Waterquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:08 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Waarmee doe jij het dan? Olie of water?
Trouwens wel een houtblokje omheen gemaakt omdat dat ding zo klein isquote:Op dinsdag 29 april 2014 11:08 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Waarmee doe jij het dan? Olie of water?
Waar?quote:Op zondag 27 april 2014 22:05 schreef monkeybrain het volgende:
Wat tools voor de fiets gekocht![]()
Om de cassette te verwijderen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb het zelf niet, maar zo'n android usb stick?quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:14 schreef SosuaCafe het volgende:
Verslavend die handel zeg.. Iemand nog een goed alternatief voor een appletv?
jij hebt ook die es800m toch? Op de ene site zeggen ze dat er een mic in zit, en bij de andere niet.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:58 schreef shiznuts het volgende:
Heb een Google Chromecast. PiPO X5 en EZCast M2 voor miracasting zijn onderweg voor testing.
Als je een mooi multimediakastje wilt, dan moet je ff bij http://minix.com.hk kijken bijvoorbeeld.
En DIG / Android Sticks en Mediacenters #2 - HDMI stickies voor iedereen! .
Nee dat waren de AWEI ES900iquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:09 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
jij hebt ook die es800m toch? Op de ene site zeggen ze dat er een mic in zit, en bij de andere niet.
Moet voor schoonvader een vervanging voor de iphone5 dopjes hebben met goed geluid.
ah thx. Nu effe kijken of het de 900i of AWEI ES-S90Vi moet worden.quote:
Ik heb hier nog AWEI ES900i's liggen. Gekocht, éénmaal getest (klonken geweldigquote:Op dinsdag 29 april 2014 16:28 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
ah thx. Nu effe kijken of het de 900i of AWEI ES-S90Vi moet worden.
Ook nog aan het kijken naar de somic efi-82MT
http://www.head-fi.org/t/647289/somic-efi-82-mt-believe-the-hype
Xbmc v13 is uit en deze heeft nu ook hardware decoding voor vrijwel alle Android devices. Dus dat is goed nieuws.quote:Op dinsdag 29 april 2014 15:58 schreef shiznuts het volgende:
Heb een Google Chromecast. PiPO X5 en EZCast M2 voor miracasting zijn onderweg voor testing.
Als je een mooi multimediakastje wilt, dan moet je ff bij http://minix.com.hk kijken bijvoorbeeld.
En DIG / Android Sticks en Mediacenters #2 - HDMI stickies voor iedereen! .
Oeh nice. Dan toch binnenkort eens zo'n stick halen. Chiller om op de tv te kijken dan op de laptop.quote:Op dinsdag 29 april 2014 17:35 schreef wootahH het volgende:
[..]
Xbmc v13 is uit en deze heeft nu ook hardware decoding voor vrijwel alle Android devices. Dus dat is goed nieuws.
normaal $139,50 bij mp4 nation..quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:36 schreef SosuaCafe het volgende:
Brainwavz hm5 voor 29 dollar wat leuks?
mijn fout.quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:37 schreef mschol het volgende:
[..]
normaal $139,50 bij mp4 nation..
waar haal je die zo goedkoop weg dan?
De in-ears van Astrotec en DUNU die ik heb geprobeerd vielen eigenlijk tegen...quote:Op dinsdag 29 april 2014 18:07 schreef Hojdhopper het volgende:
Even een vraag mbt in-ears. Ik heb wat leuke gezien maar sommige daarvan zijn via MP4Nation niet meer te krijgen. eBay is nu een alternatief, maar daar ben ik toch een beetje kritisch qua echtheid van het product. Gaat voornamelijk om Astrotecs en DUNU. Hoe doen jullie dat, gewoon maar op de gok kopen (afgezien van seller rating)?
Normaal koop ik gewoon via eBay, maar dan gaat het meer over een paar euro's, niet over 50 euri.
die sata kabels koop je voor een scheet bij de mediamarkt. 2 euro ofzo. Die schroefjes hebben ze ook in zakjes liggen.quote:Op dinsdag 29 april 2014 20:52 schreef Miniem het volgende:
Aangezien hier ook pc nerds zitten![]()
Ik heb een interne hdd gekocht, maar nu kwam ik erachter dat ik nog een sata kabel nodig heb en 2 schroefjes om hem erin te zetten. Heeft iemand dat liggen toevallig?
Vanaf 5 euro bij de lokale pc winkel.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:01 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
die sata kabels koop je voor een scheet bij de mediamarkt. 2 euro ofzo. Die schroefjes hebben ze ook in zakjes liggen.
Welke heb je gehad? Ik keek vooral naar de AX-35 en AM-800 van Astrotec.quote:Op dinsdag 29 april 2014 19:04 schreef shiznuts het volgende:
[..]
De in-ears van Astrotec en DUNU die ik heb geprobeerd vielen eigenlijk tegen...
DX-60, AM-800 en DN-18. Had ik meer van verwacht.quote:Op dinsdag 29 april 2014 21:16 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Welke heb je gehad? Ik keek vooral naar de AX-35 en AM-800 van Astrotec.
je woont vast niet in omgeving hofstad? anders kon ik wel wat voor je fixen denk ik als je het ophaaltquote:Op dinsdag 29 april 2014 20:52 schreef Miniem het volgende:
Aangezien hier ook pc nerds zitten![]()
Ik heb een interne hdd gekocht, maar nu kwam ik erachter dat ik nog een sata kabel nodig heb en 2 schroefjes om hem erin te zetten. Heeft iemand dat liggen toevallig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |