Waar en wanneer ?quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:41 schreef Sauslepel het volgende:
Als je zo doorgaat zal je ze vanzelf een keer tegenkomen.
Die zijn helaas niet zo badass als men beweerd.quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:43 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[ afbeelding ]
Ze komen naar je toe deze zomer!
quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:43 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Die zijn helaas niet zo badass als men beweerd.
Een mysterie dat opgelost moet worden.quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het is een onderdeel van de illuminatie, je zal ze nooit zien, daar slagen ze zo goed in dat er inmiddels verhalen de ronde doen dat ze niet bestaan, maar ze bestaan wel degelijk.
Op hun zolderkamer.quote:
Dat gaat niet want ze zijn autistisch.quote:Hoe komt men in contact met deze groep ?
Niet.quote:Waar kan men zich aanmelden voor deze groep ?
Pfoe dat weet ik niet.quote:Wat zijn de eisen ?
Daarom is het ook een mysterie.quote:Vragen, vragen, vragen.
Klacht: de oorsprong van de Fok! Knokploeg is een mysterie. Niemand weet wie of waar ze zijn.
Ik mis de knuppels en hooivorken. Dit fakequote:Op vrijdag 25 april 2014 08:44 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Grove onderschatting! Hier nog een action picture van de terechtwijzing van Spongeboss
Ik zou toch oppassen met te veel vragen te stellen en te veel te snuffelen in zaken waar je je eigenlijk niet mee moet bemoeien.quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:44 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Een mysterie dat opgelost moet worden.
Keyboards en brillen onderschattenquote:Op vrijdag 25 april 2014 08:45 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Ik mis de knuppels en hooivorken. Dit fake
Onwetend zijn over knuppels en hooivorkenquote:Op vrijdag 25 april 2014 08:47 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Keyboards en brillen onderschatten
Echt waar ?quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:51 schreef awiebo het volgende:
Sgt.Porkbeans wilde er laatst een beginnen. Aangemeld, maar niets meer van gehoord.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:50 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Onwetend zijn over knuppels en hooivorken
Ronald Goedemondtquote:Op vrijdag 25 april 2014 08:47 schreef hoink581 het volgende:
De Fok! Knokploeg zijn een stel ex-militairen, die op missie zijn beschuldigd van een misdaad die zij niet hadden begaan.
Toen de overheid tegen ze is gekeerd hebben ze besloten in een zwart busje met een rode streep en een spoiler er op door het land te rijden en FOK!kers in nood te helpen.
Goede vermomming. Zo zonder wolvenshirt/drakenblouse worden ze natuurlijk niet herkend.quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:43 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[ afbeelding ]
Ze komen naar je toe deze zomer!
quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:56 schreef Sauslepel het volgende:
[..]
Goede vermomming. Zo zonder wolvenshirt/drakenblouse worden ze natuurlijk niet herkend.
Rijden ze dan in dit busje?quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:56 schreef TangleFuZZ. het volgende:
Het gerucht gaat trouwens dat MacGyver de oprichter is van de ploeg om zijn identiteit op Fok! te beschermen
Geen maarschalk zijnquote:Op vrijdag 25 april 2014 09:29 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik laat hier als generaal geen informatie over uit.
Heb ik welquote:Op vrijdag 25 april 2014 09:32 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Dit niet gedaan hebben in je jongere jaren
Weet je nog dat we met een groepje enfatruskilon in elkaar geslagen hebben op Arnhem Centraal?quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:40 schreef Mubassie het volgende:
Zit deze boi er ook nog bij?
[ afbeelding ]
Hahah indd mooie tyden xd. Nu is Enfa weer het doelwit, hij doet stoer laatste tijd.quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:40 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Weet je nog dat we met een groepje enfatruskilon in elkaar geslagen hebben op Arnhem Centraal?
Later werd hij ook knokploeg en hebben we spongeboss van jetje gegeven.
Niet de connétable zijnquote:
Bron?quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:41 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hahah indd mooie tyden xd. Nu is Enfa weer het doelwit, hij doet stoer laatste tijd.
Bedankt vriend.quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
KLB / [KLB SC] zwemmel Hier ergens.
Ik voel mij verraden.quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Was een ander deel. Delete maar.
Waarom heb je ruzie met yvonne in de sc?quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:44 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
KLB / [KLB SC] DEADPREZ BAAS HEEFT WERK Miss hier.
Zou niet durven.quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom heb je ruzie met yvonne in de sc?
Franse militaire rangen aanhoudenquote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:51 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Franse militaire rangen aanhouden
Tevens:
Marshal of France (Maréchal de France) At times the Marshal of France was senior to the Constable.
quote:De connétable de France was niet af te zetten en hij had recht op het grootste aandeel in de veroverde buit. Hij stond aan het hoofd van de maarschalken en was ook hoofd van de militaire rechtspraak. Later, voornamelijk tijdens de Honderdjarige Oorlog was hij de hoogste opperbevelhebber van het Franse leger die zijn bevelen enkel van de koning mocht ontvangen. Zelfs een kroonprins of regent mocht een connétable niet zomaar bevelen geven.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:42 schreef 10bier het volgende:
Dit is geen grap als je dit niet post op maximaal 5 berichten komt het !FOK Knokploeg langs
gr gr
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |