SPOILER: BonushulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 3% gewijzigd door VMSDKR op 25-04-2014 19:13:46 ]
een virusquote:Op vrijdag 25 april 2014 19:11 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Waarom vraagt mijn telefoon of hij deze site van Afrikaans naar Nederlands moet vertalen?
Dat ik nagestaard werd door een negert die Zumba geeft en lekker zijig met vrouwen staat te kletsen alsof hij helemaal uitgelaten is...quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:16 schreef Weissman het volgende:
Sorry Ray, maar ik begrijp geen fuck van je post
Geil, vertel me meer Rayquote:Op vrijdag 25 april 2014 19:24 schreef RaymondK het volgende:
Het is trouwens wel weer rete benauwd zo met trainen man. Shit.
Zweet spuit er aan alle kanten uit
Hahaquote:
Oh ja, met zwart leer aan de buitenkantquote:Op vrijdag 25 april 2014 19:33 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Tijd voor een compleet zeemleren outfitje?
hey later he bitchquote:Op vrijdag 25 april 2014 19:33 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Oh ja, met zwart leer aan de buitenkant
Okay i ga eten, prettig weekend menseh
Hehe raad es wie er van dit verhaal zeikesnat is geworden hehehuehuequote:Op vrijdag 25 april 2014 19:27 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Haha
Pareltjes op mn delts, druppels over mn cepsen, toppie helemaal nat.
Vloer Gruwelijk nat helemaal.
![]()
Dik 3 liter water staan hijsen in een uur lol
quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hehe raad es wie er van dit verhaal zeikesnat is geworden hehehuehue![]()
![]()
Die Spaanse?quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:44 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Hehe raad es wie er van dit verhaal zeikesnat is geworden hehehuehue![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |