Spel waar niet allemaal attributen enzo voor nodig zijn. Zeg maar genre scoutingkamp ofzo. Maar dan wel voor meiden.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Euhm, wat? Spel als in computer spel? Als in bordspel?
stratego?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Spel waar niet allemaal attributen enzo voor nodig zijn. Zeg maar genre scoutingkamp ofzo. Maar dan wel voor meiden.
Ik kom uit op drankspellen, maar dat zal wel niet de bedoeling zijn.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Spel waar niet allemaal attributen enzo voor nodig zijn. Zeg maar genre scoutingkamp ofzo. Maar dan wel voor meiden.
Niet altijd, ligt eraan hoeveelquote:Op donderdag 24 april 2014 23:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Goede samenvatting van de bovenste posts.
Jaloers zijn is ook een nutteloze emotie.
AH, voor meiden. Anders had ik het witte boterhammenspel willen noemen.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kom uit op drankspellen, maar dat zal wel niet de bedoeling zijn.![]()
Ow, dat lijkt me best leuk. Waar kan je dat doen?quote:
in de bossen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:00 schreef yats het volgende:
[..]
Ow, dat lijkt me best leuk. Waar kan je dat doen?
Dat is nogal ruim he. Bossen genoeg in Nederlandquote:
in een bos bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:00 schreef yats het volgende:
[..]
Ow, dat lijkt me best leuk. Waar kan je dat doen?
Daarom juistquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:03 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is nogal ruim he. Bossen genoeg in Nederland
nou gewoon. je trommelt een groep mensen bij elkaar, gaat naar een bos in de buurt, let the games begin!quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:03 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is het mooie, je kan het in verschillende bossen doen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:03 schreef yats het volgende:
[..]
tikkertje, naakt.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:06 schreef S95Sedan het volgende:
Ook andere leuke dingen die je in het bos kan doen.
quote:
okequote:Op vrijdag 25 april 2014 00:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]was leuk. Doe je mee de volgende keer?
tikkie, jij bent umquote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]was leuk. Doe je mee de volgende keer?
Ik wil ze knuffelenquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:10 schreef Moeraskat het volgende:
omg
http://news.distractify.c(...)ll-make-you-mad/?v=1
ik ookquote:
quote:
quote:
Catz!quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:10 schreef Moeraskat het volgende:
omg
http://news.distractify.c(...)ll-make-you-mad/?v=1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]![]()
[..]
Catz!die is zo lief dat ik bijna moet huilen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Catz 2; (eindresultaat)quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
die is zo lief dat ik bijna moet huilen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze hebben nu weer een nestje, vandaag of morgen.
Die zijn nog schattiger![]()
Berner Senner.quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Catz 2; (eindresultaat)ik wilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze hebben nu weer een nestje, vandaag of morgen.
Die zijn nog schattiger
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Catz 2; (eindresultaat)britse korthaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze hebben nu weer een nestje, vandaag of morgen.
Die zijn nog schattiger
ik wilde altijd een blauwe rus, maar duuuur.![]()
Mooi ras. Lekker knuffelig ook.quote:
Technisch gezien niet meer want langhaarquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:27 schreef perro. het volgende:
[..]
britse korthaar?
ik wilde altijd een blauwe rus, maar duuuur.
quote:
klopt, raskatten. al moet ik zeggen dat de vacht van mijn europese korthaar (de huiskatquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Technisch gezien niet meer want langhaar
Ook mooie beesten ja. Raskatten sowieso inderdaad.
Kan wel hoor alleen qua uiterlijk zullen er wel wat verschillen zijn. Lijkt ook alsof ze een wat spitserre snoet hebben.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:32 schreef perro. het volgende:
[..]
klopt, raskatten. al moet ik zeggen dat de vacht van mijn europese korthaar (de huiskat) verdacht veel op die van een brit lijkt sinds ik vers vlees geef. dik en vol en zacht.
alleen tekening en haar snoet klopt niet.
Rond de 500euro dacht ik uit m'n hoofd. Met alle dierenarts dingen gedaan inentingen, zindelijk, stamboom. etc.quote:
goed om te wetenquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan wel hoor alleen qua uiterlijk zullen er wel wat verschillen zijn. Lijkt ook alsof ze een wat spitserre snoet hebben.
[..]
Rond de 500euro dacht ik uit m'n hoofd. Met alle dierenarts dingen gedaan inentingen, zindelijk, stamboom. etc.
Als het een goede fokker is in iedergeval want zullen er ook zat zijn die maar wat doen. En moet ook gewoon klikken tussen kitten en nieuwe eigenaar(s).quote:
Ook niks mis mee inderdaad, zat beestjes die daar zitten en ook lief zijnquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:45 schreef Faxie het volgende:
Ik kan nu grappen gaan maken over dat je goedkoper aan een mooie poes kan komen, maar ik doe het niet
Leuke beestjes wel![]()
Maar als ik er een ga halen, gaat het er eentje (of 2) uit het asiel worden
Trustenquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:49 schreef Moeraskat het volgende:
Deze kat gaat in elk geval slapen nuTot de volgende knoop.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:49 schreef Moeraskat het volgende:
Deze kat gaat in elk geval slapen nuTot de volgende knoop.
Die van mij zijn nog steeds cutequote:Op vrijdag 25 april 2014 08:56 schreef LovelyLady het volgende:
Jammer dat kittens altijd zo cute zijn en binnen no time zijn ze groot... gone is the cuteness
Ja maar die van jou zijn ook nog kittensquote:Op vrijdag 25 april 2014 08:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die van mij zijn nog steeds cute
Haal dan een oudere en een wat jongere uit het asiel Fax. Vanaf een jaar of 8 is er niemand meer die ze uit het asiel haalt 'omdat ze te oud zijn', terwijl ze dan nog prima 10 jaar ouder kunnen worden.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:45 schreef Faxie het volgende:
Ik kan nu grappen gaan maken over dat je goedkoper aan een mooie poes kan komen, maar ik doe het niet
Leuke beestjes wel![]()
Ja! Dit!quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:08 schreef yats het volgende:
[..]
Haal dan een oudere en een wat jongere uit het asiel Fax. Vanaf een jaar of 8 is er niemand meer die ze uit het asiel haalt 'omdat ze te oud zijn', terwijl ze dan nog prima 10 jaar ouder kunnen worden.
Truequote:Op vrijdag 25 april 2014 09:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar die van jou zijn ook nog kittens
quote:
Ik denk dat poezen ook slimmer zijn dat katersquote:Op vrijdag 25 april 2014 09:32 schreef yats het volgende:
[..]Dat moet wel een kater zijn. Mijne is ook zo dom af en toe.
Begin gewoon met één kat. Dan merk je vanzelf wel of jij en de kat nog behoefte hebben aan nog een kat erbij.quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:08 schreef yats het volgende:
[..]
Haal dan een oudere en een wat jongere uit het asiel Fax. Vanaf een jaar of 8 is er niemand meer die ze uit het asiel haalt 'omdat ze te oud zijn', terwijl ze dan nog prima 10 jaar ouder kunnen worden.
Mwah, dat ligt eraan. Uit hetzelfde nest is natuurlijk super. Maar niet alle katten hoeven gezelschap. Zeker de wat oudere niet.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben maar wat blij dat ik er direct 2 had. Was heel zielig geweest voor die ene anders.
Ik ben wel echt heel erg veel weg hequote:Op vrijdag 25 april 2014 10:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Mwah, dat ligt eraan. Uit hetzelfde nest is natuurlijk super. Maar niet alle katten hoeven gezelschap. Zeker de wat oudere niet.
Ja, maar dat was mijn punt niet. Sommige katten jagen hun gezelschap weg.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben wel echt heel erg veel weg he
Dat is wel heel mooi.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:19 schreef Myraela het volgende:
En het moet gewoon matchen natuurlijk. Wij dachten eerst dat mijn ouders kat ook niet met andere katten kon. Geen ruzie, maar elkaar gewoon ontlopen.
Maar nu hebben ze een half jaar een logeer kat die echt über sociaal is. Die loopt de hele dag achter hem of de mensen aan, om er bij te liggen en na een week liet de ander zich al wassen en liggen ze lekker te spelen.
Ooooooh mag ik je helpen?quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:45 schreef Faxie het volgende:
Leuke beestjes wel![]()
Ja.quote:
Is dat degene die de tas van kaneel geclaimd had?quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.Ik ben stiekem wel een beetje verliefd op die kat. Hij is zo onwijs lief en sociaal.
En nog prachtig ook. Het is een Pixie bob, enorm groot beest, oogjes die je laten smelten. Enorme poten.
Even opgezocht, mooi ras! Prachtig koppie ook.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.Ik ben stiekem wel een beetje verliefd op die kat. Hij is zo onwijs lief en sociaal.
En nog prachtig ook. Het is een Pixie bob, enorm groot beest, oogjes die je laten smelten. Enorme poten.
Tas van Kaneel? Bij mij thuis? Dat was vast Tipsy.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is dat degene die de tas van kaneel geclaimd had?
oohhhhhhhquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tas van Kaneel? Bij mij thuis? Dat was vast Tipsy.
Dit is een kat die bij mijn ouders zit, de kat van mijn stiefoom.
Lief he.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:53 schreef muhahaha het volgende:
Weet nog dat de kitten van Mirne in het borstzakje van mijn overhemd cq zwemvest pastte.
ERMAHGERD SO CUTEquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lief he.Ik heb zo'n foto dat die in mijn hand past. En wilde die foto eigenlijk nog eens maken toen hij één werd. Maar het lukt me niet meer om hem zo vast te houden.
[ afbeelding ]
is lekkerquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:57 schreef Myraela het volgende:
Okay, genoeg over katten. Ik voel me al zo'n kattenvrouwtje. Laten we het weer over seks hebben.
Jaa zo liefquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lief he.Ik heb zo'n foto dat die in mijn hand past. En wilde die foto eigenlijk nog eens maken toen hij één werd. Maar het lukt me niet meer om hem zo vast te houden.
[ afbeelding ]
Oh, ik ben wel benieuwd. Misschien stel ik je er na maandag nog wat vragen over als je dat niet erg vind. Ik twijfel ook om er eentje te nemen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:02 schreef Fera het volgende:
Over seks gesproken, maandag laat ik het spiraaltje zetten. Ik ben wel een beetje nerveus. Het is ook veel sneller dan ik dacht.
Een kat die lief en sociaal is, hmmmm.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb net wel op internet zitten lezen. Had ik niet moeten doen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, ik ben wel benieuwd. Misschien stel ik je er na maandag nog wat vragen over als je dat niet erg vind. Ik twijfel ook om er eentje te nemen.
Ruilen? Mag jij 12 mei en ga ik maandag alvast.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:02 schreef Fera het volgende:
Over seks gesproken, maandag laat ik het spiraaltje zetten. Ik ben wel een beetje nerveus. Het is ook veel sneller dan ik dacht.
Kan je niet aan de pil?quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb net wel op internet zitten lezen. Had ik niet moeten doen.![]()
Maar het moet gewoon werken. Anders blijft er niets voor me over qua anticonceptie.
Werkt toch het beste ja.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Gewoon een celibatair leven lijden
Kan jij de pil niet gebruiken?quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar het moet gewoon werken. Anders blijft er niets voor me over qua anticonceptie.
Ik begreep van mijn zus dat dat veel meer pijn doet dan wanneer je die laat zetten als je al eens een kind hebt gehadquote:Op vrijdag 25 april 2014 12:02 schreef Fera het volgende:
Pil, prikpil, nuvaring, hormoonstaafje in je arm etc werken niet?quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja nouja, scheelt dat dit de eerste keer is, dus dat er toch nog geen vergelijkingsmateriaal is.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik begreep van mijn zus dat dat veel meer pijn doet dan wanneer je die laat zetten als je al eens een kind hebt gehad
Dat wel, maar het kan zijn dat je nooit meer ongesteld word, of juist wel, en vaker en langerquote:Op vrijdag 25 april 2014 12:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja nouja, scheelt dat dit de eerste keer is, dus dat er toch nog geen vergelijkingsmateriaal is.
Er zijn twee verschillende spiraaltjes. Met een daarvan wordt je minder of helemaal niet meer ongesteld zolang als je hem hebt, met de andere wordt je heftiger ongesteld. Maar dat is allebei alleen zolang je het spiraaltje hebt, zodra die eruit is heb je heel snel weer een gewone cyclus.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:14 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat wel, maar het kan zijn dat je nooit meer ongesteld word, of juist wel, en vaker en langer
I knowquote:Op vrijdag 25 april 2014 12:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Er zijn twee verschillende spiraaltjes. Met een daarvan wordt je minder of helemaal niet meer ongesteld zolang als je hem hebt, met de andere wordt je heftiger ongesteld. Maar dat is allebei alleen zolang je het spiraaltje hebt, zodra die eruit is heb je heel snel weer een gewone cyclus.
Dit ja. Koper en hormoon toch?quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Er zijn twee verschillende spiraaltjes. Met een daarvan wordt je minder of helemaal niet meer ongesteld zolang als je hem hebt, met de andere wordt je heftiger ongesteld. Maar dat is allebei alleen zolang je het spiraaltje hebt, zodra die eruit is heb je heel snel weer een gewone cyclus.
Ik ben altijd zo onregelmatig ongesteld geweest dat ik dat wel gewend ben. Maar ik hoop juist dat ik niet meer ongesteld word. Heeeerlijk lijkt dat me!quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:17 schreef Myraela het volgende:
Ik heb liever dat ik heftiger ongesteld word, dan helemaal niet meer terwijl ik zo'n spiraaltje in heb eigenlijk.
Ik heb letterlijk een fobie voor zwanger worden, al sinds ik voor het eerst ongesteld werd.En toen had ik nog geen seks.
Maar niet of laat ongesteld worden maakt me altijd nerveus.
Als je ineens zere borsten krijgt dagen lang, terwijl je dat nooit hebt. Moet je je zorgen makenquote:Op vrijdag 25 april 2014 12:17 schreef Myraela het volgende:
Ik heb liever dat ik heftiger ongesteld word, dan helemaal niet meer terwijl ik zo'n spiraaltje in heb eigenlijk.
Ik heb letterlijk een fobie voor zwanger worden, al sinds ik voor het eerst ongesteld werd.En toen had ik nog geen seks.
Maar niet of laat ongesteld worden maakt me altijd nerveus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:
Mja, iedereen reageert er anders op, maar als je heftiger ongesteld wordt van een hormoonspiraaltje dan zit er ergens iets niet goed volgens mij. Ik hoor er iig alleen maar positieve verhalen over, dus heb goede hoop.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
I know
Maar dan nog is dat voor elk persoon anders. Mijn zus en een vriendin van haar hadden beide hetzelfde spiraaltje. En die vriendin had veel pijn en heftige menstruatie, mijn zus had nergens last van.
Toch kiest ze nu voor een nuvaring
Zere borsten, ok, dan ga ik in paniek raken. Nog meer waar ik op moet letten? Ik heb nu al als ik eens misselijk in de ochtend ben. Of als ik zoals gisteren augurken zit te eten dat ik denk van "ben toch niet mijn pil vergeten he?"quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als je ineens zere borsten krijgt dagen lang, terwijl je dat nooit hebt. Moet je je zorgen maken
Mijn zus is kraamverpleegkundige en heeft dus 23423 verschillende verhalen op haar werk gehoord van patienten.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[..]
Mja, iedereen reageert er anders op, maar als je heftiger ongesteld wordt van een hormoonspiraaltje dan zit er ergens iets niet goed volgens mij. Ik hoor er iig alleen maar positieve verhalen over, dus heb goede hoop.
Dat is wel spannend ja!quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:20 schreef Tamashii het volgende:
Ik moet binnenkort ook, want ben nu anticonceptieloos en dat is een beetje eng.
Als je ineens 4 uur eerder naar bed wil. Ineens andere dingen lekker gaat vinden. Emotioneler bent. En dan dus ook nog die zere borsten.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zere borsten, ok, dan ga ik in paniek raken. Nog meer waar ik op moet letten? Ik heb nu al als ik eens misselijk in de ochtend ben. Of als ik zoals gisteren augurken zit te eten dat ik denk van "ben toch niet mijn pil vergeten he?"
Is ook het plan, maar ik mag pas 12 mei.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mijn zus is kraamverpleegkundige en heeft dus 23423 verschillende verhalen op haar werk gehoord van patienten.
Over het algemeen werkt het gewoon zoals ze zeggenGewoon doen dus
hormoon spiraaltje?quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:20 schreef Tamashii het volgende:
Ik moet binnenkort ook, want ben nu anticonceptieloos en dat is een beetje eng.
Fijn ditquote:Op vrijdag 25 april 2014 12:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Is ook het plan, maar ik mag pas 12 mei.
http://eerstesymptomenzwangerschap.info/quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zere borsten, ok, dan ga ik in paniek raken. Nog meer waar ik op moet letten? Ik heb nu al als ik eens misselijk in de ochtend ben. Of als ik zoals gisteren augurken zit te eten dat ik denk van "ben toch niet mijn pil vergeten he?"
Ik weet het nog niet, eerst een huisarts vinden hierquote:
Dat is dan weer het nadeel van de cyclus kunnen plannen, nu moet ik gewoon de pil doorslikken totdat het de huisarts uitkomt.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Fijn dit![]()
ik hoor overigens nooit dat iemand zo'n hormoonstaafje in haar arm heeft. Volgens mij is dat ook best een prima oplossing.
Dat dacht ik ookquote:
Ok, dit gaat alweer de goede kant op.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:24 schreef Moeraskat het volgende:
Voordeel van zo'n nuva ring is overigens dat je hem zelf kunt inbrengen
Nadeel is dat ik die shit ga vergeten.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:24 schreef Moeraskat het volgende:
Voordeel van zo'n nuva ring is overigens dat je hem zelf kunt inbrengen
oh? ik ken maar 1 iemand met dat ding, en dat gaat prima. zegt dus nietsquote:Op vrijdag 25 april 2014 12:25 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nadeel is dat ik die shit ga vergeten.En hoor van heel veel meiden dat die slecht reageren op een stopweek overslaan met de nuvaring, terwijl ze dat met de pil wel zonder problemen konden.
ik denk dat ik dat eerder zou proberen dan een spiraalquote:Op vrijdag 25 april 2014 12:24 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Dat is dan weer het nadeel van de cyclus kunnen plannen, nu moet ik gewoon de pil doorslikken totdat het de huisarts uitkomt.
Ik hoor dat dus ook heel weinig! Mijn huisarts was niet zo'n fan van het staafje, maar het schijnt prima te werken.
Ik ken er twee, die kregen allebei schijnzwangerschappen. Toen durfde ik al niet meer.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
oh? ik ken maar 1 iemand met dat ding, en dat gaat prima. zegt dus niets
Vandaar dan denk ik ja
ohquote:Op vrijdag 25 april 2014 12:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik ken er twee, die kregen allebei schijnzwangerschappen. Toen durfde ik al niet meer.
Ik heb heel erg getwijfeld tussen die twee. Maar hoor zoveel positieve verhalen over de spiraal, en zo weinig over het staafje. Daarnaast blijf je dat staafje voelen, en moet het staafje in het ziekenhuis geplaatst, terwijl spiraaltje gewoon door de huisarts gedaan kan worden. Verwijderen van het staafje schijnt ook echt heel vervelend te zijn. Maar mijn grootste motivatie was dat ik juist minder hormonen in mijn lichaam wil hebben, en bij een staafje moet het alsnog via je bloedbaan naar de goede plek, terwijl het met een spiraaltje meteen op de goede plek zit waardoor er minder hormonen in je systeem komen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik denk dat ik dat eerder zou proberen dan een spiraal
Maar u heeft al kinderen.quote:
Goed idee welquote:Op vrijdag 25 april 2014 12:32 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb heel erg getwijfeld tussen die twee. Maar hoor zoveel positieve verhalen over de spiraal, en zo weinig over het staafje. Daarnaast blijf je dat staafje voelen, en moet het staafje in het ziekenhuis geplaatst, terwijl spiraaltje gewoon door de huisarts gedaan kan worden. Verwijderen van het staafje schijnt ook echt heel vervelend te zijn. Maar mijn grootste motivatie was dat ik juist minder hormonen in mijn lichaam wil hebben, en bij een staafje moet het alsnog via je bloedbaan naar de goede plek, terwijl het met een spiraaltje meteen op de goede plek zit waardoor er minder hormonen in je systeem komen.
Voor sommige ja.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:32 schreef S95Sedan het volgende:
Nuvaring, dat is toch in het nieuws geweest laatst dat die problemen zou geven.
terecht.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
tegen sommigen hier moet ik u zeggen
Ik ook niet, maar ik had het niet verwacht. Menstruatie is twee weken te vroeg.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:05 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ruilen? Mag jij 12 mei en ga ik maandag alvast.Ik wil heel niet zo lang wachten joh!
Oh dat is dan wel even schrikken ja.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik had het niet verwacht. Menstruatie is twee weken te vroeg.
Nee. Heb alles met hormonen al zo'n beetje gehad, teveel nare bijwerkingen.quote:
wat dan?quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Heb alles met hormonen al zo'n beetje gehad, teveel nare bijwerkingen.
Hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie had het over geweld?
[..]
Nee
Dan voel ik me helemaal zo oud
Werken wel, maar teveel bijwerkingen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Pil, prikpil, nuvaring, hormoonstaafje in je arm etc werken niet?
Behoorlijk irritant he ?quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:35 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:
Dan beter van niet natuurlijkquote:Op vrijdag 25 april 2014 12:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben nog te jong.En over 5 a 10 jaar wil ik misschien nog wel een kind.
Ja, nogal. Veel hoofdpijn, geen libido, somber gevoel.quote:
Hier ook... ben beter af zonder hormonen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, nogal. Veel hoofdpijn, geen libido, somber gevoel.Maar ik hoor het vaker dat mensen er niet tegen kunnen.
Koperspiraal dus. Ben benieuwd.quote:
Ik wil ook wel wat minder libido hebben.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, nogal. Veel hoofdpijn, geen libido, somber gevoel.Maar ik hoor het vaker dat mensen er niet tegen kunnen.
ahh, mkayquote:Op vrijdag 25 april 2014 12:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, dat vertelde je inderdaad.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier ook... ben beter af zonder hormonen.
Ik had niets meer.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil ook wel wat minder libido hebben.
Was het plaatsen van je implanon niet vervelend dan?quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:43 schreef Lokasenna het volgende:
Een spiraal lijkt me wel wat voor als mijn implanon er over twee jaar uit moet, omdat het langer werkt, maar het zetten lijkt me zo naar
quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wel een efficiente manier van maagd blijven tot het huwelijk!
zeggen ze tegen mij ook somsquote:Op vrijdag 25 april 2014 12:37 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als mensen je U gaan noemen voelt dat toch wel![]()
Nee, helemaal niets van gevoeld, dat was onder plaatselijke verdoving, en erna voelde het een paar dagen als een lichte blauwe plek.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Was het plaatsen van je implanon niet vervelend dan?
nee, bijwerkingenquote:
Ja, daar kijk ik wel een beetje tegenop. Mijn implanon viel reuze mee, dat was echt zo gepiept. Ook toen hij er weer uit moest.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:43 schreef Lokasenna het volgende:
Een spiraal lijkt me wel wat voor als mijn implanon er over twee jaar uit moet, omdat het langer werkt, maar het zetten lijkt me zo naar
quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:37 schreef Fera het volgende:
[..]
had nog niet verder gelezen, was even een broodje makenquote:
Nou danquote:
dat dusquote:Op vrijdag 25 april 2014 12:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nou dan
Hoewel ik het wel weer mooi vind, gelukkig zijn er nog mensen die hun kinderen goed opvoeden
Wat voor bijwerkingen had je ervan? Mijn enige bijwerking is af en toe superlange ongesteldheden, maar dat wisselt dan af met maanden niets, dus dat vind ik niet zo erg.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:46 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, daar kijk ik wel een beetje tegenop. Mijn implanon viel reuze mee, dat was echt zo gepiept. Ook toen hij er weer uit moest.
O, dat noemde ik al een paar posts terug. Onder andere veel spanningshoofdpijn, weinig tot geen libido, chagrijnig, somber. Ik ben dan gewoon niet mezelf.quote:
Ik was tijdens het implanon helemaal niet meer ongesteld, dat was wel chill.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat voor bijwerkingen had je ervan? Mijn enige bijwerking is af en toe superlange ongesteldheden, maar dat wisselt dan af met maanden niets, dus dat vind ik niet zo erg.
Vervelend welquote:Op vrijdag 25 april 2014 12:47 schreef Fera het volgende:
[..]
O, dat noemde ik al een paar posts terug. Onder andere veel spanningshoofdpijn, weinig tot geen libido, chagrijnig, somber. Ik ben dan gewoon niet mezelf.
Tijdens de Yasmin pil geen acné, dat mis ik dan weer wel. Had zo'n mooie huid toen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vervelend wel
Ik voel me juist gebalanceerder met anticonceptie, voor ik het ging gebruiken had ik veel last van zeer onregelmatige menstruatie, meer acne en van die hormonale moodswings
Dank jequote:Op vrijdag 25 april 2014 12:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nou dan
Hoewel ik het wel weer mooi vind, gelukkig zijn er nog mensen die hun kinderen goed opvoeden
Ik vraag me dus heel erg af of ik nog verschil ga merken aan mijn huid als ik straks stop.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Tijdens de Yasmin pil geen acné, dat mis ik dan weer wel. Had zo'n mooie huid toen.
Maar ja, als ik moet kiezen, toch liever seks en een goed humeur.
Goede keuze welquote:Op vrijdag 25 april 2014 12:52 schreef Fera het volgende:
[..]
Tijdens de Yasmin pil geen acné, dat mis ik dan weer wel. Had zo'n mooie huid toen.
Maar ja, als ik moet kiezen, toch liever seks en een goed humeur.
Vooral in het begin had ik echt een uitbraak, maar dat is ook wel logisch. Na een tijdje wordt het vanzelf rustiger. Ben ook andere verzorging gaan gebruiken, tijdens de Yasmin had ik een vrij droge huid, daarna een vette huid. Ik heb nu iets vaker acné, maar het ergste is voorbij.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vraag me dus heel erg af of ik nog verschil ga merken aan mijn huid als ik straks stop.
Nouja, het scheelt dat ik niet de Yasmin slik, maar gewoon de standaard pil. Die is niet specifiek goed tegen acne ofzo. Maarja, mijn hele hormoonhuishouding verandert straks voor het eerst in ruim vier jaar. Dus ik heb geen idee wat voor invloed dat waarop gaat hebben.quote:Op vrijdag 25 april 2014 12:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Vooral in het begin had ik echt een uitbraak, maar dat is ook wel logisch. Na een tijdje wordt het vanzelf rustiger. Ben ook andere verzorging gaan gebruiken, tijdens de Yasmin had ik een vrij droge huid, daarna een vette huid. Ik heb nu iets vaker acné, maar het ergste is voorbij.
Ik ben altijd dik geweest, ik heb geen verschil gemerkt.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:02 schreef Fascination het volgende:
Je hoort ook weleens dat mensen aankomen van de pil, hadden jullie dat ook?
Ik kwam ongeveer 5 kilo aan.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:02 schreef Fascination het volgende:
Neequote:Op vrijdag 25 april 2014 13:02 schreef Fascination het volgende:
Voor de pil kon ik eten wat ik wilde en kwam ik nooit aan. Toen ik de pil ben gaan slikken kwam ik niet spontaan 5 kilo aan, maar ik moet sindsdien wel meer opletten wat ik eet en als er iets aankomt gaat dat er vrij moeilijk weer van af.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:02 schreef Fascination het volgende:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lokja, Fera, Myra en Bambi die over ongesteldheid praten. Goed begin van mijn dag.
En voor mijn eetlust.
Waarom toen al?quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee
Maar ik begon op m'n 14e met de pil.
Hier ook...quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee
Maar ik begon op m'n 14e met de pil.
waarom niet?quote:
Geen punt hoor, mijn dag kan niet meer stuk.quote:
Gekregen? Goed geregeld!quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen punt hoor, mijn dag kan niet meer stuk.
Heb een jasje, een overhemd, een broek en 2 paar schoenen gekregen.
Ja, ik heb geen geld voor dat allemaal en mijn moeder wilde dat ik er goed uit zou zien op de bruiloft van mijn zusje.quote:
Dunno, zijn condooms dan niet genoeg? Mja, op mijn 14e seksueel actief zijn was de droom, natuurlijk.quote:
Als meisje aan de pil gaan hoeft dat niet te betekenen dat ze meteen seksueel actief zijn hoorquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dunno, zijn condooms dan niet genoeg? Mja, op mijn 14e seksueel actief zijn was de droom, natuurlijk.
wutquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:11 schreef Fascination het volgende:
Hmm, de pil slikken voor een gavere huid is dus ook geen goed idee.
Haha, och. Het punt is; nieuwe kleren!quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen geld voor dat allemaal en mijn moeder wilde dat ik er goed uit zou zien op de bruiloft van mijn zusje.
Praktisch alle vrouwen die ik ken (op 2 of 3 na) waren op hun 14de seksueel actief.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dunno, zijn condooms dan niet genoeg? Mja, op mijn 14e seksueel actief zijn was de droom, natuurlijk.
Was vooral ook voor menstruatiepijn. Mannen denken daar vaak niet aanquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom zou je het anders doen?quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als meisje aan de pil gaan hoeft dat niet te betekenen dat ze meteen seksueel actief zijn hoor
ditquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als meisje aan de pil gaan hoeft dat niet te betekenen dat ze meteen seksueel actief zijn hoor
quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom zou je het anders doen?
quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Was vooral ook voor menstruatiepijn. Mannen denken daar vaak niet aan
quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ah okay, op die fiets.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Om je menstruatie te regelen... regelmaat enzuks en minder heftig wellicht, minder lang ....quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zeker. Ben vooral blij met mijn nieuwe schoenen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:12 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Haha, och. Het punt is; nieuwe kleren!
Niet herkenbaar.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Praktisch alle vrouwen die ik ken (op 2 of 3 na) waren op hun 14de seksueel actief.
Ja toch, lekker stoer met een kerel van 19 of 20. Katjelam worden en random kerels op straat pijpen.quote:
What the..quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja toch, lekker stoer met een kerel van 19 of 20. Katjelam worden en random kerels op straat pijpen.
Ja, ik woonde in een goede buurt.
Ja, frustrerende tijden voor Kaneel. Alle meisjes die er leuk uit zagen, waren op hun 16de al door hele elftallen uitgewoondquote:
gadverquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, frustrerende tijden voor Kaneel. Alle meisjes die er leuk uit zagen, waren op hun 16de al door hele elftallen uitgewoond
Maar hoe kwam je dat te weten dan? Zijn het geen aangedikte roddels?quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, frustrerende tijden voor Kaneel. Alle meisjes die er leuk uit zagen, waren op hun 16de al door hele elftallen uitgewoond
Het merendeel van mijn omgeving pas na de 17/18 jaar.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Praktisch alle vrouwen die ik ken (op 2 of 3 na) waren op hun 14de seksueel actief.
In mijn ogen zijn het sterke verhalen. hier in mijn dorp gebeuren zulke dingen nietquote:
Een deel dat werd besproken tijdens pauzes enzo ("Ja, L. en N. zijn gister een stap verder gegaan, ze hebben het anaal geprobeerd") en andere dingen kwam ik pas later te weten. Op Romereis bijvoorbeeld. Er zullen ongetwijfeld leugens of halve leugens tussen zitten, maar toch.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar hoe kwam je dat te weten dan? Zijn het geen aangedikte roddels?
Jij komt dan ook uit een christelijke omgeving. Niet helemaal vergelijkbaar, denk ik.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het merendeel van mijn omgeving pas na de 17/18 jaar.
Vaak is het daar het ergst.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
In mijn ogen zijn het sterke verhalen. hier in mijn dorp gebeuren zulke dingen niet
En als ik in de stad kwam, maakte ik dat ook nooit mee
met drugsquote:
De paar die wel seksueel actief waren op hun 14e werden ook meteen tienermoederquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een deel dat werd besproken tijdens pauzes enzo ("Ja, L. en N. zijn gister een stap verder gegaan, ze hebben het anaal geprobeerd") en andere dingen kwam ik pas later te weten. Op Romereis bijvoorbeeld. Er zullen ongetwijfeld leugens of halve leugens tussen zitten, maar toch.
[..]
Jij komt dan ook uit een christelijke omgeving. Niet helemaal vergelijkbaar, denk ik.
Mja, ze worden vaak ook amper voorgelicht in zo'n omgeving. Ik heb dat ook zelf moeten opzoeken.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De paar die wel seksueel actief waren op hun 14e werden ook meteen tienermoeder
conclusie, mannen kunnen beter in de stad opgroeienquote:
zo kun je het zien jaquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:31 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
conclusie, mannen kunnen beter in de stad opgroeienmeer kans
quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De paar die wel seksueel actief waren op hun 14e werden ook meteen tienermoeder
Oh ja dat ookquote:
Tegenwoordig krijgen ze het op school en dan gaan ouders weer lopen zeikenquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mja, ze worden vaak ook amper voorgelicht in zo'n omgeving. Ik heb dat ook zelf moeten opzoeken.
Ik wist het door het lezen van romans voor volwassenen, dat was niet echt optimaalquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mja, ze worden vaak ook amper voorgelicht in zo'n omgeving. Ik heb dat ook zelf moeten opzoeken.
ik door de Yes en de Fancy die ik van mijn zus haar kamer gestolen hadquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik wist het door het lezen van romans voor volwassenen, dat was niet echt optimaal
De Fancy.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik door de Yes en de Fancy die ik van mijn zus haar kamer gestolen had
quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
De Fancy.En dan zo heel stiekem dat middenstuk over seksualiteit lezen omdat je bang bent dat je dat helemaal niet mag lezen van je moeder.
Ik wist zelf ook niet alles, maar ik kwam toch niet in de buurt van een penis.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat zijn nog een soort van jeugdgeschikte bronnenquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik door de Yes en de Fancy die ik van mijn zus haar kamer gestolen had
Jezus, groeide je op in een sprookjesbos of zo?quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:34 schreef Faxie het volgende:
Ik was tot mn 24e in de illusie dat alle knappe vrouwen lief en zedig waren
in elk geval niet in het land van laaf.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jezus, groeide je op in een sprookjesbos of zo?
Jaquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Had de Fancy ook van die goede brieven van meisjes die dachten dat ze zwanger waren?
Mijn beeld van de realiteit was niet geheel correct neequote:Op vrijdag 25 april 2014 13:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jezus, groeide je op in een sprookjesbos of zo?
Ik heb mijn vriend gepijpt, ben ik nu zwanger?quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Had de Fancy ook van die goede brieven van meisjes die dachten dat ze zwanger waren?
"Een onzeker Steenbokje"quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik heb mijn vriend gepijpt, ben ik nu zwanger?
gr gr
Ja, en dat ze masturbeerden met een pen en de dop daarna kwijt warenquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
en dat ze te hard aan hun schaamlippen getrokken hadden omdat de binneste wat uit begonnen te stekenquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja, en dat ze masturbeerden met een pen en de dop daarna kwijt waren
quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mooi waren die verhalenquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oh echt... dan heb ik aan de verkeerde zitten trekken...quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
en dat ze te hard aan hun schaamlippen getrokken hadden omdat de binneste wat uit begonnen te steken
quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
en dat ze te hard aan hun schaamlippen getrokken hadden omdat de binneste wat uit begonnen te steken
quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wtf, met school naar Engeland in de eerste. Bij ons was het enige uitstapje een museum in Deventer volgens mij.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We hebben een keer met een paar vrienden dat soort meidenbladen gehaald toen we met school naar engeland gingen in de eerste. Wat een lol dat we hadden om die brieven
Nog traumas van?quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh echt... dan heb ik aan de verkeerde zitten trekken...
potver
Brrr, seks.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:40 schreef Lokasenna het volgende:
Ik moest er nooit zoveel van hebben tot mijn 17e, van de gedachte aan seks
Hahahaha, prachtig.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Luxe hoorquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We hebben een keer met een paar vrienden dat soort meidenbladen gehaald toen we met school naar engeland gingen in de eerste. Wat een lol dat we hadden om die brieven
Dat was in de tijd dat ik nog gymnasium deed met een extra pakket aan Engels. Cambridge English heet dat. Extra diplomaatje er bij. Ik was toen een nerdjequote:Op vrijdag 25 april 2014 13:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf, met school naar Engeland in de eerste. Bij ons was het enige uitstapje een museum in Deventer volgens mij.
Ik vond het gewoon niets voor mij, ofzoquote:Op vrijdag 25 april 2014 13:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Brrr, seks.
Als het daar over ging, waar dacht je dan aan?
quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja man uitgelubberde kut dit dat alles
Mu, boefje.quote:
Nouja, ik vond het ook moeilijk voor te stellen hoe het was. Kom me er echt niks bij voorstellen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon niets voor mij, ofzo
Hoewel ik wel exorbitant veel aan masturbatie deed.
Ik dacht niet echt aan iets seksueels, ik vond het gewoon lekker en deed het met als doel klaar te komen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 13:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, ik vond het ook moeilijk voor te stellen hoe het was. Kom me er echt niks bij voorstellen.
Maar ik fantaseerde wel over meisjes, alleen dan niet qua seks. Heel soms naakt.
Exorbitant veelEn waar dacht je dan aan daarbij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |