quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
Meet Soury! Ze jaagt graag mensen de SC uit![]()
Een naam topicquote:
Ahh kijk dan, die opquote:
Wat ben jij op oorlogspad dan?quote:
Je bent gewoon jaloers dat er geen bacon in staat en weer lekker gifjes gaat plaatsenquote:
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat er geen bacon in staat en weer lekker gifjes gaat plaatsen
Misschien kun je aan een mod vragen om de TT nog even aan te passen?quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat er geen bacon in staat en weer lekker gifjes gaat plaatsen
En nu?quote:
Ik wist hetquote:
Oh, daar ben ik heel goed in, weet precies hoe dat moet ..quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:38 schreef Joezi het volgende:
[..]
Misschien kun je aan een mod vragen om de TT nog even aan te passen?
Moeten jullie mij weg pesten. Nahnadenanaquote:
Die was domquote:Op vrijdag 25 april 2014 02:39 schreef Punkman het volgende:
[..]
Oh, daar ben ik heel goed in, weet precies hoe dat moet ..![]()
Geef es een hint, wat moet ik doen om jou weg te jagen?quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Moeten jullie mij weg pesten. Nahnadenana
Hihiquote:
Ben ik gek of zo, zoek het zelf uitquote:Op vrijdag 25 april 2014 02:41 schreef Parlay het volgende:
[..]
Geef es een hint, wat moet ik doen om jou weg te jagen?
Dat moet best kunnen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:41 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ja, en volgens mij mag je geen user namen in de TT gebruiken ..
Mits, tenzijquote:Op vrijdag 25 april 2014 02:41 schreef Punkman het volgende:
[..]
Het is zelfs een eer. Maar die beer snapt het nietquote:Op vrijdag 25 april 2014 02:41 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nou lekker dan, ik heb nog meer te doenquote:
Dat kan dus weer niet dat is nogal dommigquote:
Niet erg origineel maar het zou een mogelijkheid zijn jaquote:
Hè, hè, hè, even dimmen he.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kan dus weer niet dat is nogal dommig
Die zitten nog in de sportschool.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:44 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kom vechten dan. Breng je negers.
OH shit, dan zullen ze wel groot zijn. Gevaarlijk. Niet fokken met die muis. Bang bang.quote:
De waarheid is hard. Dat is narcistischquote:
Mwah, ik voel niks erbij, geen vuurwerk. Geen drama, geen tranen, ik gun jou meer.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet erg origineel maar het zou een mogelijkheid zijn ja
Precies, niet dommig.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:47 schreef Soury het volgende:
[..]
De waarheid is hard. Dat is narcistisch
Joh ik heb helemaal geen vriendenquote:Op vrijdag 25 april 2014 02:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
OH shit, dan zullen ze wel groot zijn. Gevaarlijk. Niet fokken met die muis. Bang bang.
Zitten waarschijnelijk vol met steroids dan, een klein slurfje en gekrenkt ego..quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:46 schreef Baconbus het volgende:
[..]
OH shit, dan zullen ze wel groot zijn. Gevaarlijk. Niet fokken met die muis. Bang bang.
Ik hoef ze ook niet, dat gezeik. En zijn ze weer jarigquote:
Emiliootjesquote:Op vrijdag 25 april 2014 02:48 schreef Punkman het volgende:
[..]
Zitten waarschijnelijk vol met steroids dan, een klein slurfje en gekrenkt ego..
Moet je weer helemaal daarheen. Leuk doen. Blijf liever thuis.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoef ze ook niet, dat gezeik. En zijn ze weer jarig
Emil mag ik wel eikquote:
Ik ben volgende week jarigquote:Op vrijdag 25 april 2014 02:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoef ze ook niet, dat gezeik. En zijn ze weer jarig
Preciesquote:Op vrijdag 25 april 2014 02:50 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Moet je weer helemaal daarheen. Leuk doen. Blijf liever thuis.![]()
Kring gesprek met bitterballen. Succesquote:
Ik ook ja.quote:
Gezeik over roken, raampje open, nee toch maar buiten roken ...quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Kring gesprek met bitterballen. Succes
Ja bradaaaaaaa.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Maar jullie kijken dus allemaal Utopia?
Gillende kinderen waar niemand op let. Ik doe er niet meer aanquote:Op vrijdag 25 april 2014 02:53 schreef Punkman het volgende:
[..]
Gezeik over roken, raampje open, nee toch maar buiten roken ...
Film en uit eten met mijn liefquote:Op vrijdag 25 april 2014 02:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Kring gesprek met bitterballen. Succes
Met matequote:Op vrijdag 25 april 2014 02:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nee we zitten hier voor de lol, oeps ....quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Bioscoop ?quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:54 schreef Parlay het volgende:
[..]
Film en uit eten met mijn lief![]()
Ik weet alleen nog niet welke film, ik hou van spektakel
Altijd die gillende kinderen. En niemand weet van wie ze zijn. Nekschot. Allemaal. Terug naar 500 miljoen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Gillende kinderen waar niemand op let. Ik doe er niet meer aan
Die gaat weg na zijn worstelgedoe en gelijk heeft iequote:
Weet ik niet, ik hoopte op julliequote:Op vrijdag 25 april 2014 02:55 schreef Punkman het volgende:
[..]
Bioscoop ?
Draait er wat leuks dan op het moment ?
Vanwege zijn vriendin ?quote:Op vrijdag 25 april 2014 02:56 schreef Parlay het volgende:
[..]
Die gaat weg na zijn worstelgedoe en gelijk heeft ie
Zal toch wel? Ik verwacht van wel iig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |