Welke vraag was dat? De laatste van het onderdeel Republiek?quote:Op maandag 19 mei 2014 12:39 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Alleen die vraag over dat boek. Dat had je niet echt kunnen weten.
Vraag 26.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:51 schreef Bijna het volgende:
[..]
Welke vraag was dat? De laatste van het onderdeel Republiek?
Ik denk dat eerste. Dat had ik in ieder gevalquote:Op maandag 19 mei 2014 12:54 schreef equalized het volgende:
Goed gemaakt naar mijn mening. Laatste vraag kon je echter op 2 manieren beantwoorden naar mijn mening.
Je kon zeggen dat dankzij het verzet de vietnamoorlog is 'verloren'.
Of dat de amerikanen niet willen herinnerd worden aan het verlies en dus de vietnamoorlog zijn vergeten. Het gevolg is dat de vietnamoorlog is verloren in de amerikaanse huishoudens ( de amerikanen zijn deze pijnlijke nederlaag dus vergeten en het verlies is verloren gegaan/ vergeten in/bij de amerikaanse gezinnen ).
Was beetje onduidelijk wat ze precies bedoelde naar mijn mening.
dat boek van Galbraith? Dat is toch gewoon waar Kennedy zijn New Frontier op baseerde?quote:Op maandag 19 mei 2014 12:39 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik had het tweede, maar ik denk dat het eerste ( dus wat jij had )beter is, maar naar mijn mening kan het tweede ook goed zijn.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:57 schreef Bijna het volgende:
[..]
Ik denk dat eerste. Dat had ik in ieder geval
14:00quote:Op maandag 19 mei 2014 13:01 schreef usernaamvergeten het volgende:
Weet iemand hoe laat het nakijkmodel online komt?
Vast wel, maar ik had nog maar weinig tijd dus schreef gewoon het eerste wat in me opkwam.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:59 schreef equalized het volgende:
[..]
Ik had het tweede, maar ik denk dat het eerste ( dus wat jij had )beter is, maar naar mijn mening kan het tweede ook goed zijn.
Dat vond ik een weggevertje.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:39 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Naam zegt me niks. Zal wel aan mij liggen dan. Ik weet alleen dat Kennedy zijn New Frontier baseerde op de New Deal en de Fair Deal.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:57 schreef Gambetta het volgende:
[..]
dat boek van Galbraith? Dat is toch gewoon waar Kennedy zijn New Frontier op baseerde?
Ooooo ik had misschien iets heel domsquote:Op maandag 19 mei 2014 12:54 schreef equalized het volgende:
Goed gemaakt naar mijn mening. Laatste vraag kon je echter op 2 manieren beantwoorden naar mijn mening.
Je kon zeggen dat dankzij het verzet de vietnamoorlog is 'verloren'.
Of dat de amerikanen niet willen herinnerd worden aan het verlies en dus de vietnamoorlog zijn vergeten. Het gevolg is dat de vietnamoorlog is verloren in de amerikaanse huishoudens ( de amerikanen zijn deze pijnlijke nederlaag dus vergeten en het verlies is verloren gegaan/ vergeten in/bij de amerikaanse gezinnen ).
Was beetje onduidelijk wat ze precies bedoelde naar mijn mening.
Ik heb nog steeds wel aangetoond wat hij ervan vond, dat was niet zo moeilijk aan de hand van de prent, maar ik wist niet dat hij de inspiratie voor Kennedy's New Frontier was.quote:
Een antwoord in die geest heb ik ook, dat is ook het juiste antwoord lijkt mij?quote:Op maandag 19 mei 2014 13:05 schreef nofxtbr het volgende:
[..]
Ooooo ik had misschien iets heel domsmaar dat amerikanen de gruwelheden van de vietnamoorlog op tv zagen en toen niet meer achter deelname van amerika stonden
Ik denk dat ze met die vraag doelen op het feit dat Amerika volgens hem een rijke private sector heeft maar een arme publieke sector.quote:Op maandag 19 mei 2014 12:57 schreef Gambetta het volgende:
[..]
dat boek van Galbraith? Dat is toch gewoon waar Kennedy zijn New Frontier op baseerde?
Dat klopt toch gewoon?quote:Op maandag 19 mei 2014 13:06 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Een antwoord in die geest heb ik ook, dat is ook het juiste antwoord lijkt mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |