quote:Op maandag 19 mei 2014 11:55 schreef icloud het volgende:
Ik lees net dat het vliegtuig terecht gekomen zou zijn in een amerikaanse oefening en per ongeluk is geraakt.
Weet iemand daar wat meer van?
http://www.hln.be/hln/nl/(...)taire-oefening.dhtmlquote:Eerste boek over vlucht MH370: "Neergeschoten tijdens militaire oefening"
Ik bedoelde eigenlijk of er betere bronnen zijn dan een senatieboek, nieuwsberichten van serieuze media die erop wijzen dat dit een serieuze optie is.quote:Op maandag 19 mei 2014 11:59 schreef Montagui het volgende:
[..]
[..]
http://www.hln.be/hln/nl/(...)taire-oefening.dhtml
Het sensatieboek is de bronquote:Op maandag 19 mei 2014 12:04 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk of er betere bronnen zijn dan een senatieboek, nieuwsberichten van serieuze media die erop wijzen dat dit een serieuze optie is.
Het hele boek is opgehangen aan 1 getuigenverklaring:quote:Op maandag 19 mei 2014 12:04 schreef icloud het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk of er betere bronnen zijn dan een senatieboek, nieuwsberichten van serieuze media die erop wijzen dat dit een serieuze optie is.
Hij gaat daarin erg ver, met bv:quote:De schrijver linkt dat aan het getuigenis van de Nieuw-Zeelander Mike McKay, die vanop een booreiland voor de kust van Vietnam naar eigen zeggen een vliegtuig in zee zag storten.
Je kan zo ook een boek schrijven aan de hand van 1 andere getuigenverklaring, die van die vrouw aan boord van een vliegtuig van India op weg naar het oosten, die een vliegtuig in zee zag liggen (ongeveer op het tijdstip dat MH370 daar zou kunnen zijn geweest).quote:Hij gaat zelfs verder door te suggereren dat er een valse zwarte doos in zee is gedropt aan de kust van Australië om zoekteams af te leiden.
Het is 1 van de vele complottheorieën.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:13 schreef icloud het volgende:
[..]
dus er is geen enkele serieuze media die dit verhaal ondersteund? oftewel het boek is onzin.
Misschien heeft een komeet het vliegtuig geraakt en is hij op de noordpool geraakt.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:15 schreef Montagui het volgende:
[..]
Het is 1 van de vele complottheorieën.
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat ze daarom geen betrouwbare bron is.quote:Op vrijdag 9 mei 2014 19:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]![]()
![]()
Het is de vrouw van een man die al twee maanden vermist is, mag ze iets "emotioneler" zijn?
Begint al goed met een 747quote:Op maandag 19 mei 2014 13:04 schreef TLC het volgende:
En de eerste speelfilm komt er al aan
http://nos.nl/artikel/649794-nu-al-een-film-over-mh370.html
Dat vind jij nu eventjes, maar waarom precies?quote:Op maandag 19 mei 2014 14:40 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat ze daarom geen betrouwbare bron is.
Die makers worden echt helemaal gek, dit wordt hun beste aflevering ooit. Kan met gemak een twee uur lange special worden.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:15 schreef Zorro het volgende:
Gewoon wachten op Air Crash Investigation. Daar wordt aan na een uur vanzelf alles duidelijk.
Met anderhalf uur zoektochten die dan toch niet de oplossing bleken.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:18 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die makers worden echt helemaal gek, dit wordt hun beste aflevering ooit. Kan met gemak een twee uur lange special worden.
Rampenfilms zijn per traditie met een 747. Het is dan ook het enige toestel dat genoeg allure heeft voor zo'n filmrol.quote:
En toch is dat programma goed opgezet.quote:Op maandag 19 mei 2014 22:18 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Die makers worden echt helemaal gek, dit wordt hun beste aflevering ooit. Kan met gemak een twee uur lange special worden.
Ja, daar in de buurtquote:Op donderdag 15 mei 2014 22:38 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dus hij ligt volgens jou in de Andamanse Zee?
Wetenschappers hebben al aan gegeven dat zij geen techniek kennen waarmee mogelijk is wat Georesonance claimt.quote:Op donderdag 22 mei 2014 23:44 schreef RVer het volgende:
[..]
Ja, daar in de buurt
http://www.businessinside(...)alaysia-plane-2014-4
Het laatste wat een wetenschapper zal willen is gelijk krijgen, er is gewoon gezocht op die plek, maar er is niets gevonden.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 09:57 schreef RVer het volgende:
Ja want wetenschappers hebben altijd gelijk
Dan gaan ze lekker verder zoeken in de Indian Ocean, wens ze succes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |