Zeg je nu alleen wp gedag? Sorry wpquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:00 schreef KitKatChunky het volgende:
ik ga rennen naar de trein het is al 5 uur, wtf
DIKKE DOEI
Zeg dan ook erbij dat ik ''laat maar'' zei en dat het al gelukt was.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:02 schreef wietparkiet het volgende:
Leuk feitje
Ro-ald whatsappte me net een foto van zijn tv met daarop Assasins creed 3
daaronder de vraag hoe hij het desbetreffende stukje uit moest spelen
neequote:Op vrijdag 25 april 2014 17:03 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Zeg dan ook erbij dat ik ''laat maar'' zei en dat het al gelukt was.
wp is geen typisch.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:06 schreef Ro-ald het volgende:
wp je gaat wel een lekkere Britse meid neuken he.
ja goed idee op de zelfde hotelkamer waar mijn broertje ook ligtquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:06 schreef Ro-ald het volgende:
wp je gaat wel een lekkere Britse meid neuken he.
Bro code toch Gquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja goed idee op de zelfde hotelkamer waar mijn broertje ook ligt
"ja broertje ga maar even buiten peukie doen ofzo"
gewoon zeggen dat ie de andere kant op moet kijkenquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Pics van je broe..quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Saffraan is altijd al duur geweest.quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:29 schreef Dagoduck het volgende:
Facebook foto reacties:
1. Waar kun je die kopen?
2. Tegenover de v&d
1. Hebben ze ze nog?
2. Ja, vandaag nog zien liggen
3. Waar kun je die kopen?
AAAARRRRRRGHHHHHHHHHHH STOMME OUWE ZEIKWIJVEN BEN JE FUCKING ACHTERLIJK OFZO! GOFFERDOMME ZEG HE!!!!
Huh wat? Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 25 april 2014 17:30 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Saffraan is altijd al duur geweest.
Hij kan zich toch gewoon achter de gordijnen verstoppen. Misschien kan die nog wat van je lerenquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat ie de andere kant op moet kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |