ik bedoelde beoordelem xDquote:Op dinsdag 20 mei 2014 11:51 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Dit jaar stonden er ook bronnenvragen in, ik weet niet welk examen jij gemaakt hebt?
Een troost: alle geschiedenisdocenten moeten nog bij elkaar komen en bepaalde antwoorden goed keuren die niet in het correctiemodel staan. Dus waarschijnlijk heb je wel hoger dan verwacht, tenzij iets echt complete onzin is.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 22:01 schreef PizzaMizza het volgende:
Ik moet nog klagen, heb het examen niet durven na te kijken omdat ik te weinig tijd had tijdens het examen. Zoveel 4 punten-vragen...
Ik ga toch niet nakijken. Dus ik hoor 't punt wel. Weet je wat klote is? Soms staan de vragen ZO vaag geformuleerd, waarbij ik denk: ben ik nou dom of is het gewoon onmogelijk om zoiets te begrijpen? Maar goed, we zien het wel.quote:Op dinsdag 20 mei 2014 23:44 schreef mapima het volgende:
[..]
Een troost: alle geschiedenisdocenten moeten nog bij elkaar komen en bepaalde antwoorden goed keuren die niet in het correctiemodel staan. Dus waarschijnlijk heb je wel hoger dan verwacht, tenzij iets echt complete onzin is.
wordt ool veel over geklaagd. maar ach als ik zak doe ik geachiedenis wel overnieuw voor mij heeft dat meer waarde dan scheikunde gezien de opleiding die ik wil doen. maar ik hoop/verwacht wel een voldoende voor gsquote:Op woensdag 21 mei 2014 01:02 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik ga toch niet nakijken. Dus ik hoor 't punt wel. Weet je wat klote is? Soms staan de vragen ZO vaag geformuleerd, waarbij ik denk: ben ik nou dom of is het gewoon onmogelijk om zoiets te begrijpen? Maar goed, we zien het wel.
Leren.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 14:35 schreef mapima het volgende:
Mensen ik had een 7,1 voor geschiedenis maar ik kwam er gisteren achter dat de punten niet goed ingevoerd zijn dus ik had een 7,2 moeten hebben![]()
Maar ik ga morgen herkansen bij een 7,3 heb ik een 7 op de eindlijst![]()
WIE HEEFT TIPS VOOR HET MAXIMALE?
quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:12 schreef Grifte het volgende:
Waarom wijt je alles altijd aan externe factoren en leg je niet gewoon de schuld eens bij jezelf
Mooi gezegd. Maar natuurlijk zeurt mapima liever verder dan hier eens over na te denken of er op te reageren.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:12 schreef Grifte het volgende:
Waarom wijt je alles altijd aan externe factoren en leg je niet gewoon de schuld eens bij jezelf
ga geen dingen zeggen die niet waar zijn inktvis dat staat hier nergens ik vraag alleen of andere mensen ook lagere scores hebben omdat ik alleen mijn eigen score ken en die van dat meisje.quote:Op vrijdag 27 juni 2014 10:12 schreef Grifte het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |