Waar en wanneer ?quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:41 schreef Sauslepel het volgende:
Als je zo doorgaat zal je ze vanzelf een keer tegenkomen.
Die zijn helaas niet zo badass als men beweerd.quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:43 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[ afbeelding ]
Ze komen naar je toe deze zomer!
quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:43 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Die zijn helaas niet zo badass als men beweerd.
Een mysterie dat opgelost moet worden.quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
Het is een onderdeel van de illuminatie, je zal ze nooit zien, daar slagen ze zo goed in dat er inmiddels verhalen de ronde doen dat ze niet bestaan, maar ze bestaan wel degelijk.
Op hun zolderkamer.quote:
Dat gaat niet want ze zijn autistisch.quote:Hoe komt men in contact met deze groep ?
Niet.quote:Waar kan men zich aanmelden voor deze groep ?
Pfoe dat weet ik niet.quote:Wat zijn de eisen ?
Daarom is het ook een mysterie.quote:Vragen, vragen, vragen.
Klacht: de oorsprong van de Fok! Knokploeg is een mysterie. Niemand weet wie of waar ze zijn.
Ik mis de knuppels en hooivorken. Dit fakequote:Op vrijdag 25 april 2014 08:44 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Grove onderschatting! Hier nog een action picture van de terechtwijzing van Spongeboss
Ik zou toch oppassen met te veel vragen te stellen en te veel te snuffelen in zaken waar je je eigenlijk niet mee moet bemoeien.quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:44 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Een mysterie dat opgelost moet worden.
Keyboards en brillen onderschattenquote:Op vrijdag 25 april 2014 08:45 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Ik mis de knuppels en hooivorken. Dit fake
Onwetend zijn over knuppels en hooivorkenquote:Op vrijdag 25 april 2014 08:47 schreef TangleFuZZ. het volgende:
[..]
Keyboards en brillen onderschatten
Echt waar ?quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:51 schreef awiebo het volgende:
Sgt.Porkbeans wilde er laatst een beginnen. Aangemeld, maar niets meer van gehoord.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:50 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Onwetend zijn over knuppels en hooivorken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |