quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:30 schreef Karina het volgende:
Je bent geweldigNatuurlijk heb ik weer niks nodig. Behalve dan het spongebob tosti-apparaat en misschien de jellybean verzameling.
Zo retro dat het weer hip isquote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Als die voorbij komt koop ik die ook zeker jaLekker retro, een mp3 speler.
Maar dat wisten we alquote:
Jij ook alquote:
Of net op tijdquote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:43 schreef Ceviche het volgende:
Nice! Volgens mij krijg ik de 27e/28e weer geld, zal wel net te laat komen
Ik wil alles dat niet standaard isquote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij ook alMisschien moeten we ze mailen of zo dat ze die dingen weer opnemen in de hunt.
[..]
quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:27 schreef essnhills het volgende:
Maandag 26 en dinsdag 27 mei jongensdat is wat ik net voorbij zie komen op facebook
niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ess is nou eenmaal geweldigquote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:30 schreef Karina het volgende:
Je bent geweldigNatuurlijk heb ik weer niks nodig. Behalve dan het spongebob tosti-apparaat en misschien de jellybean verzameling.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:
kan ik ibood alvast mailen dat ik een grote koelkast in de hunt wil?quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:49 schreef essnhills het volgende:
Ik moet nog.even bedenken of ik nog wat nodig heb.
M'n pannenset is nog weer vertraagd, komt hopelijk begin juni
Heb wel een couponcode van 5 euro gekregen nu, kan ik vast inzetten tijdens de box
ik ook niet, hoewel wel qua toekomstig woonhuis.quote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah ik ken het verschijnsel. Gelukkig heb ik geen dure smaak dat scheelt.
Proberen kan altijdquote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan ik ibood alvast mailen dat ik een grote koelkast in de hunt wil?
Mja ik heb nog wel wat gelukkig, maar de hunt is elke keer net voor mijn salaris er isquote:Op vrijdag 23 mei 2014 10:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij ook alMisschien moeten we ze mailen of zo dat ze die dingen weer opnemen in de hunt.
[..]
Of net op tijdIk ben ook niet zo rijk helaas maar heb ook niks duurs nodig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |