Neeh, ik heb alleen rode muntjesquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had jij nou nog Dope? Die zit in de lift nu.
Nooit boven mijn inkoop geweestquote:Op vrijdag 25 april 2014 15:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had jij nou nog Dope? Die zit in de lift nu.
Twee maar? Ik spreid mijn kansen momenteel over 8 coinsquote:Op vrijdag 25 april 2014 14:12 schreef Nattekat het volgende:
Is er nog iets boeiends gaande los van de twee coins die ik volg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Twee maar? Ik spreid mijn kansen momenteel over 8 coins.
Tot gisteren had ik amper coins te besteden, en de markt is ook verschrikkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar zodra ik uit Dope ben ga ik weer wat intensiever traden
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Ik heb in totaal zo'n 0,01 BTC verspreid over die coins, dus mijn volumes zijn wat aan de lage kant. Maar dit werkte wel beter de afgelopen weken dan wat ik daarvoor deed: alles in 1 of 2 muntenquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tot gisteren had ik amper coins te besteden
Maar zodra ik uit Dope ben ga ik weer wat intensiever traden
quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:50 schreef Nattekat het volgende:
WKN / De atmosfeer staat op ontploffen #695. Weer omweer!
Lach hier Rois uit
Stijgt te snel, komt straks nog een correctie. Ik wacht ffquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:58 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Ik niet, vandaag nog paar keer bijgekocht
Oh is het weer zo verquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:50 schreef Nattekat het volgende:
WKN / De atmosfeer staat op ontploffen #695. Weer omweer!
Lach hier Rois uit
Zou zo maar rond 15,5 kunnen zijnquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Stijgt te snel, komt straks nog een correctie. Ik wacht ff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |