quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
Meet Soury! Ze jaagt graag mensen de SC uit![]()
Een naam topicquote:
Ahh kijk dan, die opquote:
Wat ben jij op oorlogspad dan?quote:
Je bent gewoon jaloers dat er geen bacon in staat en weer lekker gifjes gaat plaatsenquote:
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat er geen bacon in staat en weer lekker gifjes gaat plaatsen
Misschien kun je aan een mod vragen om de TT nog even aan te passen?quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat er geen bacon in staat en weer lekker gifjes gaat plaatsen
En nu?quote:
Ik wist hetquote:
Oh, daar ben ik heel goed in, weet precies hoe dat moet ..quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
Misschien kun je aan een mod vragen om de TT nog even aan te passen?
Moeten jullie mij weg pesten. Nahnadenanaquote:
Die was domquote:Op vrijdag 25 april 2014 02:39 schreef Punkman het volgende:
[..]
Oh, daar ben ik heel goed in, weet precies hoe dat moet ..![]()
Geef es een hint, wat moet ik doen om jou weg te jagen?quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Moeten jullie mij weg pesten. Nahnadenana
Hihiquote:
Ben ik gek of zo, zoek het zelf uitquote:Op vrijdag 25 april 2014 02:41 schreef Parlay het volgende:
[..]
Geef es een hint, wat moet ik doen om jou weg te jagen?
Dat moet best kunnen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:41 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja, en volgens mij mag je geen user namen in de TT gebruiken ..
Mits, tenzijquote:Op vrijdag 25 april 2014 02:41 schreef Punkman het volgende:
[..]
Het is zelfs een eer. Maar die beer snapt het nietquote:Op vrijdag 25 april 2014 02:41 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nou lekker dan, ik heb nog meer te doenquote:
Dat kan dus weer niet dat is nogal dommigquote:
Niet erg origineel maar het zou een mogelijkheid zijn jaquote:
Hè, hè, hè, even dimmen he.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kan dus weer niet dat is nogal dommig
Die zitten nog in de sportschool.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kom vechten dan. Breng je negers.
OH shit, dan zullen ze wel groot zijn. Gevaarlijk. Niet fokken met die muis. Bang bang.quote:
De waarheid is hard. Dat is narcistischquote:
Mwah, ik voel niks erbij, geen vuurwerk. Geen drama, geen tranen, ik gun jou meer.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet erg origineel maar het zou een mogelijkheid zijn ja
Precies, niet dommig.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:47 schreef Soury het volgende:
[..]
De waarheid is hard. Dat is narcistisch
Joh ik heb helemaal geen vriendenquote:Op vrijdag 25 april 2014 02:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
OH shit, dan zullen ze wel groot zijn. Gevaarlijk. Niet fokken met die muis. Bang bang.
Zitten waarschijnelijk vol met steroids dan, een klein slurfje en gekrenkt ego..quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
OH shit, dan zullen ze wel groot zijn. Gevaarlijk. Niet fokken met die muis. Bang bang.
Ik hoef ze ook niet, dat gezeik. En zijn ze weer jarigquote:
Emiliootjesquote:Op vrijdag 25 april 2014 02:48 schreef Punkman het volgende:
[..]
Zitten waarschijnelijk vol met steroids dan, een klein slurfje en gekrenkt ego..
Moet je weer helemaal daarheen. Leuk doen. Blijf liever thuis.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoef ze ook niet, dat gezeik. En zijn ze weer jarig
Emil mag ik wel eikquote:
Ik ben volgende week jarigquote:Op vrijdag 25 april 2014 02:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoef ze ook niet, dat gezeik. En zijn ze weer jarig
Preciesquote:Op vrijdag 25 april 2014 02:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Moet je weer helemaal daarheen. Leuk doen. Blijf liever thuis.![]()
Kring gesprek met bitterballen. Succesquote:
Ik ook ja.quote:
Gezeik over roken, raampje open, nee toch maar buiten roken ...quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Kring gesprek met bitterballen. Succes
Ja bradaaaaaaa.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Maar jullie kijken dus allemaal Utopia?
Gillende kinderen waar niemand op let. Ik doe er niet meer aanquote:Op vrijdag 25 april 2014 02:53 schreef Punkman het volgende:
[..]
Gezeik over roken, raampje open, nee toch maar buiten roken ...
Film en uit eten met mijn liefquote:Op vrijdag 25 april 2014 02:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Kring gesprek met bitterballen. Succes
Met matequote:Op vrijdag 25 april 2014 02:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nee we zitten hier voor de lol, oeps ....quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bioscoop ?quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:54 schreef Parlay het volgende:
[..]
Film en uit eten met mijn lief![]()
Ik weet alleen nog niet welke film, ik hou van spektakel
Altijd die gillende kinderen. En niemand weet van wie ze zijn. Nekschot. Allemaal. Terug naar 500 miljoen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Gillende kinderen waar niemand op let. Ik doe er niet meer aan
Die gaat weg na zijn worstelgedoe en gelijk heeft iequote:
Weet ik niet, ik hoopte op julliequote:Op vrijdag 25 april 2014 02:55 schreef Punkman het volgende:
[..]
Bioscoop ?
Draait er wat leuks dan op het moment ?
Vanwege zijn vriendin ?quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:56 schreef Parlay het volgende:
[..]
Die gaat weg na zijn worstelgedoe en gelijk heeft ie
Zal toch wel? Ik verwacht van wel iig.quote:
Ik heb er een jacht op staan. Als in boot.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:58 schreef Parlay het volgende:
[..]
Zal toch wel? Ik verwacht van wel iig.
Ik zou even in dat film topic loeren Pomeii is geen aanrader iig TV / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCXXXIquote:Op vrijdag 25 april 2014 02:54 schreef Parlay het volgende:
[..]
Film en uit eten met mijn lief![]()
Ik weet alleen nog niet welke film, ik hou van spektakel
Welke eikel heeft lopen klagenquote:
Heb jij lopen zeurenquote:Op vrijdag 25 april 2014 03:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kunnen jullie Utopia tot nu toe even samenvatten? Ik heb niks gezien namelijk
Okay, dus je hebt 15 idiotas bij elkaar zitten waarvan verwacht wordt dat ze leuke tv maken, en ondertussen is het voor hun vooral wachten totdat het jaar erop zit, zodat ze in de wijde wereld hun faam als nieuwe BN'er kunnen claimen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 03:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
15 kansloze bewoners in een stinkende loods die de hele dag lopen te niksen en in de COS dagelijks publiekelijk afgeslacht worden.quote:Op vrijdag 25 april 2014 03:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Vooral Isa, en dat doe jijquote:Op vrijdag 25 april 2014 03:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
15 kansloze bewoners in een stinkende loods die de hele dag lopen te niksen en in de COS dagelijks publiekelijk afgeslacht worden.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 03:02 schreef Joezi het volgende:
[..]
15 kansloze bewoners in een stinkende loods die de hele dag lopen te niksen en in de COS dagelijks publiekelijk afgeslacht worden.
6.2 imdb en 3Dquote:Op vrijdag 25 april 2014 02:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou even in dat film topic loeren Pomeii is geen aanrader iig TV / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCXXXI
Je kan het topic lezen he? er is meer. Als vind ik het aanbod aan films (bioscoop) nogal mager nuquote:Op vrijdag 25 april 2014 03:04 schreef Parlay het volgende:
[..]
6.2 imdb en 3D![]()
Belle en het Beest vind ik mooi, maar dat gaat hem niet worden denk ik maar zo. Hmm.
GotGquote:Op vrijdag 25 april 2014 03:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan het topic lezen he? er is meer. Als vind ik het aanbod aan films (bioscoop) nogal mager nu
Ik lees snel en ik heb online ff gekeken naar de bios waar ik graag naar toe ga. Zo'n oude bios, nostalgiequote:Op vrijdag 25 april 2014 03:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Je kan het topic lezen he? er is meer. Als vind ik het aanbod aan films (bioscoop) nogal mager nu
Top toch, houd de cos spannendquote:Op vrijdag 25 april 2014 03:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ga graag tegen de algemene saaie gewenste opinie in
Whut?quote:
Dat doen er veel en is een dooddoener, geef je mening oprecht. Ik vond Ruud ook wel leuk in het begin nu niet meer. Isa is een zeikwijf. Klaarquote:Op vrijdag 25 april 2014 03:09 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ga graag tegen de algemene saaie gewenste opinie in
Ik ben oprechte Rienk-fan.quote:Op vrijdag 25 april 2014 03:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat doen er veel en is een dooddoener, geef je mening oprecht. Ik vond Ruud ook wel leuk in het begin nu niet meer. Isa is een zeikwijf. Klaar
Yeah right. Al zou hij dat wel wat vinden denk ikquote:
Maar dat vind ik ook wel, vind ze allemaal niks.. maar kies wel eens partij voor een underdogquote:Op vrijdag 25 april 2014 03:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat doen er veel en is een dooddoener, geef je mening oprecht. Ik vond Ruud ook wel leuk in het begin nu niet meer. Isa is een zeikwijf. Klaar
Ik wil 'm wel zien.quote:Op vrijdag 25 april 2014 03:13 schreef Parlay het volgende:
[..]
Yeah right. Al zou hij dat wel wat vinden denk ik
Hij ook ongetwijfeld, maar dat zal dan zonder mij zijnquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |