Dan zou de hele wetenschap voldoen aan de definitie van techniek, en de vraag is of dat wenselijk is.quote:Op maandag 28 april 2014 23:17 schreef Dale. het volgende:
"Technology (from Greek τέχνη, techne, "art, skill, cunning of hand"; and -λογία, -logia) is the making, modification, usage, and knowledge of tools, machines, techniques, crafts, systems, and methods of organization, in order to solve a problem, improve a pre-existing solution to a problem, achieve a goal, handle an applied input/output relation or perform a specific function."
Van wikipedia.
Nog leuker is als je het met zijn tweeën en een timer moet doen, lekker dicht op elkaar zitten en stressen.quote:
Dat niet door een robot laten doenquote:
Sommige mensen moeten het nou eenmaal met de hand doen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat niet door een robot laten doen
Zover ben ik nog niet.quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je kan ook exponentieel programmeren?
Simplex is wel veel werk ja. Gelukkig is het algoritme zelf niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:20 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Als je het een computer laat doen ja.![]()
Simplexalgoritme
Oh, maar het bestaat dus wel? TIL.quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:42 schreef Ensemble het volgende:
[..]
Zover ben ik nog niet.
[..]
Simplex is wel veel werk ja. Gelukkig is het algoritme zelf niet zo moeilijk.
Er bestaan wel meer dingen die ik niet ken.quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:47 schreef Anoonumos het volgende:
Er bestaat toch ook geen exponentiele algebra.
Nice!quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:29 schreef Novermars het volgende:
Multivariable Calculus gehaald met een zesje![]()
Slechts ~20% heeft het vak gehaald waaronder veel mensen zijn die het vak voor de tweede keer doen.
I know that feel.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:46 schreef Rezania het volgende:
Welke idioot heeft ooit bedacht dat ξ een goede variabele is voor de 'extent of reaction'?Wat is er mis met een gewone letter? Die zijn tenminste nog te schrijven zonder dat het op wat gekras lijkt.
Nee, ik zei xi. Alhoewel die van mijn post veel makkelijker is dan uit het boek. Die lukt me nog wel.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:56 schreef Anoonumos het volgende:
Oh wacht je zei geen zeta.Maar die is ook kut.
Ik was er ook niet zo blij mee toen ik die voor het eerst tegenkwam. De juf van groep 3 vond de Griekse letters niet belangrijk.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:56 schreef Anoonumos het volgende:
Oh wacht je zei geen zeta.Maar die is ook kut.
Grappig genoeg heb je dan ook nog van die mensen die twee keer kansloos zakken en vervolgens een 9 of een 10 halen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:29 schreef Novermars het volgende:
Multivariable Calculus gehaald met een zesje![]()
Slechts ~20% heeft het vak gehaald waaronder veel mensen zijn die het vak voor de tweede keer doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |