Keep dreamingquote:Op vrijdag 25 april 2014 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tov Yvonne. Niet tov mij
They wouldn't dare.
je hebt er toch niks aan zo achter je schermpjequote:
rijke fantasie.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je hebt er toch niks aan zo achter je schermpje
dan fantaseer je maar dat ik alles uit hebquote:
way ahead of you.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan fantaseer je maar dat ik alles uit heb
verjaardag, huiswerk, bandjes kijken, meer huiswerkquote:
Vanavond naar kindermans (weet effe geen andere benamingquote:
oooeeeh je gaat toch voor de pounce and bounce?quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vanavond naar kindermans (weet effe geen andere benaming)
en morgen naar Enschede
Zondag uitbrakken
en maandag vrij![]()
Ik ga voor een gezellige avond met een wijntjequote:Op vrijdag 25 april 2014 15:12 schreef rhubarbje het volgende:
oooeeeh je gaat toch voor de pounce and bounce?
jaja de inseminate and then extricate dusquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik ga voor een gezellige avond met een wijntje
Nee man.. er liggen twee van die guppen boven te slapen dan!quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jaja de inseminate and then extricate dus![]()
Niet 4?quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee man.. er liggen twee van die guppen boven te slapen dan!![]()
quote:
Ik wilde net zeggen, waarom weet je dit allemaal?quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nop.. de twee oudsten zijn die avond terug bij moeders
Echt.. waarom weet ik dit allemaal![]()
oh er zijn 2 moeders? Is het een antiliaan of zo?quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nop.. de twee oudsten zijn die avond terug bij moeders
Echt.. waarom weet ik dit allemaal![]()
Haha nee 1 moeder. Maar de oudsten die gaan op de markt staan morgen en dat schijnt dichterbij te zijn / handiger / whateverquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh er zijn 2 moeders? Is het een antiliaan of zo?
Hij verteld het allemaal.. en ik luisterdequote:Op vrijdag 25 april 2014 15:17 schreef Sinceria het volgende:
Ik wilde net zeggen, waarom weet je dit allemaal?
En nu ga je er gezellig een wijntje drinken. Jaja.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij verteld het allemaal.. en ik luisterde
pfff dat die moeder ze gewoon even alle 4 neemtquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha nee 1 moeder. Maar de oudsten die gaan op de markt staan morgen en dat schijnt dichterbij te zijn / handiger / whatever
Yupquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:20 schreef Sinceria het volgende:
En nu ga je er gezellig een wijntje drinken. Jaja.
Totaal niet meelevend he!!quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:21 schreef rhubarbje het volgende:
pfff dat die moeder ze gewoon even alle 4 neemt![]()
Je moet kindjes niet uit elkaar halen
En dan kun jij een slam and jam doen
Oke.quote:
Vanavond: Verjaardag & Koningsnacht feestjequote:
Misschien doet hij zijn sperm and sprints meestal wel gewoon met de kinderen boven?quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Totaal niet meelevend he!!![]()
Of hij wil me gewoon niet!
quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oooeeeh je gaat toch voor de pounce and bounce?
quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jaja de inseminate and then extricate dus![]()
Hoveel kan je nog meer verzinnen?quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
pfff dat die moeder ze gewoon even alle 4 neemt![]()
Je moet kindjes niet uit elkaar halen
En dan kun jij een slam and jam doen
Wacht hij speciaal ermee totdat het z'n weekend met de kinderen isquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Misschien doet hij zijn sperm and sprints meestal wel gewoon met de kinderen boven?
Je bent wel van de erotische (soort van) tautologieen vandaag he?quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Misschien doet hij zijn sperm and sprints meestal wel gewoon met de kinderen boven?
Whaha ik word een beetje geholpen door het internetquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:25 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoveel kan je nog meer verzinnen?
Ja! nieuwe hobby!quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je bent wel van de erotische (soort van) tautologieen vandaag he?
ah jij gaat ook voor een grease and release?quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:26 schreef Belsezar het volgende:
Morgenavond: "date" bij mij thuis.
Rest van het weekend: niks
Nee hoor, heel braaf etentjequote:Op vrijdag 25 april 2014 15:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ah jij gaat ook voor een grease and release?
sorry ik zal stoppen
Uh-huhquote:
Grrrrtje!quote:
Jaja, thuis af spreken betekend maar 1 ding natuurlijkquote:
quote:
Het vertrouwen in mijquote:
Misschien moeten we een frietdieet gaan ontwikkelen, met Henk als goeroe!quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Grrrrtje!
Ik had net bijna frietjes op van Henk! Maar toen dacht ik aan de omvang van mijn kont en deed ik het maar niet
Bels is nu in full blast Adonis hosselmodus ja?quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:34 schreef perro. het volgende:
[..]
met je nieuwe coupe zal het vast wel goedkomen.
ja, heb even gekeken. dat scheelt.
Een leuke avond word het sowieso, ik ga barb's voorbeeld volgen en deze keer voor een mooi stukje vis ipv vlees als dinerquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:34 schreef perro. het volgende:
[..]
met je nieuwe coupe zal het vast wel goedkomen.
ja, heb even gekeken. dat scheelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |