Afschieten dat tuig.quote:Op zaterdag 26 april 2014 13:41 schreef DaMart het volgende:
Mensen die halve liedjes op Youtube zetten.
quote:Op zaterdag 26 april 2014 13:47 schreef brombeer_ het volgende:
Even een mooi liedje voor op deze zaterdag middag.![]()
Dan doe ik ook nog een duit in het zakje.quote:Op zaterdag 26 april 2014 13:47 schreef brombeer_ het volgende:
Even een mooi liedje voor op deze zaterdag middag.![]()
quote:Op zaterdag 26 april 2014 14:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan doe ik ook nog een duit in het zakje.
Of omdat jij inkoopt.quote:Op zaterdag 26 april 2014 14:30 schreef DaMart het volgende:
Misschien komt die daling van BC en WC wel door DRK. Iedereen wil meeliften op DRK en verkoopt dan zijn WC en BC en zo.
Hier ookquote:Op zaterdag 26 april 2014 16:19 schreef DaMart het volgende:
Ligt het aan mij of is Mintpal wat sloom op dit moment?
Nog steeds wel traag ja.quote:Op zaterdag 26 april 2014 16:19 schreef DaMart het volgende:
Ligt het aan mij of is Mintpal wat sloom op dit moment?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forcefield City Bewoner
Damn... Zit met 0.18 vast in BC, 0.5 in WC en wat in Dopequote:Op zaterdag 26 april 2014 17:18 schreef edraket31 het volgende:
Volgende coin die gepumped gaat worden, is waarschijnlijk Faircoin.....
Heb er iets over gelezen, nog niet veel bekend, maar wellicht iets om in de gaten te houden
En ik zit vast omdat ik mintpal niet op komquote:Op zaterdag 26 april 2014 17:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Damn... Zit met 0.18 vast in BC, 0.5 in WC en wat in Dope
Mag ik wat coins lenen?
Is dat van diezelfde kerel die AUR en OLY pumpte?quote:Op zaterdag 26 april 2014 17:18 schreef edraket31 het volgende:
Volgende coin die gepumped gaat worden, is waarschijnlijk Faircoin.....
Heb er iets over gelezen, nog niet veel bekend, maar wellicht iets om in de gaten te houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |