quote:
Kan k het helpen dat Claudia zo'n schijtprogramma maakt...quote:
TUUUUUURDS IN SPAAAAAACEquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als 2.0 de cloud is, wat is 3.0 dan?
quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
EINDELIJK. Die tooi is weer klaar met haar uurtjes ethervervuiling.
Die docu is gaaf! Tijdje geleden gezien.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:01 schreef 3rdRock het volgende:
kinders. ik ga weekend vieren! zodadelijk komt er nog een docu over sushi op Canvas. denk dat ik die ff ga kijken.
tot vanavond ofzo
Fijn weekendquote:Op vrijdag 25 april 2014 14:01 schreef 3rdRock het volgende:
kinders. ik ga weekend vieren! zodadelijk komt er nog een docu over sushi op Canvas. denk dat ik die ff ga kijken.
tot vanavond ofzo
quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:01 schreef 3rdRock het volgende:
tot vanavond ofzo
Jaaa ja..."docu kijken". Tot 18u in het fietsenhok van je werk hangen zul je bedoelenquote:Op vrijdag 25 april 2014 14:01 schreef 3rdRock het volgende:
tot vanavond ofzo
Inderdaadquote:
Fijn weekend toegewenst.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:01 schreef 3rdRock het volgende:
tot vanavond ofzo
ze was vrij vandaag....of nou ja....kwart voor 6 beginnen....mmmm......misschien....nee.... volgende week wellichtquote:Op vrijdag 25 april 2014 14:08 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Jaaa ja..."docu kijken". Tot 18u in het fietsenhok van je werk hangen zul je bedoelen
quote:
ze wil je xDquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:19 schreef Againzender het volgende:
Kom net de buurvrouw tegen. Zij: 'volgens mij las Rob Stenders net jouw berichtje voor. Leek mij wel muziek voor jou'
ze is getrouwd met een chirurg, vast nietquote:
quote:
Scherp.quote:Op vrijdag 25 april 2014 15:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
ze is getrouwd met een chirurg, vast niet
Verdommequote:
onpraktischquote:
Vond die bejaarde het wel spannendquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:24 schreef alors het volgende:
Haha bejaarde op elektrische fiets eruit gefietst, mijn dag is goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |