Leverkusen wel een mooie club. Staan op een knappe 4e positie. Toch hebben ze 11 maal verloren wat onacceptabel is.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Die trainer van Salzburg heeft dankzij het succes tegen ons een mooie transfer verdiend naar Leverkusen.
Tja, wonder boven wonder wist Basel te winnen. Maar 9 vd 10 keer wint Salzburg die pot gewoon hoor. Dit kan een keer gebeurenquote:
Wel de minste kampioen ooit, ik denk dat we dat wel kunnen stellen, zeker knap van De Boer dat hem het weer gelukt is.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heel soms zit ik er naast maar niet vaak. Dit Ajax is het slechtste Ajax in de afgelopen 15 jaar en we hebben echt geluk dat De Boer aan het roer staat anders had Ajax er een heel stuk minder voor gestaan op dit moment.
Dit jaquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wel de minste kampioen ooit, ik denk dat we dat wel kunnen stellen, zeker knap van De Boer dat hem het weer gelukt is.
Dan moet er toch wel het een en ander bijkomen want zoveel geluk als dit seizoen gaan we niet vaak meer hebben.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:31 schreef Devv het volgende:
En volgend seizoen worden we gewoon weer landskampioen.
Eens.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:31 schreef Devv het volgende:
Volgens mij zijn deze maatregelen niet per se naar aanleiding van de bekerfinale hoorquote:Amsterdam neemt extra maatregelen om te voorkomen dat een eventueel kampioensfeest van Ajax komende zondag uit de hand loopt.
Zo mogen Ajax-supporters op het Leidseplein en het Rembrandtplein geen blikjes, flesjes, vuurwerkfakkels en andere objecten bij zich hebben waarmee gegooid kan worden.
Op de pleinen mogen mensen zich niet onherkenbaar uitdossen, liet burgemeester Eberhard van der Laan vrijdag weten.
Amsterdam neemt de maatregelen naar aanleiding van de ongeregeldheden afgelopen zondag, toen enkele Ajax-supporters tijdens de wedstrijd tegen PEC Zwolle in De Kuip vuurwerk op het veld gooiden.
Ajax heeft toch een betere basis dan de andere ploegen voorlopig.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan moet er toch wel het een en ander bijkomen want zoveel geluk als dit seizoen gaan we niet vaak meer hebben.
En het belangrijkste De Boer moet blijven
Ik geloof dat er vooral het één en ander weg moet gaan.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan moet er toch wel het een en ander bijkomen want zoveel geluk als dit seizoen gaan we niet vaak meer hebben.
Feyenoord en PSV wel beter hoorquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax heeft toch een betere basis dan de andere ploegen voorlopig.
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:31 schreef Devv het volgende:
Zivkovicquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hebben we geluk meequote:Op vrijdag 25 april 2014 15:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eens maar die voetballen dan weer zonder visie
gaat ook niet veel spelen. heeft frank al gezegd.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Verwacht ik volgend seizoen nog niks van die moet voetballend nog reuze stappen maken
Daarom en ik neem aan dat je met basis ook teamorganisatie bedoeltquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV?
Feyenoord moet eerst maar eens zien wat er allemaal gaat vertrekken.
Tuurlijk wel. Ik had Feyenoord en PSV meer kans gegeven om kampioen te worden dit jaar dan ons, puur op basis van de selectie.quote:
Dat is dan fout gedacht want ik nietquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ik had Feyenoord en PSV meer kans gegeven om kampioen te worden dit jaar dan ons, puur op basis van de selectie.
Ik hoop dat De Jong blijft volgend seizoen anders is het huilen met de pet opquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
gaat ook niet veel spelen. heeft frank al gezegd.
Dat zeker.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom en ik neem aan dat je met basis ook teamorganisatie bedoelt
Siem? Die brengt al helemaal niks meer.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik hoop dat De Jong blijft volgend seizoen anders is het huilen met de pet op
Welke verwachtingen heb jij dan van De Jongquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik hoop dat De Jong blijft volgend seizoen anders is het huilen met de pet op
Nee Luuk.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:37 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Siem? Die brengt al helemaal niks meer.
Voor het eerst in zijn carriere dat hij een minder seizoen heeft en vaak geblesseerd is geweest. Een betere spits heeft Ajax gewoon niet.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke verwachtingen heb jij dan van De Jong? Die heeft zijn ondergrens structureel overschreden dit seizoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |