SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blind ben ik ook niet echt overtuigd van persoonlijkquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar even serieus. Cillessen, Moisander en Blind zijn voorlopig de enigen die ik op 'grote' waarde schat voor Ajax.![]()
Net als Xavi idd. Vind ook dat het op dat vlak te matig is. Verder qua druk zetten en rust aan de bal is hij heel erg sterkquote:![]()
Hij wil zelf de discussie niet aangaan dus dan is het prima toch?quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]!
[..]
Je bent zelf van de cijfertjes dus dat J0rdiiii nu hiermee komt is vrij grappig![]()
![]()
Rust aan de balquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:16 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Net als Xavi idd. Vind ook dat het op dat vlak te matig is. Verder qua druk zetten en rust aan de bal is hij heel erg sterk![]()
![]()
schone?quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Blind ben ik ook niet echt overtuigd van persoonlijkFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Ik ben al het hele seizoen op mijn hoedequote:Op vrijdag 25 april 2014 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ik sinds zondag op mijn hoede ben.
![]()
![]()
Heracles speelt nergens meer voor, zou me niks verbazen als het een 0-0 wordtquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
![]()
Thuli heeft een aantal hele sterke eigenschappen, en een aantal mindere. Maar dan nog is hij 1 vd beste spelers in dit Ajax.quote:![]()
Jawel, maar het feit dat jij het gebrek aan kwaliteit bij Serero probeerde te bewijzen door die cijfers en dat dan blijkt dat Xavi dezelfde cijfers heeft is toch vrij grappigquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij wil zelf de discussie niet aangaan dus dan is het prima toch?Ik bedoel, hij is goed hoor, maar het is nog geen Serero.
![]()
Aan een puntje genoeg om sowieso in de eredivisie te blijvenquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heracles speelt nergens meer voor, zou me niks verbazen als het een 0-0 wordt![]()
hij is toch redelijk vaak beslissend geweest en speelt vrijwel elke wedstrijd een voldoendequote:Op vrijdag 25 april 2014 15:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet het niveau wat basis zou moeten staan bij Ajax.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Heracles moet zich nog 'officieel' veilig spelen. Maar zou een wonder zijn willen die nog in de play offs komen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heracles speelt nergens meer voor, zou me niks verbazen als het een 0-0 wordt
Overigens scoort Ajax wel vaak uit een aanvallende vrije trap (of ie nou direct op doel is of een voorzet).![]()
2 zeperds achter elkaar komt zelden voor bij Ajax, wordt gewoon een simpele overwinningquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:19 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Thuli heeft een aantal hele sterke eigenschappen, en een aantal mindere. Maar dan nog is hij 1 vd beste spelers in dit Ajax.Komt vooral doordat Blind, Klaassen en Serero elkaar erg goed aanvullen op het middenveld
![]()
Xavi is op leeftijd en dit is zijn eerste seizoen dat hij minder draait dat is toch niet te vergelijken met een speler in de Eredivisie die op deze leeftijd top zou moeten zijn? Kom op zeg dat valt niet te vergelijken.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:19 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jawel, maar het feit dat jij het gebrek aan kwaliteit bij Serero probeerde te bewijzen door die cijfers en dat dan blijkt dat Xavi dezelfde cijfers heeft is toch vrij grappigIk bedoel, hij is goed hoor, maar het is nog geen Serero.
![]()
Dacht dat het nog over Serero ging, zegt genoeg dat Schone nu belangrijk is, die is echt niet beter gewordenquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:20 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
hij is toch redelijk vaak beslissend geweest en speelt vrijwel elke wedstrijd een voldoende![]()
dat denk ik dus ook. zoiets als tegen pec komt niet vaak voor, ajax is dit seizoen de meest constante factor geweestquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
2 zeperds achter elkaar komt zelden voor bij Ajax, wordt gewoon een simpele overwinningFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Je bent zo schattig als je je gelijk wil hebbenquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Xavi is op leeftijd en dit is zijn eerste seizoen dat hij minder draait dat is toch niet te vergelijken met een speler in de Eredivisie die op deze leeftijd top zou moeten zijn? Kom op zeg dat valt niet te vergelijken.![]()
Kwaliteit van Xavi staat buiten kijf, fantastische speler![]()
![]()
Ik hoef hier geen gelijk te hebben ik zie het wel terug aan de resultaten dat ik gelijk heb en dat is het belangrijkstequote:Op vrijdag 25 april 2014 15:22 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je bent zo schattig als je je gelijk wil hebben![]()
Kwaliteit van Xavi staat buiten kijf, fantastische speler![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: