SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blind ben ik ook niet echt overtuigd van persoonlijkquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar even serieus. Cillessen, Moisander en Blind zijn voorlopig de enigen die ik op 'grote' waarde schat voor Ajax.![]()
Net als Xavi idd. Vind ook dat het op dat vlak te matig is. Verder qua druk zetten en rust aan de bal is hij heel erg sterkquote:![]()
Hij wil zelf de discussie niet aangaan dus dan is het prima toch?quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]!
[..]
Je bent zelf van de cijfertjes dus dat J0rdiiii nu hiermee komt is vrij grappig![]()
![]()
Rust aan de balquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:16 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Net als Xavi idd. Vind ook dat het op dat vlak te matig is. Verder qua druk zetten en rust aan de bal is hij heel erg sterk![]()
![]()
schone?quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Blind ben ik ook niet echt overtuigd van persoonlijkFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Ik ben al het hele seizoen op mijn hoedequote:Op vrijdag 25 april 2014 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ik sinds zondag op mijn hoede ben.
![]()
![]()
Heracles speelt nergens meer voor, zou me niks verbazen als het een 0-0 wordtquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
![]()
Thuli heeft een aantal hele sterke eigenschappen, en een aantal mindere. Maar dan nog is hij 1 vd beste spelers in dit Ajax.quote:![]()
Jawel, maar het feit dat jij het gebrek aan kwaliteit bij Serero probeerde te bewijzen door die cijfers en dat dan blijkt dat Xavi dezelfde cijfers heeft is toch vrij grappigquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hij wil zelf de discussie niet aangaan dus dan is het prima toch?Ik bedoel, hij is goed hoor, maar het is nog geen Serero.
![]()
Aan een puntje genoeg om sowieso in de eredivisie te blijvenquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heracles speelt nergens meer voor, zou me niks verbazen als het een 0-0 wordt![]()
hij is toch redelijk vaak beslissend geweest en speelt vrijwel elke wedstrijd een voldoendequote:Op vrijdag 25 april 2014 15:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niet het niveau wat basis zou moeten staan bij Ajax.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Heracles moet zich nog 'officieel' veilig spelen. Maar zou een wonder zijn willen die nog in de play offs komen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heracles speelt nergens meer voor, zou me niks verbazen als het een 0-0 wordt
Overigens scoort Ajax wel vaak uit een aanvallende vrije trap (of ie nou direct op doel is of een voorzet).![]()
2 zeperds achter elkaar komt zelden voor bij Ajax, wordt gewoon een simpele overwinningquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:19 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Thuli heeft een aantal hele sterke eigenschappen, en een aantal mindere. Maar dan nog is hij 1 vd beste spelers in dit Ajax.Komt vooral doordat Blind, Klaassen en Serero elkaar erg goed aanvullen op het middenveld
Forum Opties Forumhop: Hop naar: