Dan ben ik geen crew meerquote:Op donderdag 24 april 2014 21:46 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dan zien we morgenochtend in de VBL SC:
#freejohannes
#freegrifte
#freemexicano
Ik heb groot vertrouwen dat de EXA mods ons rechtvaardig zullen behandelen.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:46 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dan zien we morgenochtend in de VBL SC:
#freejohannes
#freegrifte
#freemexicano
Jouw mening over de eerste helft bianconeri? Komt er nog een comeback van Juve?quote:
Jij bent een beetje gek.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:51 schreef bianconeri het volgende:
Zo te zien was het gewoon vol op de bal. Geen lichamelijk contact in begin at all.
Onterecht geel dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Conte kennende wordt het alleen maar slechter.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:51 schreef Mani89 het volgende:
Jouw mening over de eerste helft bianconeri? Komt er nog een comeback van Juve?
Uhm ja maar was tackle op de bal, en dan valt Benfica mannetje over hem heen.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:51 schreef Gramulanion het volgende:
Dat hij een speler van Benfica neerhaalt.
RIP.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:53 schreef Grifte het volgende:
EXA / Nuttige tips vanuit VBL
Vul aan rakkers
Ik vond het een goed topic.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:53 schreef Grifte het volgende:
EXA / Nuttige tips vanuit VBL
Vul aan rakkers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |