Tuurlijk wel. Ik had Feyenoord en PSV meer kans gegeven om kampioen te worden dit jaar dan ons, puur op basis van de selectie.quote:
Dat is dan fout gedacht want ik nietquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ik had Feyenoord en PSV meer kans gegeven om kampioen te worden dit jaar dan ons, puur op basis van de selectie.
Ik hoop dat De Jong blijft volgend seizoen anders is het huilen met de pet opquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
gaat ook niet veel spelen. heeft frank al gezegd.
Dat zeker.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom en ik neem aan dat je met basis ook teamorganisatie bedoelt
Siem? Die brengt al helemaal niks meer.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik hoop dat De Jong blijft volgend seizoen anders is het huilen met de pet op
Welke verwachtingen heb jij dan van De Jongquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik hoop dat De Jong blijft volgend seizoen anders is het huilen met de pet op
Nee Luuk.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:37 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Siem? Die brengt al helemaal niks meer.
Voor het eerst in zijn carriere dat hij een minder seizoen heeft en vaak geblesseerd is geweest. Een betere spits heeft Ajax gewoon niet.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke verwachtingen heb jij dan van De Jong? Die heeft zijn ondergrens structureel overschreden dit seizoen.
Sarcasmequote:Op vrijdag 25 april 2014 15:38 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ouch, de tt!![]()
PEC Zwolle, makkie?
Heeinz is het hier niet mee eensquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Voor het eerst in zijn carriere dat hij een minder seizoen heeft en vaak geblesseerd is geweest. Een betere spits heeft Ajax gewoon niet.
Die heeft betere dingen laten zien dan de andere jongens in de spits.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoesen is ook niks joh leuk voor erbij maar schiet toch echt veel te kort
quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:38 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ouch, de tt!![]()
PEC Zwolle, makkie?
5-1 of was het nou 1-5 ?
Best grappig toch?quote:Op zondag 20 april 2014 20:55 schreef Heeinz het volgende:
Als we kampioen worden hebben we iig de eerste prijs sowieso binnen, de JC schaal tegen PEC
En worden ze het ook? Ik dacht het niet, ik had voor het seizoen gesteld dat met Eriksen Ajax zo'n 30% beter is dan de rest en zonder hem 20%, dat laatste was helaas niet zo maar nog altijd 10% beter dan de rest, verder klopt het ook niet wat je zegt over selectie, dat is juist een probleem bij Feyenoord en ook PSV, aardige eerste 11 maar de wissels voegen nooit wat toe of verzwakken het elftal, dat was bij Ajax gewoon beter.quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoesen is ook niks joh leuk voor erbij maar schiet toch echt veel te kort
Ik sta aan de kant van Ajacied422quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die heeft betere dingen laten zien dan de andere jongens in de spits.
Kolbein of Dannyquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Voor het eerst in zijn carriere dat hij een minder seizoen heeft en vaak geblesseerd is geweest. Een betere spits heeft Ajax gewoon niet.
Afmakers zijn overrated. Ik speel liever zonder spits dan afhankelijk zijn van een spits die mee moet kunnen voetballen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:40 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[..]
Ik sta aan de kant van Ajacied422
Hij is niet echt een afmaker maar het team heeft toch echt goed gedraaid hoor met hem in de spits, beter dan met die andere twee houthakkers of de dwerg van Spanje
Dat mag ik toch hopen van nietquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
En worden ze het ook? Ik dacht het niet, ik had voor het seizoen gesteld dat met Eriksen Ajax zo'n 30% beter is dan de rest en zonder hem 20%, dat laatste was helaas niet zo maar nog altijd 10% beter dan de rest, verder klopt het ook niet wat je zegt over selectie, dat is juist een probleem bij Feyenoord en ook PSV, aardige eerste 11 maar de wissels voegen nooit wat toe of verzwakken het elftal, dat was bij Ajax gewoon beter.
Zonder spits vind ik eigenlijk ook niks. Als ik Sigi zie aankloten denk ik: doe Bojan er maar in, wat beweeglijker, ruimte maken etc, maar dan mis ik toch altijd iemand waar je de lange bal op kan spelen, die kopduels kan winnen enzo. Met Fischer/Schöne/De Sa/Serero heb je dan niemand die een kopduel kan winnen. Als je Bojan daar ook nog bij zet moet alles over de grond en dat ging toch echt heel erg moeizaam dit seizoen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Afmakers zijn overrated. Ik speel liever zonder spits dan afhankelijk zijn van een spits die mee moet kunnen voetballen.
Ajax krijgt ook meer te maken met ploegjes die vol erop klappen en weinig ruimte weggeven. Handelingssnelheid ligt absurd laag en die zal veel beter moeten. Met die kleinere grasveldjes kan daar goed op getrained wordenquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Zonder spits vind ik eigenlijk ook niks. Als ik Sigi zie aankloten denk ik: doe Bojan er maar in, wat beweeglijker, ruimte maken etc, maar dan mis ik toch altijd iemand waar je de lange bal op kan spelen, die kopduels kan winnen enzo. Met Fischer/Schöne/De Sa/Serero heb je dan niemand die een kopduel kan winnen. Als je Bojan daar ook nog bij zet moet alles over de grond en dat ging toch echt heel erg moeizaam dit seizoen.
Veltman is wel een absolute baas.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens, trainen ze achter de schermen ook eens op wat Veltman moet doen als hij zeeën van ruimte krijgt bij het indribbelen. Die heeft dit seizoen vaak genoeg 100 meter gelopen met de bal maar weet totaal niet wat ie moet doen als ie in hetstrafschop gebied is.
Begint met een mannetje uit te spelen, dat hebben we nauwelijks gezienquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax krijgt ook meer te maken met ploegjes die vol erop klappen en weinig ruimte weggeven. Handelingssnelheid ligt absurd laag en die zal veel beter moeten. Met die kleinere grasveldjes kan daar goed op getrained worden
Alleen bij Kishna eigenlijk, Serero kan dat ook wel als hij even de ruimte heeft. Voor de rest Fischer maar die kwam dit seizoen nog geen steen voorbij.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Begint met een mannetje uit te spelen, dat hebben we nauwelijks gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze dan misschien nog![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:50 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Alleen bij Kishna eigenlijk, Serero kan dat ook wel als hij even de ruimte heeft. Voor de rest Fischer maar die kwam dit seizoen nog geen steen voorbij.Toch was Fischer wel speler waar de meeste dreiging vanuit ging ook al ging het vaak net misSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze dan misschien nog
Is te hopen dat hij er volgend seizoen gewoon weer staat, al zal dat rond/na de winterstop zijn? Was wel een verloren jaar voor hem, net als voor Siem.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Toch was Fischer wel speler waar de meeste dreiging vanuit ging ook al ging het vaak net mis
Het is dat hij die aanvoerdersband om heeft maar anders zou je toch echt niet zeggen dat Siem onze aanvoerder isquote:De aanvoerdersband van Ajax zit zondag vermoedelijk om de arm van Daley Blind. Eerste aanvoerder Siem de Jong is geblesseerd en ook tweede aanvoerder Niklas Moisander is niet inzetbaar. Als Ajax kampioen wordt, is Blind echter niet degene die de schaal de lucht in gaat tillen.
“Die schaal neemt Siem in ontvangst. Hij is onze echte aanvoerder”, tekent het Algemeen Dagblad op uit de mond van Blind. De verdediger annex middenvelder heeft de band al vaker om zijn arm gehad. “Maar het blijft bijzonder. Aanvoerder zijn van Ajax geeft wel een heel speciaal gevoel.”
Met nog twee wedstrijden te spelen heeft Ajax een voorsprong van zes punten op Feyenoord. Een punt tegen Heracles Almelo is dus voldoende voor het kampioenschap. Als het in Almelo niet lukt, dan kunnen de Amsterdammers een week later tegen NEC de klus nog klaren.
dit seizoen verdient moisander de schaal omhoog te houdenquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het is dat hij die aanvoerdersband om heeft maar anders zou je toch echt niet zeggen dat Siem onze aanvoerder is
Vroeger waren het Blind , Chivu ... en nu ene Siem de Jongquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:02 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Het is dat hij die aanvoerdersband om heeft maar anders zou je toch echt niet zeggen dat Siem onze aanvoerder is
Let it be let it be let it bequote:'Ajax maakt werk van komst Marokkaans supertalent van AC Milan'
Ajax is ambitieus en wil de beste jeugdopleiding ter wereld krijgen. Daar horen ook de grootste talenten bij en vanuit Italië komt het gerucht dat de Amsterdammers werk willen maken van de komst van Hachim Mastour, een Marokkaans 'wonderkind' die nu nog bij AC Milan speelt.
Calcio Mercato beweert dat Ajax een miljoen euro wil betalen voor de vijftienjarige Mastour, die in de jeugdopleiding van Milan een geweldige indruk achterlaat. Milan zal de jongeling dan ook niet laten gaan, maar Ajax zou proberen om de technicus ervan te overtuigen dat hij in Amsterdam een betere opleiding kan krijgen en meer kans maakt op een doorbraak als profvoetballer.
Mastour staat bekend als een ontzettend groot talent en is dan ook vaak veel beter dan de tegenstanders waar hij tegen speelt. Zlatan Ibrahimovic zou zijn grote voorbeeld zijn: de Zweed was succesvol bij Milan, maar brak door bij Ajax. Die club verkocht de aanvaller uiteindelijk aan Juventus, waarna Ibrahimovic uitgroeide tot een van de beste spitsen van de wereld.
Die jongen heeft Ajax niet nodig idd om een grote te worden (al is het een Marokkaan)quote:
Blind ook wel eigenlijkquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:20 schreef Tyron het volgende:
[..]
dit seizoen verdient moisander de schaal omhoog te houden
Stam, Stekelenburg, Suarez, Vertonghen..quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:33 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vroeger waren het Blind , Chivu ... en nu ene Siem de Jong
Stekelenburg past niet in het rijtjequote:Op vrijdag 25 april 2014 18:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Blind ook wel eigenlijk
[..]
Stam, Stekelenburg, Suarez, Vertonghen..
Denswil samen met Vd Hoorn opnoemenquote:Op vrijdag 25 april 2014 19:22 schreef Shreyas het volgende:
Voor volgend seizoen hebben we toch wel een probleem in de verdedigingslinie.
Veltman maakt veel beginnersfoutjes maar ik heb er wel vertrouwen in dat hij zich nog goed kan ontwikkelen. Van Rhijn is echt niets in verdedigend opzicht. Van der Hoorn en Denswil hebben de club in hun 5 wedstrijden meer schade toegebracht dan de overige verdedigers in 25 wedstrijden dus dat is ook niets en wordt ook niets. Moisander lijkt over de top, Boilesen is prima, mits hij topfit is, dus voor ongeveer 10 wedstrijden per seizoen.
We moeten in ieder geval dus een nieuwe rechtsback en één goede (liefst ervaren) centrumverdediger aantrekken.
Dat heb ik nooit geroepen, maar goed, zelfs de beste voetbalkenners kunnen er naast zitten. Denswil is niet goed genoeg voor Ajax, Van der Hoorn was een miskoop.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:27 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Denswil samen met Vd Hoorn opnoemende eerste seizoenshelft moest hij nog mee naar het WK
Moisander lijkt over de top?quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:22 schreef Shreyas het volgende:
Voor volgend seizoen hebben we toch wel een probleem in de verdedigingslinie.
Veltman maakt veel beginnersfoutjes maar ik heb er wel vertrouwen in dat hij zich nog goed kan ontwikkelen. Van Rhijn is echt niets in verdedigend opzicht. Van der Hoorn en Denswil hebben de club in hun 5 wedstrijden meer schade toegebracht dan de overige verdedigers in 25 wedstrijden dus dat is ook niets en wordt ook niets. Moisander lijkt over de top, Boilesen is prima, mits hij topfit is, dus voor ongeveer 10 wedstrijden per seizoen.
We moeten in ieder geval dus een nieuwe rechtsback en één goede (liefst ervaren) centrumverdediger aantrekken.
Moisander is 29, hij is voor volgend seizoen zeker niet afgeschreven hoor, maar er is niets mis mee om alvast vooruit te kijken. Als Moisander en/of Veltman geschorst/geblesseerd zijn heeft Ajax een groot probleem. Dat kan niet. In Europa zeker niet. Je moet in ieder geval één goede centrumverdediger achter de hand hebben.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:28 schreef Tyron het volgende:
[..]
Moisander lijkt over de top?Omdat hij een wedstrijd tegen Zwolle slecht speelde (waar hij eigenlijk niet in de basis had mogen staan).
Beter scouten ze dan niet meer in NLquote:Op vrijdag 25 april 2014 19:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Moisander is 29, hij is voor volgend seizoen zeker niet afgeschreven hoor, maar er is niets mis mee om alvast vooruit te kijken. Als Moisander en/of Veltman geschorst/geblesseerd zijn heeft Ajax een groot probleem. Dat kan niet. In Europa zeker niet. Je moet in ieder geval één goede centrumverdediger achter de hand hebben.
Misschien moeten ze een Belg halen, op één of andere manier worden verdedigers daar beter opgeleid. Zie Vertongen, Alderweireld, Kompany en Van Buytenquote:Op vrijdag 25 april 2014 19:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Beter scouten ze dan niet meer in NL
Misschien omdat hij toen wel goed speelde en de afgelopen wedstrijden helemaal NIKS goed heeft gedaan? Scoren tegen Twente, oke.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:27 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Denswil samen met Vd Hoorn opnoemende eerste seizoenshelft moest hij nog mee naar het WK
Dat ligt niet per ce aan die Belgen zelf..quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:39 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Misschien moeten ze een Belg halen, op één of andere manier worden verdedigers daar beter opgeleid. Zie Vertongen, Alderweireld, Kompany en Van Buyten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |