quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
Meet Soury! Ze jaagt graag mensen de SC uit![]()
Een naam topicquote:
Ahh kijk dan, die opquote:
Wat ben jij op oorlogspad dan?quote:
Je bent gewoon jaloers dat er geen bacon in staat en weer lekker gifjes gaat plaatsenquote:
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat er geen bacon in staat en weer lekker gifjes gaat plaatsen
Misschien kun je aan een mod vragen om de TT nog even aan te passen?quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat er geen bacon in staat en weer lekker gifjes gaat plaatsen
En nu?quote:
Ik wist hetquote:
Oh, daar ben ik heel goed in, weet precies hoe dat moet ..quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
Misschien kun je aan een mod vragen om de TT nog even aan te passen?
Moeten jullie mij weg pesten. Nahnadenanaquote:
Die was domquote:Op vrijdag 25 april 2014 02:39 schreef Punkman het volgende:
[..]
Oh, daar ben ik heel goed in, weet precies hoe dat moet ..![]()
Geef es een hint, wat moet ik doen om jou weg te jagen?quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Moeten jullie mij weg pesten. Nahnadenana
Hihiquote:
Ben ik gek of zo, zoek het zelf uitquote:Op vrijdag 25 april 2014 02:41 schreef Parlay het volgende:
[..]
Geef es een hint, wat moet ik doen om jou weg te jagen?
Dat moet best kunnen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:41 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja, en volgens mij mag je geen user namen in de TT gebruiken ..
Mits, tenzijquote:Op vrijdag 25 april 2014 02:41 schreef Punkman het volgende:
[..]
Het is zelfs een eer. Maar die beer snapt het nietquote:Op vrijdag 25 april 2014 02:41 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nou lekker dan, ik heb nog meer te doenquote:
Dat kan dus weer niet dat is nogal dommigquote:
Niet erg origineel maar het zou een mogelijkheid zijn jaquote:
Hè, hè, hè, even dimmen he.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kan dus weer niet dat is nogal dommig
Die zitten nog in de sportschool.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kom vechten dan. Breng je negers.
OH shit, dan zullen ze wel groot zijn. Gevaarlijk. Niet fokken met die muis. Bang bang.quote:
De waarheid is hard. Dat is narcistischquote:
Mwah, ik voel niks erbij, geen vuurwerk. Geen drama, geen tranen, ik gun jou meer.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet erg origineel maar het zou een mogelijkheid zijn ja
Precies, niet dommig.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:47 schreef Soury het volgende:
[..]
De waarheid is hard. Dat is narcistisch
Joh ik heb helemaal geen vriendenquote:Op vrijdag 25 april 2014 02:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
OH shit, dan zullen ze wel groot zijn. Gevaarlijk. Niet fokken met die muis. Bang bang.
Zitten waarschijnelijk vol met steroids dan, een klein slurfje en gekrenkt ego..quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
OH shit, dan zullen ze wel groot zijn. Gevaarlijk. Niet fokken met die muis. Bang bang.
Ik hoef ze ook niet, dat gezeik. En zijn ze weer jarigquote:
Emiliootjesquote:Op vrijdag 25 april 2014 02:48 schreef Punkman het volgende:
[..]
Zitten waarschijnelijk vol met steroids dan, een klein slurfje en gekrenkt ego..
Moet je weer helemaal daarheen. Leuk doen. Blijf liever thuis.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoef ze ook niet, dat gezeik. En zijn ze weer jarig
Emil mag ik wel eikquote:
Ik ben volgende week jarigquote:Op vrijdag 25 april 2014 02:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoef ze ook niet, dat gezeik. En zijn ze weer jarig
Preciesquote:Op vrijdag 25 april 2014 02:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Moet je weer helemaal daarheen. Leuk doen. Blijf liever thuis.![]()
Kring gesprek met bitterballen. Succesquote:
Ik ook ja.quote:
Gezeik over roken, raampje open, nee toch maar buiten roken ...quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Kring gesprek met bitterballen. Succes
Ja bradaaaaaaa.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Maar jullie kijken dus allemaal Utopia?
Gillende kinderen waar niemand op let. Ik doe er niet meer aanquote:Op vrijdag 25 april 2014 02:53 schreef Punkman het volgende:
[..]
Gezeik over roken, raampje open, nee toch maar buiten roken ...
Film en uit eten met mijn liefquote:Op vrijdag 25 april 2014 02:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Kring gesprek met bitterballen. Succes
Met matequote:Op vrijdag 25 april 2014 02:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nee we zitten hier voor de lol, oeps ....quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bioscoop ?quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:54 schreef Parlay het volgende:
[..]
Film en uit eten met mijn lief![]()
Ik weet alleen nog niet welke film, ik hou van spektakel
Altijd die gillende kinderen. En niemand weet van wie ze zijn. Nekschot. Allemaal. Terug naar 500 miljoen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Gillende kinderen waar niemand op let. Ik doe er niet meer aan
Die gaat weg na zijn worstelgedoe en gelijk heeft iequote:
Weet ik niet, ik hoopte op julliequote:Op vrijdag 25 april 2014 02:55 schreef Punkman het volgende:
[..]
Bioscoop ?
Draait er wat leuks dan op het moment ?
Vanwege zijn vriendin ?quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:56 schreef Parlay het volgende:
[..]
Die gaat weg na zijn worstelgedoe en gelijk heeft ie
Zal toch wel? Ik verwacht van wel iig.quote:
Ik heb er een jacht op staan. Als in boot.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:58 schreef Parlay het volgende:
[..]
Zal toch wel? Ik verwacht van wel iig.
Ik zou even in dat film topic loeren Pomeii is geen aanrader iig TV / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCXXXIquote:Op vrijdag 25 april 2014 02:54 schreef Parlay het volgende:
[..]
Film en uit eten met mijn lief![]()
Ik weet alleen nog niet welke film, ik hou van spektakel
Welke eikel heeft lopen klagenquote:
Heb jij lopen zeurenquote:Op vrijdag 25 april 2014 03:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kunnen jullie Utopia tot nu toe even samenvatten? Ik heb niks gezien namelijk
Okay, dus je hebt 15 idiotas bij elkaar zitten waarvan verwacht wordt dat ze leuke tv maken, en ondertussen is het voor hun vooral wachten totdat het jaar erop zit, zodat ze in de wijde wereld hun faam als nieuwe BN'er kunnen claimen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 03:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
15 kansloze bewoners in een stinkende loods die de hele dag lopen te niksen en in de COS dagelijks publiekelijk afgeslacht worden.quote:Op vrijdag 25 april 2014 03:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vooral Isa, en dat doe jijquote:Op vrijdag 25 april 2014 03:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
15 kansloze bewoners in een stinkende loods die de hele dag lopen te niksen en in de COS dagelijks publiekelijk afgeslacht worden.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 03:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
15 kansloze bewoners in een stinkende loods die de hele dag lopen te niksen en in de COS dagelijks publiekelijk afgeslacht worden.
6.2 imdb en 3Dquote:Op vrijdag 25 april 2014 02:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou even in dat film topic loeren Pomeii is geen aanrader iig TV / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCXXXI
Je kan het topic lezen he? er is meer. Als vind ik het aanbod aan films (bioscoop) nogal mager nuquote:Op vrijdag 25 april 2014 03:04 schreef Parlay het volgende:
[..]
6.2 imdb en 3D![]()
Belle en het Beest vind ik mooi, maar dat gaat hem niet worden denk ik maar zo. Hmm.
GotGquote:Op vrijdag 25 april 2014 03:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan het topic lezen he? er is meer. Als vind ik het aanbod aan films (bioscoop) nogal mager nu
Ik lees snel en ik heb online ff gekeken naar de bios waar ik graag naar toe ga. Zo'n oude bios, nostalgiequote:Op vrijdag 25 april 2014 03:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan het topic lezen he? er is meer. Als vind ik het aanbod aan films (bioscoop) nogal mager nu
Top toch, houd de cos spannendquote:Op vrijdag 25 april 2014 03:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ga graag tegen de algemene saaie gewenste opinie in
Whut?quote:
Dat doen er veel en is een dooddoener, geef je mening oprecht. Ik vond Ruud ook wel leuk in het begin nu niet meer. Isa is een zeikwijf. Klaarquote:Op vrijdag 25 april 2014 03:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ga graag tegen de algemene saaie gewenste opinie in
Ik ben oprechte Rienk-fan.quote:Op vrijdag 25 april 2014 03:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat doen er veel en is een dooddoener, geef je mening oprecht. Ik vond Ruud ook wel leuk in het begin nu niet meer. Isa is een zeikwijf. Klaar
Yeah right. Al zou hij dat wel wat vinden denk ikquote:
Maar dat vind ik ook wel, vind ze allemaal niks.. maar kies wel eens partij voor een underdogquote:Op vrijdag 25 april 2014 03:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat doen er veel en is een dooddoener, geef je mening oprecht. Ik vond Ruud ook wel leuk in het begin nu niet meer. Isa is een zeikwijf. Klaar
Ik wil 'm wel zien.quote:Op vrijdag 25 april 2014 03:13 schreef Parlay het volgende:
[..]
Yeah right. Al zou hij dat wel wat vinden denk ik
Hij ook ongetwijfeld, maar dat zal dan zonder mij zijnquote:
quote:
Wow klinkt goedquote:Op vrijdag 25 april 2014 03:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zoooooooveel. De eerstvolgenden die een film krijgen zijn Ant-Man, Black Panther, Moon Knight en Doctor Strange.quote:Op vrijdag 25 april 2014 03:16 schreef Joezi het volgende:
[..]
Die ken ik geen eens, hoeveel onbekende Marvel helden zijn er nog?
Ik ben zuur zou dat nooit doenquote:
lol jeetje, heb je ook echt al die stripboeken gelezen?quote:Op vrijdag 25 april 2014 03:18 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zoooooooveel. De eerstvolgenden die een film krijgen zijn Ant-Man, Black Panther, Moon Knight en Doctor Strange.
Die is best wel oudquote:Op vrijdag 25 april 2014 03:19 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik ben de Bruce Willis voor jouw Mr. Glass.
Nee, als ik een paar namen noem denken ze ook altijd dat ik een nerd ben. Heb nooit een strip gelezen, maar vind het wel vet en hoe meer films erover hoe beter.quote:Op vrijdag 25 april 2014 03:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol jeetje, heb je ook echt al die stripboeken gelezen?
Ja goed he, maar was wel een mooie film. Toen had M. Night Sham nog een goede rep.quote:
Niks mis met nerdsquote:Op vrijdag 25 april 2014 03:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee, als ik een paar namen noem denken ze ook altijd dat ik een nerd ben. Heb nooit een strip gelezen, maar vind het wel vet en hoe meer films erover hoe beter.
Je impliceerdequote:
Vond de Hulk de tv series wel leuk, de films een stuk minder ..quote:Op vrijdag 25 april 2014 03:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Nee, als ik een paar namen noem denken ze ook altijd dat ik een nerd ben. Heb nooit een strip gelezen, maar vind het wel vet en hoe meer films erover hoe beter.
Ik impliceerde dat anderen bij het horen van een paar namen dachten dat ik iemand was die helemaal into comic books is. Dat ik dat niet ben betekent niet dat het iets negatiefs is. Ik ben het alleen niet.quote:
Okay ik ken ze wel van tekenfilms; X-men, Spiderman, Hulk waren vroeger echt vette tekenfilms.. De films vind ik ook cool, paar flops er tussen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 03:20 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Gambit en Rogue.quote:Op vrijdag 25 april 2014 03:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Okay ik ken ze wel van tekenfilms; X-men, Spiderman, Hulk waren vroeger echt vette tekenfilms.. De films vind ook cool, paar flops er tussen.
Aha, ok, dus jij bent geen nerd. Bummer.quote:Op vrijdag 25 april 2014 03:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik impliceerde dat anderen bij het horen van een paar namen dachten dat ik iemand was die helemaal into comic books is. Dat ik dat niet ben betekent niet dat het iets negatiefs is. Ik ben het alleen niet.
Comic books zijn ok, en soms de films ook zie Batman, Blade, Hellboy, Sin Cityquote:Op vrijdag 25 april 2014 03:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik impliceerde dat anderen bij het horen van een paar namen dachten dat ik iemand was die helemaal into comic books is. Dat ik dat niet ben betekent niet dat het iets negatiefs is. Ik ben het alleen niet.
Sin Cityquote:Op vrijdag 25 april 2014 03:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Comic books zijn ok, en soms de films ook zie Batman, Blade, Hellboy, Sin City
quote:Op vrijdag 25 april 2014 03:27 schreef Parlay het volgende:
[..]
Aha, ok, dus jij bent geen nerd. Bummer.
Hellboy, Blade.quote:Op vrijdag 25 april 2014 03:29 schreef Soury het volgende:
[..]
The Mask!quote:Op vrijdag 25 april 2014 03:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Mehhquote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 03:35 schreef Soury het volgende:
Ik vergeet er nog één met een jong meisje en een held. Was ook een toffe film
Ja diequote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 03:38 schreef Baconbus het volgende:
Rorschach, bad-ass mofo.![]()
[ afbeelding ]
Haha jaquote:
Trustequote:Op vrijdag 25 april 2014 03:46 schreef Punkman het volgende:
Snotver, alweer kwart voor vier, ga er maar eens vandoor.
Trusten allemaal.
hmm goed plan, laatste dan maarquote:Op vrijdag 25 april 2014 03:46 schreef Punkman het volgende:
Trusten allemaal.
Ja verdomme ik ook, was gezelligquote:Op vrijdag 25 april 2014 03:46 schreef Punkman het volgende:
Trusten allemaal.
Neequote:Op vrijdag 25 april 2014 03:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Voor jou is het ook tijd, huppekee: tanden poetsen, wassen, plassen, kleren uit, pyjama aan
Ik wil en andere TTquote:
Ok. maar wel een sc zonder onzinnige kut plaatjesquote:Op vrijdag 25 april 2014 03:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kom op Soury je hebt al genoeg mensen weggepest!
quote:Op vrijdag 25 april 2014 03:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kom op, het is al veel te laat! En morgen zeker de hele dag in je nest liggen te stinken he!
We zullen het nooit wetenquote:Op vrijdag 25 april 2014 03:55 schreef Joezi het volgende:
Maar wie heeft m veranderd? kunnen mods uit andere topics dat ook?
De vorige SC had weinig plaatjes en er waren boeiende verhalen gaande!quote:Op vrijdag 25 april 2014 03:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok. maar wel een sc zonder onzinnige kut plaatjes [ afbeelding ][ afbeelding ]
Gooi er zelf wat in BaBuquote:Op vrijdag 25 april 2014 03:56 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat vind ik niet zo'n interessant onderwerp. Iets anders misschien?
Hmmquote:Op vrijdag 25 april 2014 03:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
De vorige SC had weinig plaatjes en er waren boeiende verhalen gaande!
Parlay stink wel aan alle kanten. Die verdenk ikquote:Op vrijdag 25 april 2014 03:55 schreef Joezi het volgende:
Maar wie heeft m veranderd? kunnen mods uit andere topics dat ook?
Loop Parlay niet zo te plagen! Poezkreng mag je nog wel een keer aanpakkenquote:Op vrijdag 25 april 2014 04:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Parlay stink wel aan alle kanten. Die verdenk ik
Ik had een theorie gehoord, dat elke keer dat wij het universum 'door hebben', het universum veranderd zodat we het weer niet snappen. Net alsof je elke keer naar het volgende level gaat. Vond ik wel interessant. Maar misschien is het een beetje vergezocht voor velen, is ook maar een theorie.quote:
lol je kijkt wel erg veel Marvel. Op welke momenten hebben "wij" het universum door gehad?quote:Op vrijdag 25 april 2014 04:02 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik had een theorie gehoord, dat elke keer dat wij het universum 'door hebben', het universum veranderd zodat we het weer niet snappen. Net alsof je elke keer naar het volgende level gaat. Vond ik wel interessant. Maar misschien is het een beetje vergezocht voor velen, is ook maar een theorie.
Ik ben een kloonquote:Op vrijdag 25 april 2014 04:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Parlay stink wel aan alle kanten. Die verdenk ik
Parlay kan er best tegen volgens mijquote:Op vrijdag 25 april 2014 04:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
Loop Parlay niet zo te plagen! Poezkreng mag je nog wel een keer aanpakken
Ik ben een junk volgens Poezelding, maar jij overtreft mequote:Op vrijdag 25 april 2014 04:02 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik had een theorie gehoord, dat elke keer dat wij het universum 'door hebben', het universum veranderd zodat we het weer niet snappen. Net alsof je elke keer naar het volgende level gaat. Vond ik wel interessant. Maar misschien is het een beetje vergezocht voor velen, is ook maar een theorie.
Die neemt alles zo serieusquote:Op vrijdag 25 april 2014 04:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
Loop Parlay niet zo te plagen! Poezkreng mag je nog wel een keer aanpakken
quote:Op vrijdag 25 april 2014 04:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol je kijkt wel erg veel Marvel. Op welke momenten hebben "wij" het universum door gehad?
Volgens de één kijk ik teveel Marvel, volgens de ander een junk. Gotta love Fok!quote:Op vrijdag 25 april 2014 04:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben een junk volgens Poezelding, maar jij overtreft me
The Matrixquote:Op vrijdag 25 april 2014 04:02 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik schrok even en dacht dat ik in de cos zatquote:Op vrijdag 25 april 2014 04:11 schreef Baconbus het volgende:
Maar jullie zitten constant in de dagelijkse sleur, of denken jullie ook nog aan andere dingetjes?![]()
Jazekerquote:Op vrijdag 25 april 2014 04:11 schreef Baconbus het volgende:
Maar jullie zitten constant in de dagelijkse sleur, of denken jullie ook nog aan andere dingetjes?![]()
Ik word daar een beetje bang vanquote:Op vrijdag 25 april 2014 04:13 schreef Joezi het volgende:
Jullie zitten heel groot te denken maar wist je dat de afstand van ons naar het kleinste deeltje groter is dan van ons naar het verst waarneembare einde van het heelal?
Check deze scale:
http://htwins.net/scale2/lang.html
Wist je dat er op jouw ooglid op dit moment een mijt leeft, waarvan de mannetjes een gevorkte penis op hun rug hebben, en op dit moment paren ze op jouw ooglid ONDERSTEBOVEN nota bene.quote:
Ik voel me zo kleinquote:Op vrijdag 25 april 2014 04:18 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het is zooooooveel. Niet te bevatten.
Ja en ik ga nu mijn bed in met een beestquote:Op vrijdag 25 april 2014 04:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wist je dat er op jouw ooglid op dit moment een mijt leeft, waarvan de mannetjes een gevorkte penis op hun rug hebben, en op dit moment paren ze op jouw ooglid ONDERSTEBOVEN nota bene.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 04:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en ik ga nu mijn bed in met een beest
Ik ben gek op Franse Kastelen (Loire) en dat is mijn fantasie/droom om daar nog eens rond te trekken.quote:
En ik ben best grootquote:
Trustequote:Op vrijdag 25 april 2014 04:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en ik ga nu mijn bed in met een beest
Kastelen, dat is nou iets waar ik bijna nooit aan denk. Maar zijn wel mooie dingen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 04:22 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik ben gek op Franse Kastelen (Loire) en dat is mijn fantasie/droom om daar nog eens rond te trekken.Kan ook door heel Europa of Amerika, mijn roots liggen in het reizen. Vooral de zee, maar ik ben meer een landmens.
![]()
Ik ook nietquote:
En wat is jouw droom? Buiten de dagelijkse sleur?quote:Op vrijdag 25 april 2014 04:24 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Kastelen, dat is nou iets waar ik bijna nooit aan denk. Maar zijn wel mooie dingen.
Nou, doe es lievquote:
Dat mensen wakker worden.quote:Op vrijdag 25 april 2014 04:26 schreef Parlay het volgende:
[..]
En wat is jouw droom? Buiten de dagelijkse sleur?
Hmm, misschien willen ze dat wel niet. En hoe ga jij dat voor elkaar krijgen?quote:
Dat laatste.quote:Op vrijdag 25 april 2014 04:29 schreef Joezi het volgende:
[..]
Uit hun slaap, of uit hun hoedanigheid?
Dat zou kunnen. En dat is een goeie vraag.quote:Op vrijdag 25 april 2014 04:29 schreef Parlay het volgende:
[..]
Hmm, misschien willen ze dat wel niet. En hoe ga jij dat voor elkaar krijgen?
quote:Op vrijdag 25 april 2014 04:29 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. En dat is een goeie vraag.
Weet ik niet precies, ben ook niet zo goed in het overtuigen van anderen. Maar het zou me wel een positieve ontwikkeling lijken.quote:Op vrijdag 25 april 2014 04:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Met welke visie zou je de mensheid dan willen wakkerschudden?
nou sommige gifs van je zijn behoorlijk overtuigendquote:Op vrijdag 25 april 2014 04:32 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Weet ik niet precies, ben ook niet zo goed in het overtuigen van anderen. Maar het zou me wel een positieve ontwikkeling lijken.
Ik moet iig om je posts lachen en dat is al wat toch? Mega kut dag gehad, dus......quote:Op vrijdag 25 april 2014 04:32 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Weet ik niet precies, ben ook niet zo goed in het overtuigen van anderen. Maar het zou me wel een positieve ontwikkeling lijken.
Thanks. Maar dat doe ik ook een beetje voor mezelf.quote:Op vrijdag 25 april 2014 04:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
nou sommige gifs van je zijn behoorlijk overtuigend
Dat is sowieso mooi. Hoop dat morgen beter gaat.quote:Op vrijdag 25 april 2014 04:35 schreef Parlay het volgende:
[..]
Ik moet iig om je posts lachen en dat is al wat toch? Mega kut dag gehad, dus......
Thanx, komt vast wel goed en zo niet dan niet. Gewoon doorademen zeg ik altijd maar.quote:Op vrijdag 25 april 2014 04:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat is sowieso mooi. Hoop dat morgen beter gaat.
quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 03:52 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kom op, het is al veel te laat! En morgen zeker de hele dag in je nest liggen te stinken he!
quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 25 april 2014 04:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik kan behoorlijk lang in mijn nest blijven stinken
Trustequote:Op vrijdag 25 april 2014 04:44 schreef Joezi het volgende:
En dat ga ik ook doen!Toedeltjes allemaal
ONE LOVE!
En hoppa, weer een sneer die nergens op slaat.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]Ach ja steeds dezelfde ook he
Die leeft ervoor ipv te posten over de streams
Streamersquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach ja, het is nou eenmaal triest volk.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:19 schreef mootie het volgende:
[..]
En hoppa, weer een sneer die nergens op slaat.
Y'all are funny as fuck.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach ja, het is nou eenmaal triest volk.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:37 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jij hebt de giffertjes ook gevonden he de laatste tijd![]()
Je bent er wel goed in! Mooie toepasselijke en originele pik je er altijd uitquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:38 schreef Kijkertje het volgende:
[..]Ik probeer wanhopig er niet aan verslaafd te raken
quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:42 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je bent er wel goed in! Mooie toepasselijke en originele pik je er altijd uit
dat is een herkenbare valkuil inderdaadquote:Op vrijdag 25 april 2014 16:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat is wel de bedoeling. Maar ik ben waarschijnlijk te naar de klote.![]()
Vind ik ook niet erg hoor. Als ze me geil vinden komen ze vanzelf wel.quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
dat is een herkenbare valkuil inderdaad
quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Vind ik ook niet erg hoor. Als ze me geil vinden komen ze vanzelf wel.![]()
Jaquote:
Omdat het een knutwijf isquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:38 schreef Chanel5 het volgende:
Waarom zegt Isa toch alles lachend?
Wat is het waaharm hahaha, ik zweheeteheet me kapot hahahaa
Ik weet het nietquote:Op vrijdag 25 april 2014 17:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar? Of is er een modfight geweest
quote:Op vrijdag 25 april 2014 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet het niet![]()
p.s.Topicreeks: Streamverslagen
Tofquote:Op vrijdag 25 april 2014 19:14 schreef Joezi het volgende:
[..]Werd om gevraagd in de Cos, ik dacht laat ik een liefjes doen..
Nee? Is dat zo?quote:Op vrijdag 25 april 2014 19:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb je al gemerkt dat je gifjes verwijderd worden in de COS?
Ik weet van niksquote:Op vrijdag 25 april 2014 20:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja mag eigenlijk niet meerVond het al zo gewaagd van je..
Oh, ze gaat haar gang maar. Blijkbaar weet ze dat het niet mag en dat het mensen stoort. Dan ook zelf de gevolgen dragen zonder miepen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik mag dat niet meer, zij echt nog wel!
Ja zullen we om het lekker makkelijk te houden allemaal, elke user eigen regels geven?quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik mag dat niet meer, zij echt nog wel!
Yep, hij is al weg. Voor het geval dat je Mootie niet serieus neemt, het mag niet, je verzamelt er notes mee. En dan helpt het niet echt om hier dan zulke "hihi kijk mij nou" gifjes neer te gaan zetten.quote:
Sorry, ik wist het echt niet! Maar ik kon het even niet latenquote:Op vrijdag 25 april 2014 20:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep, hij is al weg. Voor het geval dat je Mootie niet serieus neemt, het mag niet, je verzamelt er notes mee. En dan helpt het niet echt om hier dan zulke "hihi kijk mij nou" gifjes neer te gaan zetten.
Ahhh was jij gistermiddag ook in de loodsquote:Op vrijdag 25 april 2014 20:30 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Sorry, ik wist het echt niet! Maar ik kon het even niet laten
Ik heb het echt pas gister pas geleerd. Liet me een beetje gaanquote:Op vrijdag 25 april 2014 20:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Jezus, je gaat gewoon weer een gif in de cos posten. Je snapt dat je er dan zelf om vraagt?
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahhh was jij gistermiddag ook in de loods
Dit zegt al genoegquote:
Ik vind dat ze leuke uitzoekt, het fleurt de COS goed op..quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh, ze gaat haar gang maar. Blijkbaar weet ze dat het niet mag en dat het mensen stoort. Dan ook zelf de gevolgen dragen zonder miepen.
Dat aanmoedigen is een euhm, beetje triest.quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik vind dat ze leuke uitzoekt, het fleurt de COS goed op..
Staat jou duimpje ook al vastquote:Op vrijdag 25 april 2014 20:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat aanmoedigen is een euhm, beetje triest.
Dan is het goedquote:
Oi sas!quote:
oi dinges!quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:28 schreef Pavement het volgende:
[..]
Oi sas!
Koninginnenacht ! Woo9ooOot
Proost
heb je haar geslagen?quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:45 schreef Pavement het volgende:
yeax knipperdeknip![]()
Ik maak wat mee hier maar dit sloeg weer alles
Nee natuurlijk niet,quote:
zereneus?quote:Op zaterdag 26 april 2014 00:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet,![]()
Hij wou mij slaan, maar ik stapte opzij, en toen werd zij boos en werd door een beveiliging naar buiten gebracht. De vent stond op en bedreigde me met opwachten. Maar daar zag die toch maar van af.
quote:
dat ligt aan uw gemeaudquote:Op zaterdag 26 april 2014 01:03 schreef Pavement het volgende:
[..]![]()
Dat festival tap achtig bier is eauk net water of ligt dat dan aan de feest sfeer
Das waarschijnlijk het geval, jij nog op stap geweest veur onze Willem Alexzzzanderquote:
nee mongeaul, mijn rollator kan die feestvreugde niet aanquote:Op zaterdag 26 april 2014 01:10 schreef Pavement het volgende:
[..]
Das waarschijnlijk het geval, jij nog op stap geweest veur onze Willem Alexzzzander
Draai m om kan je erop zitten, kijkend naar de cewle swing moves van hippe kekkende peeps op een of andere vage coverband uit duitsland.quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:11 schreef sacha het volgende:
[..]
nee mongeaul, mijn rollator kan die feestvreugde niet aan
Ze is gewoon goed, het was een aanwinst voor de COS!quote:Op vrijdag 25 april 2014 20:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat aanmoedigen is een euhm, beetje triest.
Hoe was het daar vlakbij Doesburg?quote:Op zaterdag 26 april 2014 01:10 schreef Pavement het volgende:
[..]
Das waarschijnlijk het geval, jij nog op stap geweest veur onze Willem Alexzzzander
Soury heeft grote macht binnen fokquote:Op zaterdag 26 april 2014 02:31 schreef Punkman het volgende:
Huh, waarom is de TT weer terug gezet naar het oorspronkelijke ?
Mod van VBL had m veranderd, mag denk ik niet..quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:35 schreef Punkman het volgende:
[..]
TT was veranderd in Ja ik ook, nu weer terug naar de eerste TT.
Flauw, maar ja .. Zo zou ik nog uren door kunnen gaan.quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Mod van VBL had m veranderd, mag denk ik niet..
Er wordt hier met 3 maten gemeten!quote:Op zaterdag 26 april 2014 02:37 schreef Punkman het volgende:
[..]
Flauw, maar ja .. Zo zou ik nog uren door kunnen gaan.
Klopt, en wij krijgen een note, of een pm en als we willen weten waarom moeten we 4,50 geloof ik betalen.quote:
katerquote:
Are you gonna go my wayquote:
Trek wat oranje's aan dan! Dan kan ik je goed spotten!quote:Op zaterdag 26 april 2014 09:11 schreef Pavement het volgende:
zeau weer schoon gedoucht en nu on the road ff toeren, en Joezi als ik langs Arnhem kom zwaai ik ff of moon ik je
Okay ik vertrouw je maar, schande ook als je ze niet had geraden. 150 kudo's en een duim voor jou!quote:Op zaterdag 26 april 2014 14:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Are you gonna go my way
Smells like teen spirit
Seven Nation Army
Beat It
zonder te zoeken oid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |