Ophouden met mijn forum te vervuilen!!1111111quote:Op donderdag 24 april 2014 21:53 schreef Grifte het volgende:
EXA / Nuttige tips vanuit VBL
Vul aan rakkers
Vind je het gek als je zo met goed bedoelde adviezen omgaat.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ophouden met mijn forum te vervuilen!!1111111
Er zijn al zo weinig echte examenkandidaten
FOK! is niet meer populair onder de jeugd nu PUB en JNG zijn gesloten.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ophouden met mijn forum te vervuilen!!1111111
Er zijn al zo weinig echte examenkandidaten
nou nou nouquote:Op donderdag 24 april 2014 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Neee, niet dat teringjoch van de Rabobank![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Neee, niet dat teringjoch van de Rabobank![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Andere mensen begrijpen dat niet, ik probeer te redden wat er te redden valtquote:Op donderdag 24 april 2014 21:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vind je het gek als je zo met goed bedoelde adviezen omgaat.
Jij denkt dat mensen dat niet begrijpen?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Andere mensen begrijpen dat niet, ik probeer te redden wat er te redden valt
Jij doet net of ik zeg dat het EXA-forum uit notoire domoren bestaatquote:Op donderdag 24 april 2014 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij denkt dat mensen dat niet begrijpen?
minachting van de kijker.
Dat was niet mijn bedoeling en als dat zo is overgekomen wil ik daar mijn zeer nederige excuses voor aanbieden.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:01 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij doet net of ik zeg dat het EXA-forum uit notoire domoren bestaat
Ik vind het niet leuk dat je dat insinueert
Dan is het goedquote:Op donderdag 24 april 2014 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was niet mijn bedoeling en als dat zo is overgekomen wil ik daar mijn zeer nederige excuses voor aanbieden.
Jij bent Saind?quote:
Sneu dat sommige mensen daar op Paxcon proberen te haten.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:09 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb zojuist mijn eerste doelpunten bij Haxball gescoord
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 24 april 2014 22:09 schreef Mansjester het volgende:
Ik heb zojuist mijn eerste doelpunten bij Haxball gescoord
janlulquote:Op donderdag 24 april 2014 22:09 schreef Donnie-Brasco het volgende:
iemand stream, dm? Satelliet en onweer gaat niet zo lekker samen
hihahoquote:
Is niks inderdaadquote:
Bedankt dat je de homo's dit topic uitjaagt.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:24 schreef Shreyas het volgende:
Tip: Eindscène van Dirty Dancing op RTL 8
Graag gedaanquote:Op donderdag 24 april 2014 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt dat je de homo's dit topic uitjaagt.
Porto raakte alles kwijt en Sporting is gewoon kutquote:Op donderdag 24 april 2014 22:29 schreef bianconeri het volgende:
Ongelofelijk dit...
Ten 1e hoe heeft dit Benfica kampioen kunnen worden in Portugal? Of het niveau is daar drastisch gedaald.
Ten 2e sinds wanneer is het Portugeze voetbal verdedigend? Nemen het oude Italie over.
Dit boeit echt niemandquote:
T is niet veelquote:Op donderdag 24 april 2014 22:32 schreef bianconeri het volgende:
Wrm wrm wrm speelt die Vucinic nog. Die hoort al niet in de basis, maar wissel hem dan ten minste nog. We hebben veel betere spelers lopen dan dat.
tactiek zonder spitsen werkt niet meer?quote:Op donderdag 24 april 2014 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik frustreer me om Football Manager. Daarom ben ik zo stil.
gr gr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |