quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:26 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
rezania faggit kom es naar de onz meet
Ligt eraan, heb jij ook nog maar een tientje voor de hele maand over?quote:
hoe kun jij zo skeer zijn?quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ligt eraan, heb jij ook nog maar een tientje voor de hele maand over?
Weekend Brussel en een paar schulden van vorige maand.quote:
quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weekend Brussel en een paar schulden van vorige maand.
Ach, gelukkig woon ik nog thuis. Anders had ik geen vreten gehad.quote:
Omdat daar de eerstejaarsstudiereis heenging.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:40 schreef OllieWilliams het volgende:
waarom een weekend brussel trouwens?
Antwerpen![]()
Brugge![]()
![]()
![]()
![]()
Gent
stomquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omdat daar de eerstejaarsstudiereis heenging.
Valt wel mee, Brussel is ook nog wel leuk. En de Grote Markt is echt mooi. Maar het beste was het bier natuurlijk.quote:
Bedankt. En dat allemaal omdat jij me weg wilde hebben.quote:
Herkenbaar, veel eerstejaarsstudenten zitten er helemaal doorheen in deze periode. Niet gek met maar 2 vakanties (kerst en carnaval).quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:14 schreef Amoeba het volgende:
Pff, echt geen motivatie meer dit kwartiel.
Precies. Het verbaast me trouwens dat er nog niet zo'n topic was.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bedankt. En dat allemaal omdat jij me weg wilde hebben.
Die drie steden die ik noemde zijn het echt miljarden keer leuker dan die smerige stinkstadquote:Op donderdag 8 mei 2014 14:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Valt wel mee, Brussel is ook nog wel leuk. En de Grote Markt is echt mooi. Maar het beste was het bier natuurlijk.
Ik kreeg bijna medelijden met je maar aangezien jij geen kosten hoeft te maken valt het dus wel mee.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ach, gelukkig woon ik nog thuis. Anders had ik geen vreten gehad.![]()
![]()
België is over het algemeen best wel smerig hoor, niet alleen Brussel.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:45 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Die drie steden die ik noemde zijn het echt miljarden keer leuker dan die smerige stinkstad
Geen succesvol topic in ieder geval.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies. Het verbaast me trouwens dat er nog niet zo'n topic was.
Daar zijn mijn ouders nu heen. Hoop dat ze wat chocola meenemen, die van mij is op.quote:
Vlaanderen is net Nederland, Wallonië is puur aids.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
België is over het algemeen best wel smerig hoor, niet alleen Brussel.
Dat was wel kut, heel Brussel is Frans, iets wat ik niet spreek of versta.quote:Op donderdag 8 mei 2014 14:47 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Vlaanderen is net Nederland, Wallonië is puur aids.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |