wtf heb je het overquote:Op vrijdag 25 april 2014 12:45 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nederlandse youtubers die meeliften op de prank-bandwagon.
Ik had geen hakbijl nodig.....quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:49 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Hehe het oude 'willekeurige mensen opjagen in een clownspak met een hakbijl in je klauwen'.![]()
Wie deed het vroeg niet?
prank-bandwagonquote:Op vrijdag 25 april 2014 12:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dit artikel man. Lezen dit dat.
Fezquote:Op vrijdag 25 april 2014 12:56 schreef TLC het volgende:
Excuse me ma´am, is your refrigerator runnin´? It is ?
Well you´d better stop it then before it runs off HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
Nee.quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:02 schreef onzichtbare het volgende:
oh oh en als ze nu lichtgetint waren geweest had half nederland op z.n kop gestaan opobergen een poosje
Jij maakt geen onderscheid (meer) tussen een (wellicht misplaatste) grap en een zieke psychopaat die echt zo is?quote:Op vrijdag 25 april 2014 14:41 schreef deedeetee het volgende:
Wat een misselijke streek ! Jammer dat ze de idioot niet overhoop geschoten hebben. Pijnlijke vleeswond gun ik hem wel.
Ja, hoe wilde jij het noemen? Poging tot moord?quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:30 schreef deedeetee het volgende:
Mensen de doodsangst aanjagen noem jij een misplaatste grap ?
lekker is dat, waarom zou de staat wel mogen schieten op iemand die anderen fysiek geen kwaad doet?quote:Nou dan valt wat mij betreft schieten op zo'n grappenmaker ook onder de noemer van misplaatste grap.
Ik zeg toch niet dat het mag ? Alleen dat ik het die vent zou gunnen.....quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, hoe wilde jij het noemen? Poging tot moord?![]()
[..]
lekker is dat, waarom zou de staat wel mogen schieten op iemand die anderen fysiek geen kwaad doet?
En wat nu als die bijl van plastic blijkt te zijn, maar je dat van schietsafstand niet kan zien?quote:Op vrijdag 25 april 2014 16:54 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het mag ? Alleen dat ik het die vent zou gunnen.....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |