Ik ben oud.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Degelijkheid op de bank, prachtige hobby.
Dus? Op de bank zitten met je geliefde is ook voor de oudere jongeren een fijne ervaring.quote:
Lotr kijken.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:42 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dus? Op de bank zitten met je geliefde is ook voor de oudere jongeren een fijne ervaring.
Of gewoon zitten en een beetje ouwe hoeren over het toekomstige verleden.quote:
Ja of nr de wc rennen continu. Heb diarree.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:44 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Of gewoon zitten en een beetje ouwe hoeren over het toekomstige verleden.
Wel overwerken om dit terug te verdienen hequote:Op vrijdag 25 april 2014 12:43 schreef gianni61 het volgende:
boterhammen vergeten heeft zn voordelen.
vers stokbroodje kipfilet, ice tea gren uit de koeling, tijdschriftje en sigaretten gehaald
Wat.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja of nr de wc rennen continu. Heb diarree.
Ik ga dood op werk nu.
Wat kan het leven mooi zijn niet. Ook nog een mooie griet gespot terwijl je naar de broodjeszaak toeliep zeker?quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:43 schreef gianni61 het volgende:
boterhammen vergeten heeft zn voordelen.
vers stokbroodje kipfilet, ice tea gren uit de koeling, tijdschriftje en sigaretten gehaald
nee, die zijn zeldzaam op dit industrieterreinquote:Op vrijdag 25 april 2014 12:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat kan het leven mooi zijn niet. Ook nog een mooie griet gespot terwijl je naar de broodjeszaak toeliep zeker?
Grietquote:Op vrijdag 25 april 2014 12:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat kan het leven mooi zijn niet. Ook nog een mooie griet gespot terwijl je naar de broodjeszaak toeliep zeker?
Lastig.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, die zijn zeldzaam op dit industrieterrein
ok, succes!quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Eerst werk afmaken. Nog n uurtje werk
Ok genoeg tmi zo
hahahahahahahahahaquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:16 schreef Zaktabak het volgende:
Ik weet nu waar de term 'zaadstem' vandaan komt. Vriendin hangt aan de telefoon
hahahahahahahahahaquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:16 schreef Zaktabak het volgende:
Ik weet nu waar de term 'zaadstem' vandaan komt. Vriendin hangt aan de telefoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |