Dit dus.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:14 schreef Amoeba het volgende:
Pff, echt geen motivatie meer dit kwartiel.
Moeilijk of niet leuk?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:16 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Dit dus.
Zo motivatieloos ben ik nooit geweest geloof ik als nu.
Propedeuse hebbenquote:Op woensdag 7 mei 2014 23:22 schreef Amoeba het volgende:
Denk dat ik er mee ga kappen na dit jaar en fijn een MBO ga doen. Met een propedeuse in de wiskunde lukt dat vast wel.
Niet doen, 1 keer gedaan en ik kon echt heel moeilijk op woorden komen, gênantquote:Op woensdag 7 mei 2014 22:33 schreef Fierce. het volgende:
7.5 is dan nog wel leuk..
Ik stond echt voor lul. Ik wist niks, stond maar wat te stamelen, versprak me de hele tijd. Ik ben heel sociaal en spontaan, maar presenteren voor een groep vind ik heel erg. Volgende keer gooi ik er maar alcohol in ofzo, dan gaat 't wss wel beter.
Ik heb juist precies het omgekeerde. Vorig blok was redelijk moeilijk en dit blok is erg goed te doen. Maar juist omdat vorig blok redelijk ging, denk ik nu: ooh, komt wel goed allemaal...quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:08 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Vooral moeilijk, maar begint langzamerhand wel weer leuk te worden.
Haha wauw goed bezigquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:20 schreef Novermars het volgende:
[..]
Ik heb juist precies het omgekeerde. Vorig blok was redelijk moeilijk en dit blok is erg goed te doen. Maar juist omdat vorig blok redelijk ging, denk ik nu: ooh, komt wel goed allemaal...
En waarschijnlijk volgende week mijn eerste college volgen van een vak dat ik dan al vijf weken heb
Wat voor vakken heb je?quote:Op donderdag 8 mei 2014 00:08 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Vooral moeilijk, maar begint langzamerhand wel weer leuk te worden.
Enige vak dat ik om negen uur heb, maar schijnbaar geeft die kerel super chille colleges, dus ik ga proberen om volgende week op tijd op te staanquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:25 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Haha wauw goed bezig
Ik heb echt 0 aan ontwerpen deze periode tot nu toe en das gewoon stom haha.
Eentje is sterkteleer met iets van calculus en een beetje materiaalkunde.quote:
Ah ok. Materiaalkunde is leuk als het lukt, dat tweede is gewoon kutquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:39 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Eentje is sterkteleer met iets van calculus en een beetje materiaalkunde.
En een vak over een research proposal opstellen en spss gebruiken.
Tot nu toe lukt t nog wel, maar zat laats bij college en kon er niets van volgen dus beloof watquote:Op donderdag 8 mei 2014 00:42 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Ah ok. Materiaalkunde is leuk als het lukt, dat tweede is gewoon kut
Ik had dat laatst. Ellende.quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:14 schreef Amoeba het volgende:
Scheelt dat dit kwartiel best simpel is. Nu niet bepaald zin in een hertentamen in de zomervakantie.quote:
quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:14 schreef Amoeba het volgende:
Welke vakken, lads?quote:Op woensdag 7 mei 2014 23:16 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Dit dus.
Zo motivatieloos ben ik nooit geweest geloof ik als nu.
Wat een rotvakken zegquote:Op donderdag 8 mei 2014 08:30 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Programmeren en Modelleren (JAVA)
USE: Geschiedenis en Ethiek
Discrete Dynamische Systemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |