Ik ben oud.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Degelijkheid op de bank, prachtige hobby.
Dus? Op de bank zitten met je geliefde is ook voor de oudere jongeren een fijne ervaring.quote:
Lotr kijken.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dus? Op de bank zitten met je geliefde is ook voor de oudere jongeren een fijne ervaring.
Of gewoon zitten en een beetje ouwe hoeren over het toekomstige verleden.quote:
Ja of nr de wc rennen continu. Heb diarree.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Of gewoon zitten en een beetje ouwe hoeren over het toekomstige verleden.
Wel overwerken om dit terug te verdienen hequote:Op vrijdag 25 april 2014 12:43 schreef gianni61 het volgende:
boterhammen vergeten heeft zn voordelen.
vers stokbroodje kipfilet, ice tea gren uit de koeling, tijdschriftje en sigaretten gehaald
Wat.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja of nr de wc rennen continu. Heb diarree.
Ik ga dood op werk nu.
Wat kan het leven mooi zijn niet. Ook nog een mooie griet gespot terwijl je naar de broodjeszaak toeliep zeker?quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:43 schreef gianni61 het volgende:
boterhammen vergeten heeft zn voordelen.
vers stokbroodje kipfilet, ice tea gren uit de koeling, tijdschriftje en sigaretten gehaald
nee, die zijn zeldzaam op dit industrieterreinquote:Op vrijdag 25 april 2014 12:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat kan het leven mooi zijn niet. Ook nog een mooie griet gespot terwijl je naar de broodjeszaak toeliep zeker?
Grietquote:Op vrijdag 25 april 2014 12:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat kan het leven mooi zijn niet. Ook nog een mooie griet gespot terwijl je naar de broodjeszaak toeliep zeker?
Lastig.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, die zijn zeldzaam op dit industrieterrein
ok, succes!quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Eerst werk afmaken. Nog n uurtje werk
Ok genoeg tmi zo
hahahahahahahahahaquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:16 schreef Zaktabak het volgende:
Ik weet nu waar de term 'zaadstem' vandaan komt. Vriendin hangt aan de telefoon
hahahahahahahahahaquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:16 schreef Zaktabak het volgende:
Ik ken de hele term zaadstem niet?quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:16 schreef Zaktabak het volgende:
Het is al echt je vrouwtje of niet.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:16 schreef Zaktabak het volgende:
Jawel, maar er is gewoon zaad in haar keel blijven hangen. Dus ietwat schor voor zo'n lief stemmetjequote:Op vrijdag 25 april 2014 13:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik ken de hele term zaadstem niet?
watquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:44 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Jawel, maar er is gewoon zaad in haar keel blijven hangen. Dus ietwat schor voor zo'n lief stemmetje
'Vrouwtje'quote:
Ik zou eens naar de dokter gaan.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:44 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Jawel, maar er is gewoon zaad in haar keel blijven hangen. Dus ietwat schor voor zo'n lief stemmetje
Jullie misvatten de grap want dit bedoelde ik al vanaf mijn eerste post zonet.quote:
kkidikzak wat een maagdenopmerkingquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:44 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Oh, oké.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:46 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Jullie misvatten de grap want dit bedoelde ik al vanaf mijn eerste post zonet.
Denken dat ik bedoelde dat ik haar een zaadstem vind hebben
Nou nou nou. Dat mag ook wel wat minder..quote:
Waarom?quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:47 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nou nou nou. Dat mag ook wel wat minder..![]()
Moet er niet aan denken. Dadelijk maar even douchen en een halve liter zuipen, dan gaat het wel over.quote:
Omdat 'dikzak' er niks mee te maken heeft. Stel dat capuchon_jongen, Roadtrip -wie dan ook-, een opmerking maakt over het typische 'dikzak'-leven maakte waarop jij antwoord "Kkdikzak gvdquote:
dikzakquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:52 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Omdat 'dikzak' er niks mee te maken heeft. Stel dat capuchon_jongen, Roadtrip -wie dan ook-, een opmerking maakt over het typische 'dikzak'-leven maakte waarop jij antwoord "Kkdikzak gvd" had ik het wel gesnapt
Vetklepquote:
Ik smijt je wel een halve liter toe, fissa vandaag #19 #oldie #jwzquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken. Dadelijk maar even douchen en een halve liter zuipen, dan gaat het wel over.
quote:
quote:
Dat dit nog niet in de wetgeving opgenomen is, is mij een raadsel.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Following fat people around with a tuba
GVDquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Following fat people around with a tuba
Als jij onzin mag verkondigen mag ik het ook, zaktabak.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:52 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Omdat 'dikzak' er niks mee te maken heeft. Stel dat capuchon_jongen, Roadtrip -wie dan ook-, een opmerking maakt over het typische 'dikzak'-leven maakte waarop jij antwoord "Kkdikzak gvd![]()
" had ik het wel gesnapt
Het is een vak apartquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als jij onzin mag verkondigen mag ik het ook, zaktabak.
Meh. American Dad is leuker.quote:
Allesverschroeiend zeezoutquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:58 schreef Chai het volgende:
Wat heb jij voor gifzaad dan, dat het gelijk iemands keel aantast.
Valt wel mee, elke mongool kan het.quote:
Wat?quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:59 schreef deadprez het volgende:
Nieuwe aflevering van the Boondocks is uit.
Heb ik net weer gehad.quote:
Mwoah. Die hebben niet van die geniale out-of-the-nowhere flashbacks.quote:
Lekker moment, net voor koningsnacht en -dag.quote:
Animequote:Op vrijdag 25 april 2014 14:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
The Boondocks (TV Series 2005– ) - IMDb
Nee gelukkig niet.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:00 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Mwoah. Die hebben niet van die geniale out-of-the-nowhere flashbacks.
Eens, maar buiten dat het daar enigszins door geïnspireerd is qua tekenstijl is het niet echt te vergelijken.quote:
quote:
noem je hem nou neger?quote:
Ik voel me niet echt geroepen die shit te downloaden maar evengoed fijn voor iedereen dat er nieuwe aflevering is.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Eens, maar buiten dat het daar enigszins door geïnspireerd is qua tekenstijl is het niet echt te vergelijken.
Denk dat je het wel leuk zou vinden.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik voel me niet echt geroepen die shit te downloaden maar evengoed fijn voor iedereen dat er nieuwe aflevering is.
Zaktabak heeft wel een oplossing.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja en verkouden. Is daar niets tegen?
Zaad van Zaktabak.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:02 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja en verkouden. Is daar niets tegen?
Dan zal ik het toch eens uitproberen, maar ik beloof niks!quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
Denk dat je het wel leuk zou vinden.
De afleveringen zijn niet zo groot, dus je hebt het in ieder geval zo gedownload.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:04 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dan zal ik het toch eens uitproberen, maar ik beloof niks!
We zullen zien, voorlopig geen tijd, schrijven schrijven schrijven.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
De afleveringen zijn niet zo groot, dus je hebt het in ieder geval zo gedownload.
Je wilt deze bacterie dodende gave toch zeker niet helemaal voor jouw vriendin alleen beschikbaar stellen?quote:
Kutserie man. Erger me alleen al helemaal kapot aan die irritante stemmen van ieder character. Alleen Brian en Stewie afleveringen zijn enigszins te doen.quote:
Oh.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kutserie man. Erger me alleen al helemaal kapot aan die irritante stemmen van ieder character. Alleen Brian en Stewie afleveringen zijn enigszins te doen.
Zelfde maker, bedenker èn zelfde stemmen als American Dad joh. Meeste mannen allemaal ingesproken door Seth MacFarlanequote:Op vrijdag 25 april 2014 14:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kutserie man. Erger me alleen al helemaal kapot aan die irritante stemmen van ieder character. Alleen Brian en Stewie afleveringen zijn enigszins te doen.
Doorgaans kent een Family Guy aflevering toch ook wel de nodige humor?quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dus? Het klinkt totaal anders.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:53 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Zelfde maker, bedenker èn zelfde stemmen als American Dad joh. Meeste mannen allemaal ingesproken door Seth MacFarlane
Die grijze alien die zich steeds verkleed (doodirritant figuur) uit American Dad, heeft gewoon dezelfde stem als Peter Griffin, hoofdpersoon uit Family Guy. Alleen iets anders geforceerd door Seth de stemacteur.![]()
(Zelfs Brian de hond en Peter beide uit Family zijn door dezelfde stemacteur gedaan)
Ik vind van niet. De eerste paar seizoenen zijn te doen, daarna wordt het kut.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:54 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Doorgaans kent een Family Guy aflevering toch ook wel de nodige humor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |