Sowiesoquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:44 schreef exelletor het volgende:
Wel lekker 200% meepakken die zaterdag. En helemaal lekker als er niks te doen is.
weet MvP al dat hij naast je gewerkte uren + toeslag ook bd moet uitbetalen?quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:46 schreef SLP_ het volgende:
[..]
SowiesoLekker op m'n gemak broodjes bakken
Waarschijnlijk nietquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:47 schreef exelletor het volgende:
Komen mensen dan ook voor iets anders dan bier?
Waarschijnlijk wel, maar ik ga er niet van uit dat daar iets mee gedaan wordtquote:Op vrijdag 25 april 2014 01:47 schreef mujentas het volgende:
[..]
weet MvP al dat hij naast je gewerkte uren + toeslag ook bd moet uitbetalen?
En 235% vanaf 17:00.quote:Op vrijdag 25 april 2014 01:44 schreef exelletor het volgende:
Wel lekker 200% meepakken die zaterdag. En helemaal lekker als er niks te doen is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:59 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
En 235% vanaf 17:00.En als je meer dan 12 uur gewerkt hebt in die week heb je vanaf 18:00 nog eens 50% extraSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De zon- en feestdagentoeslag vervangt als ik mij niet vergis de andere toeslagen. Voor de CAO is Koningsdag een feestdag en geen zaterdag.quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:22 schreef Halldor het volgende:
[..]
En als je meer dan 12 uur gewerkt hebt in die week heb je vanaf 18:00 nog eens 50% extra
En nu? Wil je n koekje?quote:Op vrijdag 25 april 2014 09:50 schreef d4v1d het volgende:
SLP_: zeuren om een beetje onweer als je binnen zit
Ik heb gister door de donder en hagel naar huis gefietst![]()
Bij ons is van de week al zoveel naar het filiaal gebeld, dat we toch verwachten dat veel mense de "grote"boodschappen komen doen. Dus heb gister toch maar mensen geregeld voor een normale zaterdagbezetting.quote:Op vrijdag 25 april 2014 08:46 schreef Kadooosh het volgende:
Ik werk ook met Koningsdag. Ben benieuwd of het een beetje loopt... neem aan dat men voor eten enzo buiten wat haalt... dan blijft er alcohol over en daar mag je dus maar 1 unit van
Of heb je echt nog mensen die gewoon (grote)boodschappen gaan doen dan?
4.0.1 is zojuist gereleased. 4.0.0 gisteren.quote:
No shit sherlockquote:Op vrijdag 25 april 2014 10:14 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
4.0.1 is zojuist gereleased. 4.0.0 gisteren.
Maar even een vraagje aan de wijnkenners. Hoe weet ik nu of een witte wijn droog of zoet is? Dat is namelijk wat klanten vragen. AH heeft nu alles ingedeeld in fris & fruitig, lichtzoet, vol en zoet.
Uiteraard zullen lichtzoet en zoet wel onder de zoete wijnen vallen (inb4: no shit sherlock). Maar vallen fris & fruitig en vol dan onder droog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |