Zou ik ook zeggenquote:Op vrijdag 25 april 2014 18:06 schreef edraket31 het volgende:
De vraag is me al eerder gesteld, maar ik ben geen kloon van edcetera, niet zijn trollaccount en heb ook geen aandelen van m ofzo
Dat gaat niet meer gebeurenquote:Op vrijdag 25 april 2014 18:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een daling zodat ik ook nog even onder de 1300 kan bijkopen straks.
Ik zie dat nog wel gebeuren hoor. Minen is misschien klaar, maar die miners moeten eerst hun WC nog even dumpen voordat de PoS echt van invloed gaat zijn op de koersquote:
De grootste dumps kwamen van de multipoolquote:Op vrijdag 25 april 2014 18:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie dat nog wel gebeuren hoor. Minen is misschien klaar, maar die miners moeten eerst hun WC nog even dumpen voordat de PoS echt van invloed gaat zijn op de koers.
En die is nu van al zijn coins af?quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De grootste dumps kwamen van de multipool
Ik ben Spatieloos, vader van de dochter van mijn nichtje en grootste idioot van deze aardbol, ook ben ik nadat ik duizenden euro's ben verloren door digitaal geld begonnen met mediteren en ben nu boeddhist die zijn geluk haalt uit naastenliefde en heroïne.quote:
Ryan (L)quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ben Spatieloos, vader van de dochter van mijn nichtje en grootste idioot van deze aardbol, ook ben ik nadat ik duizenden euro's ben verloren door digitaal geld begonnen met mediteren en ben nu boeddhist die zijn geluk haalt uit naastenliefde en heroïne.
Nein dankequote:Op vrijdag 25 april 2014 18:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
nog 2000 vandaag en dan heb je 69000 op je verjaardag, succes.
Oh nee, je confronteerd me weer met dat ik geen Duits kan en volgende toetsweek een Duits mondeling hebquote:
Confronteerdquote:Op vrijdag 25 april 2014 18:36 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh nee, je confronteerd me weer met dat ik geen Duits kan en volgende toetsweek een Duits mondeling heb
Wil jij met een oortje en microfoon inspreken wat ik moet zeggen?
Moet je niet 16 uur per dag voor je vader werken om je verliezen goed te maken?quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nu confronteer je me weer met mijn 8 voor Nederlands
Nee.quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet je niet 16 uur per dag voor je vader werken om je verliezen goed te maken?
Hoeveel geld zijn jullie verloren?quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Moet je niet 16 uur per dag voor je vader werken om je verliezen goed te maken?
Whitecoinquote:Op vrijdag 25 april 2014 20:55 schreef Spatieloos het volgende:
Is WC Worldcoin? Gaat dat weer omhoog?
Ja ook.quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:55 schreef Sands het volgende:
[..]
Whitecoin
USDE is wel weer omhoog gegaan, daar zat jij toch nog in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |