quote:
Vind het wel meevallen eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:06 schreef perro. het volgende:
[..]
oki. vind ik toch nog behoorlijk jong voor een snipactie.
Zo jammer dat ik een kutkind ken dat Isis heet. Echt een kutkind.quote:
staat ook hoog op mijn lijstquote:
schrijf even wat liefst voor je toekomstige kind?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
Jongeeee. Ik nog zo braaf die namen niet meteen achter elkaar typen voor als ik ooit een ontzettend bijdehand kind heb wat anders zo al mijn posts terugvindt. Ga je zo doen.
Meeste mensen zijn kutkinderen tenzij ze met een keizersnee geboren zijnquote:Op donderdag 24 april 2014 21:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo jammer dat ik een kutkind ken dat Isis heet. Echt een kutkind.
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
Jongeeee. Ik nog zo braaf die namen niet meteen achter elkaar typen voor als ik ooit een ontzettend bijdehand kind heb wat anders zo al mijn posts terugvindt. Ga je zo doen.
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Emma is wel een leuke naam.
I ken alleen maar leuke Emma's
Misschien als doopnaam vernoemen naar mijn ouders, maar sowieso niet als eerste naam. Maar dat hoef niet perse van mij.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:08 schreef perro. het volgende:
niemand die kind naar ouder zou vernoemen? of de naam die je had gehad als je van de andere sekse was geweest?
in welk grappentijdperk leef jij?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Meeste mensen zijn kutkinderen tenzij ze met een keizersnee geboren zijn
Wilde nog even je achternaam er achter aan doen. Maar dat leek me overkill.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
schrijf even wat liefst voor je toekomstige kind?
Het faxisme is tijdloosquote:Op donderdag 24 april 2014 21:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
in welk grappentijdperk leef jij?
Ik heb ook maar één naam. Vind het zelf wel makkelijk.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb maar 1 voornaam. Gun mijn kinderen er wel 2.
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het faxisme is tijdloosof dit tot het faxisme behoort dat laat ik aan de goeroe over
Bij mij denk ik andersom, heb er nu 2, maar heb niet persee de behoefte om m'n kind er ook 2 te geven eigenlijk. Maar ik zie welquote:Op donderdag 24 april 2014 21:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb er ook maar 1. Heb al zo vaak te horen gekregen "Is dat je enige voorletter/naam?". Ja, want anders had ik ze wel allemaal opgenoemdquote:Op donderdag 24 april 2014 21:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
Geen faxisme. Gewoon een slechte grap.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het faxisme is tijdloosof dit tot het faxisme behoort dat laat ik aan de goeroe over
Ha, grapjas.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wilde nog even je achternaam er achter aan doen. Maar dat leek me overkill.
En toch cute.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:10 schreef Fera het volgende:
[..]Mooie naam inderdaad. Heeft ook wel iets elegants.
Oke dan is het autistenhumorquote:Op donderdag 24 april 2014 21:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen faxisme. Gewoon een slechte grap.
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb er ook maar 1. Heb al zo vaak te horen gekregen "Is dat je enige voorletter/naam?". Ja, want anders had ik ze wel allemaal opgenoemd
qftquote:Op donderdag 24 april 2014 21:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen faxisme. Gewoon een slechte grap.
P.I.K.?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:13 schreef perro. het volgende:
ik drie voornamen waarvan de voorletters ook stoer zijn.
Leo, Udo, Lexquote:Op donderdag 24 april 2014 21:13 schreef perro. het volgende:
ik drie voornamen waarvan de voorletters ook stoer zijn.
Doe niet zo'n dubbele naam met een streepje er tussen.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:11 schreef Moeraskat het volgende:
ik wil ze in elk geval meerdere namen geven. Heb er zelf ook 4.
Nooooquote:Op donderdag 24 april 2014 21:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doe niet zo'n dubbele naam met een streepje er tussen.
Robert-Jan ofzo
Yes.quote:
Geen seks hebben dusquote:Op donderdag 24 april 2014 21:13 schreef STING het volgende:
[..]
Het logische gevolg van SEX.
Je kunt er niet onderuit.
Ja, jouw schuldquote:
Nee, dat doe ik sowieso niet.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Robert-Jan ofzo
Zo ontzettend +1! Dat je voorletters moet doorgeven en er 1 zegt. "En verder?" Verder niks, stomme muts!quote:Op donderdag 24 april 2014 21:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb er ook maar 1. Heb al zo vaak te horen gekregen "Is dat je enige voorletter/naam?". Ja, want anders had ik ze wel allemaal opgenoemd
Sorryquote:Op donderdag 24 april 2014 21:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geen seks hebben dus
[..]
Ja, jouw schuld
Ellen Pagequote:Op donderdag 24 april 2014 21:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Yes.
Ellen is ook wel een leuke naam.
Klinkt meteen zo kak.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Robert-Jan ofzo
Zeg dat maar tegen mijn oudersquote:
Daar moest ik aan denken door je UI, inderdaad. Maar het klinkt ook gewoon vrolijk, Ellen.quote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zo ontzettend +1! Dat je voorletters moet doorgeven en er 1 zegt. "En verder?" Verder niks, stomme muts!
Mijn moeder daarentegen heeft er 3 en toen moest ik ergens creditcardgegevens invullen en was er maar plek voor 2.
nee man.quote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:16 schreef perro. het volgende:
[..]
nee man.
bij mijn vorige werkgever werkte iemand, met 1 voornaam. initialen w.c.en hij was ook een lulletje rozenwater.
Wel een groot verschil tussen iemand die nu zo heet, dan m'n kind zo noemen eigenlijk. Weet niet waaromquote:Op donderdag 24 april 2014 21:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen mijn ouders
Ik kan niet meer terug schat. En ja die dingen zijn klote, maar dat wil niet zeggen dat ik dan geen kind meer wil.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:15 schreef yats het volgende:
Moeraskat, weet je zeker dat je een kind wil? Ik heb net een enorme heavy avond gehad nadat het buurjongetje van vier in het zwembad van de buren gevallen was terwijl er even niemand keek. Geen fijne avond dit...
Is hij overleden?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:15 schreef yats het volgende:
Moeraskat, weet je zeker dat je een kind wil? Ik heb net een enorme heavy avond gehad nadat het buurjongetje van vier in het zwembad van de buren gevallen was terwijl er even niemand keek. Geen fijne avond dit...
Het scheelt dat m'n kat loopt te roepen hier, dus tv kijken.quote:
Heiligschennis!quote:
Of dat huisgenoten genante doopnamen zitten te vergelijken. "Hoe heet jij dan?" "Nou gewoon, Bambi." "Verder niks?!"quote:Op donderdag 24 april 2014 21:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Ja precies
![]()
Oh dat is ook wel stom
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:15 schreef yats het volgende:
Hell no, zo heet een collega.quote:
Bij mij is het juist " jezus zoveel namenquote:Op donderdag 24 april 2014 21:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Of dat huisgenoten genante doopnamen zitten te vergelijken. "Hoe heet jij dan?" "Nou gewoon, Bambi." "Verder niks?!"![]()
Levi was mijn basisschoolcrush.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hell no, zo heet een collega.
Ik zou mijn kind nooit een naam geven waarvan ik al iemand met die naam ken.
Double Agentquote:Op donderdag 24 april 2014 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn eerste en tweede naam zijn met elkaar in conflict. Het ene betekent: van de heer, de andere is de zoon van de duivel.
nog lang, maar ik heb van de week het hartje gehoordquote:
Dat is juist wel cool eigenlijk.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn eerste en tweede naam zijn met elkaar in conflict. Het ene betekent: van de heer, de andere is de zoon van de duivel.
Nee, hij is met de traumaheli naar het Radboud gebracht.quote:
Moraal van het verhaal, opletten dus.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik kan niet meer terug schat. En ja die dingen zijn klote, maar dat wil niet zeggen dat ik dan geen kind meer wil.
Ik ben zelf vroeger ook bijna verzopen. Allemaal goedgekomen
Hahahaha, ja. Zo vervelendquote:Op donderdag 24 april 2014 21:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Of dat huisgenoten genante doopnamen zitten te vergelijken. "Hoe heet jij dan?" "Nou gewoon, Bambi." "Verder niks?!"![]()
4 is ook wel veel.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bij mij is het juist " jezus zoveel namen![]()
![]()
"
Ahwquote:Op donderdag 24 april 2014 21:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nog lang, maar ik heb van de week het hartje gehoord
sowiesoquote:Op donderdag 24 april 2014 21:18 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, hij is met de traumaheli naar het Radboud gebracht.
[..]
Moraal van het verhaal, opletten dus.
4 is prima.quote:
Je weet nooit aan welke kant ik werkelijk staquote:
Meh.quote:
O jee, hopelijk komt alles dan nog goed met hem.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:18 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, hij is met de traumaheli naar het Radboud gebracht.
[..]
Moraal van het verhaal, opletten dus.
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Levi was mijn basisschoolcrush.Emma is van de Spice Girls.
![]()
Ik vind het beide mooie namen eigenlijk. En het moet natuurlijk ook wel een beetje bij je achternaam passen.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je weet nooit aan welke kant ik werkelijk sta
[..]
Meh.
Had liever geen Franse namen.
er past niks bij mijn achternaamquote:Op donderdag 24 april 2014 21:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het beide mooie namen eigenlijk. En het moet natuurlijk ook wel een beetje bij je achternaam passen.
Ik hoop t ook. Het blijft afwachten. Al hoorden we net van de politie dat hij iig weer zelfstandig ademt en de temperatuur redelijk in orde is. Eerste zorg is nu 'schade beperken', longontsteking voorkomen en dan over een paar dagen kijken of er hersenschade is.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:19 schreef Fera het volgende:
[..]
O jee, hopelijk komt alles dan nog goed met hem.
Onzinquote:Op donderdag 24 april 2014 21:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
er past niks bij mijn achternaam
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Emma Watson is sowieso mijn alltime celebrity crush
Meh.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het beide mooie namen eigenlijk. En het moet natuurlijk ook wel een beetje bij je achternaam passen.
Niet echt. Over kindernamen en zulks.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]heb ik nog wat gemist? Waar gaat het over?
Ja, echt zo'n sufkut zonder gevoel voor humor.quote:
Ik weet je achternaam niet. Volgens mij.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heftige shit wel ...quote:Op donderdag 24 april 2014 21:21 schreef yats het volgende:
[..]
Ik hoop t ook. Het blijft afwachten. Al hoorden we net van de politie dat hij iig weer zelfstandig ademt en de temperatuur redelijk in orde is. Eerste zorg is nu 'schade beperken', longontsteking voorkomen en dan over een paar dagen kijken of er hersenschade is.
Ik hoor gewoon nog die schreeuw van de buurvrouw. Hopelijk hoor ik nooit meer zoiets...
Jaquote:Op donderdag 24 april 2014 21:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, echt zo'n sufkut zonder gevoel voor humor.
quote:
Helaas ook zoiets meegemaakt met mijn broertjequote:Op donderdag 24 april 2014 21:21 schreef yats het volgende:
[..]
Ik hoop t ook. Het blijft afwachten. Al hoorden we net van de politie dat hij iig weer zelfstandig ademt en de temperatuur redelijk in orde is. Eerste zorg is nu 'schade beperken', longontsteking voorkomen en dan over een paar dagen kijken of er hersenschade is.
Ik hoor gewoon nog die schreeuw van de buurvrouw. Hopelijk hoor ik nooit meer zoiets...
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet je achternaam niet. Volgens mij.
Bij mijn achternaam passen alleen van die kak-namen. Ik weet niet of ik daar nu zo blij mee moet zijn.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Niet nuilen.quote:
Omg dan moet het wel een rooie zijnquote:
Oh altijd leuk...quote:Op donderdag 24 april 2014 21:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet echt. Over kindernamen en zulks.
Zoals Roderick?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:23 schreef yats het volgende:
[..]
Bij mijn achternaam passen alleen van die kak-namen. Ik weet niet of ik daar nu zo blij mee moet zijn.
Mijn associatie met de naam Kim een kort pittig kapselquote:Op donderdag 24 april 2014 21:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja
En "kim" is een naam als; oh een meisje, kut, wat moeten we nu, uh uh uh uh oh KIM!
Wat. Dat op facebook is toch niet serieus?quote:
Het is dat ik nu zit, maar een uurtje terug stond ik buiten nog te shaken.quote:
Ik ken wel een sterre, maar bloem?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Omg dan moet het wel een rooie zijn
[..]
Oh altijd leuk...
al die fancy kutnamen zoals bloem, en sterre en weet ik veel meuk
Ja, en dan noem ik het Kofje Olga Helga xx xxxxx.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het was afgezet (er zat een hek voor). Maar een kind van 4 komt ver als het echt wil.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:23 schreef S95Sedan het volgende:
Heftig maar waarom zetten ze het niet af of letten ze op als hij buiten is vraag ik me dan af.
Gadverdamme neequote:Op donderdag 24 april 2014 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Oh altijd leuk...
al die fancy kutnamen zoals bloem, en sterre en weet ik veel meuk
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat. Dat op facebook is toch niet serieus?
Kim Jong Un.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mijn associatie met de naam Kim een kort pittig kapsel
Bijvoorbeeld ja.quote:
Opperbaasquote:
Ik snap er niks meer van. Zo moeilijk via tekst.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]nee dat zet ik voor de lol neer.
mag ik je achternaam weten in DM?quote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Wat. Dat op facebook is toch niet serieus?
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:25 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik snap er niks meer van. Zo moeilijk via tekst.
Naja hopelijk valt het mee.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:24 schreef yats het volgende:
[..]
Het was afgezet (er zat een hek voor). Maar een kind van 4 komt ver als het echt wil.
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fas, breek mijn hartje nou niet
[ afbeelding ]
Nee niet echt. Fera zegt rare dingen.quote:
Dat doet ze wel vaker jaquote:Op donderdag 24 april 2014 21:27 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee niet echt. Fera zegt rare dingen.
Ja, ze denkt dat ik een verzonnen achternaam heb op facebookquote:Op donderdag 24 april 2014 21:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat doet ze wel vaker ja
En daarom ging je?
Zijn de winkels op koningsdag dicht dan? Inb4 ja want dat is op zondag.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
Het was trouwens achterlijk druk in de stad, zou dat door koningsdag zijn ??
en allemaal van die klapjosti's die hun auto niet in een vak neer kunnen zetten, nee waarom zou je
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
en allemaal van die klapjosti's die hun auto niet in een vak neer kunnen zetten, nee waarom zou je
Nederlanders en inparkeren?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
Koningsdag is zaterdag lamlulquote:Op donderdag 24 april 2014 21:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zijn de winkels op koningsdag dicht dan? Inb4 ja want dat is op zondag.
Faxie?quote:
Jezus Christus. Was het dan de naam die je had voordat je hem veranderde?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, ze denkt dat ik een verzonnen achternaam heb op facebook
Doe ik trouwens bij mijn werk wel altijd. De vakken zijn klein en zo voorkom ik dat mensen hun deuren in de zijkant van mijn auto gooienquote:Op donderdag 24 april 2014 21:27 schreef LovelyLady het volgende:
Kan toch, wel vaker mensen die niet hun hele naam erop hebbenquote:Op donderdag 24 april 2014 21:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja niet iedereen kan het geloof ikquote:
ASOCIAALquote:Op donderdag 24 april 2014 21:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doe ik trouwens bij mijn werk wel altijd. De vakken zijn klein en zo voorkom ik dat mensen hun deuren in de zijkant van mijn auto gooien
Plek zatquote:Op donderdag 24 april 2014 21:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja niet iedereen kan het geloof ik
[..]
ASOCIAAL
wat?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Jezus Christus. Was het dan de naam die je had voordat je hem veranderde?
Gast dan is het toch gewoon zaterdagquote:Op donderdag 24 april 2014 21:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, zondag, maar verplaatst naar zaterdag omdat ze het niet op zondag wilden vieren
Ja, maar dit kan niet, in mijn geval.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kan toch, wel vaker mensen die niet hun hele naam erop hebben
Er stond eerst iets anders namelijk.quote:
zo een aparte naam?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja dat was ook mijn achternaam alleen dan het laatste woord niet volledigquote:
Wat doe je moeilijk? Achternaam = achternaam?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Jezus Christus. Was het dan de naam die je had voordat je hem veranderde?
Nee hoor, hier is het volkomen normaalquote:Op donderdag 24 april 2014 21:31 schreef perro. het volgende:
[..]
zo een aparte naam?
mijn achternaam is weleens bij dwdd voorbij gekomen omdat er een paar keer iemand zat met dezelfde achternaam.
begrijp het ook niet echt.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat doe je moeilijk? Achternaam = achternaam?
Ik zou hem nu weer even veranderen, al is het maar om Feer te plagen.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, maar dit kan niet, in mijn geval.
Ah, oké.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja dat was ook mijn achternaam alleen dan het laatste woord niet volledig
Dat kan nietquote:Op donderdag 24 april 2014 21:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zou hem nu weer even veranderen, al is het maar om Feer te plagen.
Bemoei je er niet mee als je niet weet wat ik bedoel.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat doe je moeilijk? Achternaam = achternaam?
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zou hem nu weer even veranderen, al is het maar om Feer te plagen.
Geen ideequote:Op donderdag 24 april 2014 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Alsof Fas niet al een foto van mijn penis heeft
Nee, ranzige dingen.quote:
Ik weet wel wat jij bedoeltquote:Op donderdag 24 april 2014 21:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee als je niet weet wat ik bedoel.
Oh, jammer ditquote:Op donderdag 24 april 2014 21:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat kan nietkan maar een paar keer
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, ranzige dingen.
Hihi, see what I did.
Wanneer ben je jarig?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:35 schreef Vinniiee het volgende:
Kak. Mensen vragen wanneer ik mijn verjaardag ga vieren, maar ik weet niet of ik het wel wil vieren
saai ditquote:Op donderdag 24 april 2014 21:35 schreef Vinniiee het volgende:
Kak. Mensen vragen wanneer ik mijn verjaardag ga vieren, maar ik weet niet of ik het wel wil vieren
+1quote:Op donderdag 24 april 2014 21:35 schreef Vinniiee het volgende:
dan zeg je dat.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:35 schreef Vinniiee het volgende:
Dan zeg je dat toch?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:35 schreef Vinniiee het volgende:
Gewoon zeggen dat je nog niet jarig bent, volgend jaar pasquote:Op donderdag 24 april 2014 21:35 schreef Vinniiee het volgende:
Wat voor slang is het?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar kijk dan hoe lief
Maandag.quote:
Sommige mensen zijn altijd welkom, zoals jij.quote:
"Verjaardag vieren" staat hier gelijk aan een gezellige kringverjaardag met familie.quote:
Ja, dat zei ik ook. Maar da's een beetje raar aangezien het al over 4 dagen isquote:Op donderdag 24 april 2014 21:37 schreef perro. het volgende:
[..]
dan zeg je dat.
film inmiddels al gezien?
komt de springvorm?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maandag.
[..]
Sommige mensen zijn altijd welkom, zoals jij.
komt iedereenvan de groep?quote:
boeiend.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:39 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik ook. Maar da's een beetje raar aangezien het al over 4 dagen is![]()
Nee, heb net Hard Candy opgezet
Zeggen dat de mensen die je willen feliciteren je op mogen zoeken terwijl je ergens koningsdag aan het vieren bent?quote:
Ja diequote:Op donderdag 24 april 2014 21:41 schreef perro. het volgende:
[..]
boeiend.
ah. met dat martelende meisje?
met je ver-jaar-dag.quote:
Ik vier geen koningsdag, want koningsdagquote:Op donderdag 24 april 2014 21:41 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zeggen dat de mensen die je willen feliciteren je op mogen zoeken terwijl je ergens koningsdag aan het vieren bent?
Mijn verjaardag is maandag, dan moet ik werken.quote:
Die kan je etenquote:
mooi dan vieren we het ee nandere keer.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vier geen koningsdag, want koningsdag
Voor de rest wel een goed idee
[..]
Mijn verjaardag is maandag, dan moet ik werken.
Gewoon een afspraak maken, zelf niet thuis zijn. Dan laten ze wel de cadeautjes achter.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:35 schreef Vinniiee het volgende:
Dat, stom gedoequote:Op donderdag 24 april 2014 21:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
uhuh... 'slapen'quote:Op donderdag 24 april 2014 21:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mooi dan vieren we het ee nandere keer.met slapen
Natuurlijk. Zit geen gif inquote:
Is goedquote:Op donderdag 24 april 2014 21:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
jaquote:Op donderdag 24 april 2014 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
uhuh... 'slapen' [ afbeelding ]
Afschaffen die hapquote:
Och, elk feestje is er één.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voor de rest wel een goed idee
Dus je kan ze houden als huisdierquote:Op donderdag 24 april 2014 21:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Natuurlijk. Zit geen gif in
Maar daar zijn ze veel te lief voor
Ik ga wel fietsen. Of zo.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gewoon een afspraak maken, zelf niet thuis zijn. Dan laten ze wel de cadeautjes achter.
Slet!!!quote:Op donderdag 24 april 2014 21:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben niet zo into feestjesquote:Op donderdag 24 april 2014 21:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Och, elk feestje is er één.Maar dan weet je vanzelf wie je echt wil zien, en daar eventueel ook het afzeggen van andere plannen voor over heeft.
Dat slaat nergens op.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon koninginnen dag aan moeten houden in plaats van alles omgooien.
Nee, helemaal kappen met die onzin. Die poppenkast van die toneelfamilie genaamd de oranjesquote:Op donderdag 24 april 2014 21:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon koninginnen dag aan moeten houden in plaats van alles omgooien.
Hoezo omgooien? Alleen de naam en datum. Big deal.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Omdat we nu een koning hebben alles omgooien wel?
Verandering enzoquote:Op donderdag 24 april 2014 21:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoezo omgooien? Alleen de naam en datum. Big deal.
.quote:
En maar 3 dagen, het is niet alsof we het opeens in november vieren ofzo.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoezo omgooien? Alleen de naam en datum. Big deal.
Het slaat toch nergens op om koninginnedag aan te houden terwijl we nu een koning hebben.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Het valt elk jaar toch op een andere dag.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo veel verandering is het toch niet?quote:
Autist.quote:
Ja, precies.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:48 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En maar 3 dagen, het is niet alsof we het opeens in november vieren ofzo.
Net zoals het veranderde van Juliana naar Beatrix. En van Wilhelmina naar Juliana. Stel je niet aan man.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Toen Juliana koningin werd, werd het ook verplaatst van 31 augustus naar 30 april. Beatrix koos ervoor om het niet te verplaatsen, omdat 31 januari te koud zou zijn of zoquote:
ehmquote:Op donderdag 24 april 2014 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net zoals het veranderde van Juliana naar Beatrix. En van Wilhelmina naar Juliana. Stel je niet aan man.
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:50 schreef DaMook het volgende:
Aangezien ik niet eens een hoi terug krijg ga ik maar slapen.
Weltrusten.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:50 schreef DaMook het volgende:
Slaap lekkerquote:Op donderdag 24 april 2014 21:50 schreef DaMook het volgende:
Gaan we schelden?quote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:50 schreef DaMook het volgende:
quote:
quote:
Jullie ook slaap lekkerquote:
Geeft niet, als je het maar niet nog eens doet.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ow, jeetje, ik zat er half naast
Ga dan.quote:
Zo laat nog?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:52 schreef AldoTheApache het volgende:
2e ronde kaakchirurg ook weer gehad
Last van?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:52 schreef AldoTheApache het volgende:
nu nog?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:52 schreef AldoTheApache het volgende:
Dat las ik heel anders dan je het waarschijnlijk bedoeldequote:Op donderdag 24 april 2014 21:52 schreef AldoTheApache het volgende:
nee gewoon vandaagquote:
Ja ik rot al op hoor feerquote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat las ik heel anders dan je het waarschijnlijk bedoelde
Awww. Kusje erop.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nee gewoon vandaag
lig nu op bed met ijs p mijn wang
hey jijquote:Op donderdag 24 april 2014 21:53 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat las ik heel anders dan je het waarschijnlijk bedoelde
Had jij ook een MI van een ronde kaakchirurg?quote:
Ja sorry, maar wat je net deed was wel erg kinderachtig, vond je niet?quote:
quote:
quote:
kusjequote:Op donderdag 24 april 2014 21:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja ik ga mezelf zo wel in slaap huilen
Jaquote:Op donderdag 24 april 2014 21:54 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Had jij ook een MI van een ronde kaakchirurg?
behoorlijkquote:Op donderdag 24 april 2014 21:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja sorry, maar wat je net deed was wel erg kinderachtig, vond je niet?
Mannen hebben ook gevoelens.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:54 schreef Fera het volgende:
[..]
irl kan je niet zo makkelijk om me heen, dat scheeltquote:Op donderdag 24 april 2014 21:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja ik moet een nieuwe bril...
goed excuus wel toch![]()
Nee.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:54 schreef Fera het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
irl kan je niet zo makkelijk om me heen, dat scheelt
Echte mannen nietquote:
Oh maar dat zou ik ook heul nie willenquote:Op donderdag 24 april 2014 21:56 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
irl kan je niet zo makkelijk om me heen, dat scheelt
Het überhaupt willen van een "Hoi, doei" in een slowchat is al kinderachtig. Je komt gewoon binnen vallen met een opmerking en als je niet in een discussie met iemand was hoef je ook niet te zeggen dat je weg gaat. MSN is dood, maar dat betekend niet dat FOK! de vervanger is.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Daar spuug ik op.quote:
Niet miepen maar gewoon meeposten als men niet meteen ''hoi'' terug zegt. Als ik een stuiver kreeg voor elke keer dat men geen ''hoi'' terug zei was ik nu miljonair.quote:
Hoe?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Om dat te testen laat ik ze soms huilen.
Van pijn? Geluk? Verdriet?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Om dat te testen laat ik ze soms huilen.
mooi gesproken.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het überhaupt willen van een "Hoi, doei" in een slowchat is al kinderachtig. Je komt gewoon binnen vallen met een opmerking en als je niet in een discussie met iemand was hoef je ook niet te zeggen dat je weg gaat. MSN is dood, maar dat betekend niet dat FOK! de vervanger is.
Mooi gesproken.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het überhaupt willen van een "Hoi, doei" in een slowchat is al kinderachtig. Je komt gewoon binnen vallen met een opmerking en als je niet in een discussie met iemand was hoef je ook niet te zeggen dat je weg gaat. MSN is dood, maar dat betekend niet dat FOK! de vervanger is.
ik geloof er niks van.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:57 schreef Fera het volgende:
Niet miepen maar gewoon meeposten als men niet meteen ''hoi'' terug zegt. Als ik een stuiver kreeg voor elke keer dat men geen ''hoi'' terug zei was ik nu miljonair.
vrouwen kunnen beter pijn aan dan mannenquote:Op donderdag 24 april 2014 21:58 schreef S95Sedan het volgende:
Grappig al die vrouwen die denken dat ze mannen aankunnen.
De meeste vrouwen hebben nog nooit een echte man ontmoet, dus je kan het ze niet kwalijk nemenquote:Op donderdag 24 april 2014 21:58 schreef S95Sedan het volgende:
Grapje schat. Jij mag altijd komen uithuilen op mijn schouder.quote:
whehe.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:58 schreef S95Sedan het volgende:
Leugens, dat is wat ik je brom.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:59 schreef Fera het volgende:
[..]
Grapje schat. Jij mag altijd komen uithuilen op mijn schouder.
Grappig al die mannen die denken dat ze vrouwen kunnen inpalmenquote:Op donderdag 24 april 2014 21:58 schreef S95Sedan het volgende:
Denken zequote:Op donderdag 24 april 2014 21:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
vrouwen kunnen beter pijn aan dan mannen
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:59 schreef Fascination het volgende:
Vind hoi en doei zeggen altijd zulke sc verspilling.
ga jij bevallen?quote:
vervuilerquote:
Brombeer.quote:Op donderdag 24 april 2014 22:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Leugens, dat is wat ik je brom.
Gr.
op fok! zitten enkel echte mannen.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:59 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
De meeste vrouwen hebben nog nooit een echte man ontmoet, dus je kan het ze niet kwalijk nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |