quote:
Vind het wel meevallen eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:06 schreef perro. het volgende:
[..]
oki. vind ik toch nog behoorlijk jong voor een snipactie.
Zo jammer dat ik een kutkind ken dat Isis heet. Echt een kutkind.quote:
staat ook hoog op mijn lijstquote:
schrijf even wat liefst voor je toekomstige kind?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
Jongeeee. Ik nog zo braaf die namen niet meteen achter elkaar typen voor als ik ooit een ontzettend bijdehand kind heb wat anders zo al mijn posts terugvindt. Ga je zo doen.
Meeste mensen zijn kutkinderen tenzij ze met een keizersnee geboren zijnquote:Op donderdag 24 april 2014 21:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo jammer dat ik een kutkind ken dat Isis heet. Echt een kutkind.
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
Jongeeee. Ik nog zo braaf die namen niet meteen achter elkaar typen voor als ik ooit een ontzettend bijdehand kind heb wat anders zo al mijn posts terugvindt. Ga je zo doen.
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Emma is wel een leuke naam.
I ken alleen maar leuke Emma's
Misschien als doopnaam vernoemen naar mijn ouders, maar sowieso niet als eerste naam. Maar dat hoef niet perse van mij.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:08 schreef perro. het volgende:
niemand die kind naar ouder zou vernoemen? of de naam die je had gehad als je van de andere sekse was geweest?
in welk grappentijdperk leef jij?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Meeste mensen zijn kutkinderen tenzij ze met een keizersnee geboren zijn
Wilde nog even je achternaam er achter aan doen. Maar dat leek me overkill.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
schrijf even wat liefst voor je toekomstige kind?
Het faxisme is tijdloosquote:Op donderdag 24 april 2014 21:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
in welk grappentijdperk leef jij?
Ik heb ook maar één naam. Vind het zelf wel makkelijk.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb maar 1 voornaam. Gun mijn kinderen er wel 2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |