Dat zou echt fantastisch zijnquote:Op maandag 28 april 2014 00:42 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik zou graag 450 euro willen ontvangen!
quote:Op maandag 28 april 2014 00:44 schreef Rezania het volgende:
Banner staat in de OP. Hean, bedankt.Opgelost, slotje, pitten, grgr.
Die vind ik eigenlijk wel toffer.quote:Op maandag 28 april 2014 00:47 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier nog 1, ik ga ook maar maffen!
Ik ben nu nog meer onder de indruk van jouw creativiteit. Mooi gedaan!quote:Op maandag 28 april 2014 00:47 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hier nog 1, ik ga ook maar maffen!
Let it goooquote:Op maandag 28 april 2014 00:50 schreef Novermars het volgende:
Eerste helft van Frozen net bekeken, nu gaan slapen...! Morgen weer een college lin. alg.
Ik heb meer van die film genoten dan de eerste afleveringen van GOT S4, en ik ben een behoorlijke GOT fanquote:Op maandag 28 april 2014 00:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Let it gooo
Let it gooooooo
Turn away and blablabla
Niet immens van die bruiloft in S04E02 hebben genoten.quote:Op maandag 28 april 2014 00:51 schreef Novermars het volgende:
[..]
Ik heb meer van die film genoten dan de eerste afleveringen van GOT S4, en ik ben een behoorlijke GOT fan
Zullen we de spoilers maar buiten dit topic laten? Laatste aflevering vond ik trouwens ver onder het niveau van die daarvoor.quote:Op maandag 28 april 2014 00:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet immens van die bruiloft in S04E02 hebben genoten.
Morgen om kwart voor negen beginnen en dan de hele dag lang. Gvd, waarom heb ik nog geen slaap?quote:
Meid.quote:Op maandag 28 april 2014 01:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Morgen om kwart voor negen beginnen en dan de hele dag lang. Gvd, waarom heb ik nog geen slaap?
Ik moet ook maar eens aan mijn verslagen beginnen ja, en de periode is nog niet eens twee weken oud.quote:Op maandag 28 april 2014 21:42 schreef themole het volgende:
Morgen vrij (van colleges), nog genoeg aan project/verslagwerk openstaan.
Wat is techniek toch mooi.quote:Op maandag 28 april 2014 21:47 schreef Rezania het volgende:
Dit is trouwens echt awesome.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Ontwikkeling.
En juist dat het niet goed te definiëren is doet de vraag oproepen of die onderscheid wezenlijk is. Goed van je opleiding dat ze wetenschapsfilo aanbieden.quote:Op maandag 28 april 2014 22:32 schreef Anoonumos het volgende:
'Bestaat er volgens jou een ‘wezenlijk’ onderscheid tussen wetenschap en techniek? '
is een potentiële tentamenvraag voor wetenschapsfilosofie.
Met bijbehorend een artikel van 15 pagina's waarin ze de eerste 10 gebruiken om te zeggen dat je zowel 'wetenschap' als 'techniek' eigenlijk niet goed kunt definiëren.
Jezus wat lelijk... en scholierachtig. Kan niet iemand eentje in latex maken zoals...quote:Op zondag 27 april 2014 23:45 schreef Rezania het volgende:
HeaN82 heeft deze banner gemaakt voor deze reeks, wat vinden jullie?
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed daar heeft niemand wat aan![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |