quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Ben ik niet met je eens, ik ben erg sociaal. Ik maak met iedereen een praatje en flirt met elke dame
Ok ok, vrijwel iedereen danquote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
You missed out dude! So much beer, vast copious amounts of beer.
Jij zat op een gegeven moment geloof ik ook bij het groepje dat zich had afgesplitst of niet?quote:
Neeeeeeee!quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:56 schreef Belsezar het volgende:
[..]
You missed out dude! So much beer, vast copious amounts of beer.
ja er ging n groepje toen bij ander podium kijken ff dacht ik maar is al zolang geledenquote:Op vrijdag 25 april 2014 19:00 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Jij zat op een gegeven moment geloof ik ook bij het groepje dat zich had afgesplitst of niet?
I know you don' t like it but its true, many can testify to the large amounts of beer we consumed.quote:
Ja, volgens mij ging het zo inderdaad.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja er ging n groepje toen bij ander podium kijken ff dacht ik maar is al zolang geleden
En ik voelde me nog wel speciaalquote:Op vrijdag 25 april 2014 18:53 schreef Belsezar het volgende:
Dan moet je wel echt heel dronken zijn.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:07 schreef Cue_ het volgende:
Ik, djayzz en nog een paar meiden gingen op een gegeven moment naar guus meeuwis kijken.
quote:
Stiekem... Stiekemquote:Op vrijdag 25 april 2014 19:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]![]()
Jij weet wel beter, ik gedraag me al jaren hetzelfde
Gewoon weer aan t bier gaan. Krijg jij ook hele mooiequote:Op vrijdag 25 april 2014 19:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Geef ze maar aan mij, het zijn mooi exemplaren.
Ik doe mn best, het gaat best goed. Maar ze zitten best laag. En het is er één.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gewoon weer aan t bier gaan. Krijg jij ook hele mooie
Kwestie van een de juiste bh!quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:17 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik doe mn best, het gaat best goed. Maar ze zitten best laag. En het is er één.
Nee, want het regent.quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:05 schreef Carooltje79 het volgende:
Avond
Gaan jullie nog de stad in vanavond voor koningsnacht
Nope, ik blijf heerlijk saai thuis.quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:05 schreef Carooltje79 het volgende:
Avond
Gaan jullie nog de stad in vanavond voor koningsnacht
In de kroeg nietquote:
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 25 april 2014 20:09 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nope, ik blijf heerlijk saai thuis.
Daar moet ik dan wel eerst naartoe... Door de regen!quote:
Is dat saai? In één huis met jou?quote:
Parapluquote:Op vrijdag 25 april 2014 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar moet ik dan wel eerst naartoe... Door de regen!
Wat viel er tegen dan, de drukte?quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:10 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik ook hoorVind er niks meer aan de laatste 2 jaar viel zo tegen
En kan je nagaan dat dat slechts het prille begin was van mij carrière als drankorgel...quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:57 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Parkpop heb ik ook goede herinneringen aan, voor zover ik die nog heb.Volgens mij was dat ook de meet waar Jimbo een condoom vol bier leegdronk.
Weet ik niet, vraag het mijn vriend en kat.quote:
Nou vooral de sfeer en de mensen, vorig jaar aantal opstootjes gehad en dan gaat voor mij de lol er wel vanafquote:Op vrijdag 25 april 2014 20:11 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wat viel er tegen dan, de drukte?
Wij blijven vooral thuis omdat we allebei net de griep hebben gehad.
Nee, loop ik daar de hele avond mee te sjouwen in een mensenmenigte. Dan word ik nog liever nat.quote:
Jimbo!quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
En kan je nagaan dat dat slechts het prille begin was van mij carrière als drankorgel...
Die zijn niet hier.quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:11 schreef Sinceria het volgende:
Weet ik niet, vraag het mijn vriend en kat.
Ja, dat kan ik me wel indenken dan.quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:11 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou vooral de sfeer en de mensen, vorig jaar aantal opstootjes gehad en dan gaat voor mij de lol er wel vanaf
Haiquote:
Pfff mannen en hun moeilijke gedoequote:Op vrijdag 25 april 2014 20:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, loop ik daar de hele avond mee te sjouwen in een mensenmenigte. Dan word ik nog liever nat.
Ik ookquote:Op vrijdag 25 april 2014 19:07 schreef Cue_ het volgende:
Ik, djayzz en nog een paar meiden gingen op een gegeven moment naar guus meeuwis kijken.
Wel waar ik ben.quote:
Hoi.quote:
Ja echt jammer tot 2 jaar terug altijd vaste prikquote:Op vrijdag 25 april 2014 20:13 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me wel indenken dan.
Zegt een vrouwquote:Op vrijdag 25 april 2014 20:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Pfff mannen en hun moeilijke gedoe
Ik heb veel in VBL en GC gezeten... Dat is uiteraard als ik weer niet een ban had... welke ik ook zn beetje heel vorig jaar gehad hebquote:Op vrijdag 25 april 2014 20:16 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wel waar ik ben.
[..]
Hoi.Jou heb ik lang niet zien posten zeg.
Hai Murmquote:
Ja dat zeg ik zekerquote:
Beide partijen kunnen erg moeilijk zijnquote:
Enkel omdat je er over door blijft zeuren vragen. Vrouwen.quote:
Daar ben ik niet.quote:
VBL kom ik nooit, GC soms. Maar heb ook een tijdlang helemaal niet gepost. Heb je dit topic gevonden door de veranderde TT?quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik heb veel in VBL en GC gezeten... Dat is uiteraard als ik weer niet een ban had... welke ik ook zn beetje heel vorig jaar gehad heb
quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Enkel omdat je er over door blijft zeuren vragen. Vrouwen.
Goh. Doe daar eens wat aan dan.quote:
neequote:Op vrijdag 25 april 2014 20:19 schreef Sinceria het volgende:
[..]
VBL kom ik nooit, GC soms. Maar heb ook een tijdlang helemaal niet gepost. Heb je dit topic gevonden door de veranderde TT?
Maar mannen toch altijd net iets meer hoorquote:Op vrijdag 25 april 2014 20:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Beide partijen kunnen erg moeilijk zijn
Vooral tegenover elkaar
quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:19 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Maar mannen toch altijd net iets meer hoor
Aw, wat lief!quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:19 schreef Carooltje79 het volgende:
ik wilde je de kroeg in helpen ... maar laat maar lekker
Ik stap nu op de fiets.quote:
Dat meen je niet, je sherlocked jezelf?quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nee
Ik ben een gigantische narcist, dus ik sherlock mezelf regelmatig![]()
En dan lees je opeens geweldige verhalen
Neem je wel een paraplu mee?quote:
Jij en je kinky voorstellen ook altijd.quote:
Dat was buiten de stairwayquote:Op vrijdag 25 april 2014 20:21 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dat meen je niet, je sherlocked jezelf?![]()
Was het nu de parkpop met dat biercondoom incident? Of was dat een Stairway meet?
Het kost wel heel veel moeite... maar ik kan best lief zijn hoorquote:
Je kent me toch.quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij en je kinky voorstellen ook altijd.
Zo hoort het tochquote:Op vrijdag 25 april 2014 20:24 schreef Belsezar het volgende:
Ik kijk even naar het 8 uur journaal en het topic is bijna een pagina verder
Ah, ik twijfelde al.quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:23 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dat was buiten de stairway
En ja, ik sherlock mezelf regelmatig
Maar hoe is t daar?
In de goede oude tijd was het topic inmiddels een deel verder….quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:24 schreef Belsezar het volgende:
Ik kijk even naar het 8 uur journaal en het topic is bijna een pagina verder
Eensch.quote:
Dat is toch altijd zoquote:
Hoiquote:
Het gaat al flink vooruit de laatste dagenquote:Op vrijdag 25 april 2014 20:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
In de goede oude tijd was het topic inmiddels een deel verder….
Er moet nog een hoop gedaan worden
Jawel, maar er moet nog wat werk verzet worden om oude glorietijden te doen herleven…quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoi
[..]
Het gaat al flink vooruit de laatste dagen
beide dan maar?quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:25 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ah, ik twijfelde al.
Ligt eraan wat je met ''daar'' bedoelt.Hier in mijn huis of hier op Fok?
Ehm nou ik persoonlijk ben met het hele huisje-boompje-beestje ding bezig. Ga volgend jaar trouwen. En voor Fok! kan ik niet zo goed spreken.quote:
Paar dingen maar, roddels, relletjes en sexuele escapades.quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:27 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jawel, maar er moet nog wat werk verzet worden om oude glorietijden te doen herleven…
Met de nadruk op relletjes denk ik.quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Paar dingen maar, roddels, relletjes en sexuele escapades.
Relluh!quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:35 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Met de nadruk op relletjes denk ik.
Nog niet genoeg naar mijn zin.quote:
Ach dat kan vast nooit lang duren hierquote:Op vrijdag 25 april 2014 20:35 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Met de nadruk op relletjes denk ik.
En jij?quote:
Moet je naar de MeatMeet komen.quote:
Goed, eerst maar beginnen met de seks dan….quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:43 schreef Belsezar het volgende:
Maar kwamen de relletjes niet door de roddels en sex?
Helaas, dan ben ik op vakantie.quote:
De roddels en seks konden ook de relletjes veroorzaakt hebben.quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:43 schreef Belsezar het volgende:
Maar kwamen de relletjes niet door de roddels en sex?
quote:
quote:
TROUWEN ??quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:33 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ehm nou ik persoonlijk ben met het hele huisje-boompje-beestje ding bezig. Ga volgend jaar trouwen. En voor Fok! kan ik niet zo goed spreken.
You'll fit right in here.quote:
quote:
Neuh ben al jaar en dag geen single meer, maar trouwen en kinderen vind ik verschrikkelijkquote:
Dat is de mening van de overgrote meerderheid hier, dus welkom in je nieuwe SC.quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:51 schreef Jimbo het volgende:
Neuh ben al jaar en dag geen single meer, maar trouwen en kinderen vind ik verschrikkelijk
vooral dat laatst ;r
quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:52 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Dat is de mening van de overgrote meerderheid hier, dus welkom in je nieuwe SC.
Ik snap niet wat daar controversieel aan is.quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:53 schreef Jimbo het volgende:
[..]![]()
Er is een verschil tussen mensen die het niet willen en niet kunnen krijgen en er daarom een hekel aan hebben
*Rent heeeeeel snel weg uit deze SC gezien dit soort opmerkingen je niet populair maken hier![]()
*
Dat het voor een deel van de aanwezigen een behoorlijk confronterende waarheid is wellicht?quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:54 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik snap niet wat daar controversieel aan is.
Mwe, zoveel vrijgezellen zijn er nu ook niet meer over.quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat het voor een deel van de aanwezigen een behoorlijk confronterende waarheid is wellicht?
Dezelfde als toen Singles nog bestond...quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:56 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Mwe, zoveel vrijgezellen zijn er nu ook niet meer over.
daar gaan de door fok georganiseerde orgies... onder het mom van 'meet'quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:56 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Mwe, zoveel vrijgezellen zijn er nu ook niet meer over.
Forever alonequote:Op vrijdag 25 april 2014 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dezelfde als toen Singles nog bestond...
Het bestaat weer hoor.quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dezelfde als toen Singles nog bestond...
Moet je maar een open relatie nemen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:57 schreef Jimbo het volgende:
[..]
daar gaan de door fok georganiseerde orgies... onder het mom van 'meet'
dat is zoooo 2004quote:
het is dan ook echt verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:07 schreef Spezza19 het volgende:
Pffff… hoeveel topics zijn er in singles wel niet versleten over de horror van pittig korte kapsels?![]()
That's one way to put it!quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
het is dan ook echt verschrikkelijk.
Stel ik zou een blind date hebben en er komt zn roodharig/paarsharig kort en pittig mormel de trap op lopen, dan pleurt ik gelijk die deur weer dicht
Ik steek hem nog liever tussen de borstel deur van de hema dan in zo'n iets
Ho wacht, ik heb laatst een dame gezien die kort haar had en dat was een lekker ding zeg.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:07 schreef Spezza19 het volgende:
Pffff… hoeveel topics zijn er in singles wel niet versleten over de horror van pittig korte kapsels?![]()
Neh, dit is een slechte kopie.quote:
Ja wat bezielt die vrouwen dan ook echtquote:
Maar eenhoorns bestaan… Kijk maar eens op een regenboogquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:11 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ho wacht, ik heb laatst een dame gezien die kort haar had en dat was een lekker ding zeg.
Ze zijn zo zeldzaam als een eenhoorn maar ze bestaan wel
Had je dat niet in een fucking spoiler kunnen zetten?quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:13 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Nog liever een permanente sterilisatie dan eenmalig op zn ding duiken
sorry, ik dacht dat het plaatsen van ongelukken gewoon legaal was hierquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Had je dat niet in een fucking spoiler kunnen zetten?![]()
Wat bezielt jou??![]()
![]()
Alyssa Milano staat er ook tussen. Die zou ik doen hoor.quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:13 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Nog liever een permanente sterilisatie dan eenmalig op zn ding duiken
Kill them with fire!quote:Op vrijdag 25 april 2014 21:13 schreef Jimbo het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zijn geen ongelukken… dit zijn regelrechte rampenquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
sorry, ik dacht dat het plaatsen van ongelukken gewoon legaal was hier
Dat was een lekker ding zegquote:Op vrijdag 25 april 2014 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alyssa Milano staat er ook tussen. Die zou ik doen hoor.(bij voorkeur wel met langer haar overigens)
Joh? Ik zou haar juist doen vanwege haar mooie karakter.quote:
Stuk lekkerder met lang haar. Net als toen in die serie met die heksen.quote:
Graag!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |