Spel waar niet allemaal attributen enzo voor nodig zijn. Zeg maar genre scoutingkamp ofzo. Maar dan wel voor meiden.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Euhm, wat? Spel als in computer spel? Als in bordspel?
stratego?quote:Op donderdag 24 april 2014 23:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Spel waar niet allemaal attributen enzo voor nodig zijn. Zeg maar genre scoutingkamp ofzo. Maar dan wel voor meiden.
Ik kom uit op drankspellen, maar dat zal wel niet de bedoeling zijn.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Spel waar niet allemaal attributen enzo voor nodig zijn. Zeg maar genre scoutingkamp ofzo. Maar dan wel voor meiden.
Niet altijd, ligt eraan hoeveelquote:Op donderdag 24 april 2014 23:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Goede samenvatting van de bovenste posts.
Jaloers zijn is ook een nutteloze emotie.
AH, voor meiden. Anders had ik het witte boterhammenspel willen noemen.quote:Op donderdag 24 april 2014 23:58 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 april 2014 23:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kom uit op drankspellen, maar dat zal wel niet de bedoeling zijn.![]()
Ow, dat lijkt me best leuk. Waar kan je dat doen?quote:
in de bossen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:00 schreef yats het volgende:
[..]
Ow, dat lijkt me best leuk. Waar kan je dat doen?
Dat is nogal ruim he. Bossen genoeg in Nederlandquote:
in een bos bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:00 schreef yats het volgende:
[..]
Ow, dat lijkt me best leuk. Waar kan je dat doen?
Daarom juistquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:03 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is nogal ruim he. Bossen genoeg in Nederland
nou gewoon. je trommelt een groep mensen bij elkaar, gaat naar een bos in de buurt, let the games begin!quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:03 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is het mooie, je kan het in verschillende bossen doen.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:03 schreef yats het volgende:
[..]
tikkertje, naakt.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:06 schreef S95Sedan het volgende:
Ook andere leuke dingen die je in het bos kan doen.
quote:
okequote:Op vrijdag 25 april 2014 00:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]was leuk. Doe je mee de volgende keer?
tikkie, jij bent umquote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]was leuk. Doe je mee de volgende keer?
Ik wil ze knuffelenquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:10 schreef Moeraskat het volgende:
omg
http://news.distractify.c(...)ll-make-you-mad/?v=1
ik ookquote:
quote:
quote:
Catz!quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:10 schreef Moeraskat het volgende:
omg
http://news.distractify.c(...)ll-make-you-mad/?v=1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]![]()
[..]
Catz!die is zo lief dat ik bijna moet huilen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Catz 2; (eindresultaat)quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
die is zo lief dat ik bijna moet huilen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze hebben nu weer een nestje, vandaag of morgen.
Die zijn nog schattiger![]()
Berner Senner.quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Catz 2; (eindresultaat)ik wilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze hebben nu weer een nestje, vandaag of morgen.
Die zijn nog schattiger
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Catz 2; (eindresultaat)britse korthaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze hebben nu weer een nestje, vandaag of morgen.
Die zijn nog schattiger
ik wilde altijd een blauwe rus, maar duuuur.![]()
Mooi ras. Lekker knuffelig ook.quote:
Technisch gezien niet meer want langhaarquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:27 schreef perro. het volgende:
[..]
britse korthaar?
ik wilde altijd een blauwe rus, maar duuuur.
quote:
klopt, raskatten. al moet ik zeggen dat de vacht van mijn europese korthaar (de huiskatquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Technisch gezien niet meer want langhaar
Ook mooie beesten ja. Raskatten sowieso inderdaad.
Kan wel hoor alleen qua uiterlijk zullen er wel wat verschillen zijn. Lijkt ook alsof ze een wat spitserre snoet hebben.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:32 schreef perro. het volgende:
[..]
klopt, raskatten. al moet ik zeggen dat de vacht van mijn europese korthaar (de huiskat) verdacht veel op die van een brit lijkt sinds ik vers vlees geef. dik en vol en zacht.
alleen tekening en haar snoet klopt niet.
Rond de 500euro dacht ik uit m'n hoofd. Met alle dierenarts dingen gedaan inentingen, zindelijk, stamboom. etc.quote:
goed om te wetenquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan wel hoor alleen qua uiterlijk zullen er wel wat verschillen zijn. Lijkt ook alsof ze een wat spitserre snoet hebben.
[..]
Rond de 500euro dacht ik uit m'n hoofd. Met alle dierenarts dingen gedaan inentingen, zindelijk, stamboom. etc.
Als het een goede fokker is in iedergeval want zullen er ook zat zijn die maar wat doen. En moet ook gewoon klikken tussen kitten en nieuwe eigenaar(s).quote:
Ook niks mis mee inderdaad, zat beestjes die daar zitten en ook lief zijnquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:45 schreef Faxie het volgende:
Ik kan nu grappen gaan maken over dat je goedkoper aan een mooie poes kan komen, maar ik doe het niet
Leuke beestjes wel![]()
Maar als ik er een ga halen, gaat het er eentje (of 2) uit het asiel worden
Trustenquote:Op vrijdag 25 april 2014 00:49 schreef Moeraskat het volgende:
Deze kat gaat in elk geval slapen nuTot de volgende knoop.
quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:49 schreef Moeraskat het volgende:
Deze kat gaat in elk geval slapen nuTot de volgende knoop.
Die van mij zijn nog steeds cutequote:Op vrijdag 25 april 2014 08:56 schreef LovelyLady het volgende:
Jammer dat kittens altijd zo cute zijn en binnen no time zijn ze groot... gone is the cuteness
Ja maar die van jou zijn ook nog kittensquote:Op vrijdag 25 april 2014 08:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die van mij zijn nog steeds cute
Haal dan een oudere en een wat jongere uit het asiel Fax. Vanaf een jaar of 8 is er niemand meer die ze uit het asiel haalt 'omdat ze te oud zijn', terwijl ze dan nog prima 10 jaar ouder kunnen worden.quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:45 schreef Faxie het volgende:
Ik kan nu grappen gaan maken over dat je goedkoper aan een mooie poes kan komen, maar ik doe het niet
Leuke beestjes wel![]()
Ja! Dit!quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:08 schreef yats het volgende:
[..]
Haal dan een oudere en een wat jongere uit het asiel Fax. Vanaf een jaar of 8 is er niemand meer die ze uit het asiel haalt 'omdat ze te oud zijn', terwijl ze dan nog prima 10 jaar ouder kunnen worden.
Truequote:Op vrijdag 25 april 2014 09:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar die van jou zijn ook nog kittens
quote:
Ik denk dat poezen ook slimmer zijn dat katersquote:Op vrijdag 25 april 2014 09:32 schreef yats het volgende:
[..]Dat moet wel een kater zijn. Mijne is ook zo dom af en toe.
Begin gewoon met één kat. Dan merk je vanzelf wel of jij en de kat nog behoefte hebben aan nog een kat erbij.quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:08 schreef yats het volgende:
[..]
Haal dan een oudere en een wat jongere uit het asiel Fax. Vanaf een jaar of 8 is er niemand meer die ze uit het asiel haalt 'omdat ze te oud zijn', terwijl ze dan nog prima 10 jaar ouder kunnen worden.
Mwah, dat ligt eraan. Uit hetzelfde nest is natuurlijk super. Maar niet alle katten hoeven gezelschap. Zeker de wat oudere niet.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben maar wat blij dat ik er direct 2 had. Was heel zielig geweest voor die ene anders.
Ik ben wel echt heel erg veel weg hequote:Op vrijdag 25 april 2014 10:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Mwah, dat ligt eraan. Uit hetzelfde nest is natuurlijk super. Maar niet alle katten hoeven gezelschap. Zeker de wat oudere niet.
Ja, maar dat was mijn punt niet. Sommige katten jagen hun gezelschap weg.quote:Op vrijdag 25 april 2014 10:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben wel echt heel erg veel weg he
Dat is wel heel mooi.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:19 schreef Myraela het volgende:
En het moet gewoon matchen natuurlijk. Wij dachten eerst dat mijn ouders kat ook niet met andere katten kon. Geen ruzie, maar elkaar gewoon ontlopen.
Maar nu hebben ze een half jaar een logeer kat die echt über sociaal is. Die loopt de hele dag achter hem of de mensen aan, om er bij te liggen en na een week liet de ander zich al wassen en liggen ze lekker te spelen.
Ooooooh mag ik je helpen?quote:Op vrijdag 25 april 2014 00:45 schreef Faxie het volgende:
Leuke beestjes wel![]()
Ja.quote:
Is dat degene die de tas van kaneel geclaimd had?quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.Ik ben stiekem wel een beetje verliefd op die kat. Hij is zo onwijs lief en sociaal.
En nog prachtig ook. Het is een Pixie bob, enorm groot beest, oogjes die je laten smelten. Enorme poten.
Even opgezocht, mooi ras! Prachtig koppie ook.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.Ik ben stiekem wel een beetje verliefd op die kat. Hij is zo onwijs lief en sociaal.
En nog prachtig ook. Het is een Pixie bob, enorm groot beest, oogjes die je laten smelten. Enorme poten.
Tas van Kaneel? Bij mij thuis? Dat was vast Tipsy.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is dat degene die de tas van kaneel geclaimd had?
oohhhhhhhquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tas van Kaneel? Bij mij thuis? Dat was vast Tipsy.
Dit is een kat die bij mijn ouders zit, de kat van mijn stiefoom.
Lief he.quote:Op vrijdag 25 april 2014 11:53 schreef muhahaha het volgende:
Weet nog dat de kitten van Mirne in het borstzakje van mijn overhemd cq zwemvest pastte.
ERMAHGERD SO CUTEquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lief he.Ik heb zo'n foto dat die in mijn hand past. En wilde die foto eigenlijk nog eens maken toen hij één werd. Maar het lukt me niet meer om hem zo vast te houden.
[ afbeelding ]
is lekkerquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:57 schreef Myraela het volgende:
Okay, genoeg over katten. Ik voel me al zo'n kattenvrouwtje. Laten we het weer over seks hebben.
Jaa zo liefquote:Op vrijdag 25 april 2014 11:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Lief he.Ik heb zo'n foto dat die in mijn hand past. En wilde die foto eigenlijk nog eens maken toen hij één werd. Maar het lukt me niet meer om hem zo vast te houden.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |