quote:
Vind het wel meevallen eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:06 schreef perro. het volgende:
[..]
oki. vind ik toch nog behoorlijk jong voor een snipactie.
Zo jammer dat ik een kutkind ken dat Isis heet. Echt een kutkind.quote:
staat ook hoog op mijn lijstquote:
schrijf even wat liefst voor je toekomstige kind?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
Jongeeee. Ik nog zo braaf die namen niet meteen achter elkaar typen voor als ik ooit een ontzettend bijdehand kind heb wat anders zo al mijn posts terugvindt. Ga je zo doen.
Meeste mensen zijn kutkinderen tenzij ze met een keizersnee geboren zijnquote:Op donderdag 24 april 2014 21:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Zo jammer dat ik een kutkind ken dat Isis heet. Echt een kutkind.
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
Jongeeee. Ik nog zo braaf die namen niet meteen achter elkaar typen voor als ik ooit een ontzettend bijdehand kind heb wat anders zo al mijn posts terugvindt. Ga je zo doen.
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Emma is wel een leuke naam.
I ken alleen maar leuke Emma's
Misschien als doopnaam vernoemen naar mijn ouders, maar sowieso niet als eerste naam. Maar dat hoef niet perse van mij.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:08 schreef perro. het volgende:
niemand die kind naar ouder zou vernoemen? of de naam die je had gehad als je van de andere sekse was geweest?
in welk grappentijdperk leef jij?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Meeste mensen zijn kutkinderen tenzij ze met een keizersnee geboren zijn
Wilde nog even je achternaam er achter aan doen. Maar dat leek me overkill.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
schrijf even wat liefst voor je toekomstige kind?
Het faxisme is tijdloosquote:Op donderdag 24 april 2014 21:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
in welk grappentijdperk leef jij?
Ik heb ook maar één naam. Vind het zelf wel makkelijk.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb maar 1 voornaam. Gun mijn kinderen er wel 2.
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het faxisme is tijdloosof dit tot het faxisme behoort dat laat ik aan de goeroe over
Bij mij denk ik andersom, heb er nu 2, maar heb niet persee de behoefte om m'n kind er ook 2 te geven eigenlijk. Maar ik zie welquote:Op donderdag 24 april 2014 21:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik heb er ook maar 1. Heb al zo vaak te horen gekregen "Is dat je enige voorletter/naam?". Ja, want anders had ik ze wel allemaal opgenoemdquote:Op donderdag 24 april 2014 21:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
Geen faxisme. Gewoon een slechte grap.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het faxisme is tijdloosof dit tot het faxisme behoort dat laat ik aan de goeroe over
Ha, grapjas.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wilde nog even je achternaam er achter aan doen. Maar dat leek me overkill.
En toch cute.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:10 schreef Fera het volgende:
[..]Mooie naam inderdaad. Heeft ook wel iets elegants.
Oke dan is het autistenhumorquote:Op donderdag 24 april 2014 21:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen faxisme. Gewoon een slechte grap.
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb er ook maar 1. Heb al zo vaak te horen gekregen "Is dat je enige voorletter/naam?". Ja, want anders had ik ze wel allemaal opgenoemd
qftquote:Op donderdag 24 april 2014 21:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen faxisme. Gewoon een slechte grap.
P.I.K.?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:13 schreef perro. het volgende:
ik drie voornamen waarvan de voorletters ook stoer zijn.
Leo, Udo, Lexquote:Op donderdag 24 april 2014 21:13 schreef perro. het volgende:
ik drie voornamen waarvan de voorletters ook stoer zijn.
Doe niet zo'n dubbele naam met een streepje er tussen.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:11 schreef Moeraskat het volgende:
ik wil ze in elk geval meerdere namen geven. Heb er zelf ook 4.
Nooooquote:Op donderdag 24 april 2014 21:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Doe niet zo'n dubbele naam met een streepje er tussen.
Robert-Jan ofzo
Yes.quote:
Geen seks hebben dusquote:Op donderdag 24 april 2014 21:13 schreef STING het volgende:
[..]
Het logische gevolg van SEX.
Je kunt er niet onderuit.
Ja, jouw schuldquote:
Nee, dat doe ik sowieso niet.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Robert-Jan ofzo
Zo ontzettend +1! Dat je voorletters moet doorgeven en er 1 zegt. "En verder?" Verder niks, stomme muts!quote:Op donderdag 24 april 2014 21:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb er ook maar 1. Heb al zo vaak te horen gekregen "Is dat je enige voorletter/naam?". Ja, want anders had ik ze wel allemaal opgenoemd
Sorryquote:Op donderdag 24 april 2014 21:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geen seks hebben dus
[..]
Ja, jouw schuld
Ellen Pagequote:Op donderdag 24 april 2014 21:14 schreef Fera het volgende:
[..]
Yes.
Ellen is ook wel een leuke naam.
Klinkt meteen zo kak.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Robert-Jan ofzo
Zeg dat maar tegen mijn oudersquote:
Daar moest ik aan denken door je UI, inderdaad. Maar het klinkt ook gewoon vrolijk, Ellen.quote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:14 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zo ontzettend +1! Dat je voorletters moet doorgeven en er 1 zegt. "En verder?" Verder niks, stomme muts!
Mijn moeder daarentegen heeft er 3 en toen moest ik ergens creditcardgegevens invullen en was er maar plek voor 2.
nee man.quote:
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:16 schreef perro. het volgende:
[..]
nee man.
bij mijn vorige werkgever werkte iemand, met 1 voornaam. initialen w.c.en hij was ook een lulletje rozenwater.
Wel een groot verschil tussen iemand die nu zo heet, dan m'n kind zo noemen eigenlijk. Weet niet waaromquote:Op donderdag 24 april 2014 21:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen mijn ouders
Ik kan niet meer terug schat. En ja die dingen zijn klote, maar dat wil niet zeggen dat ik dan geen kind meer wil.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:15 schreef yats het volgende:
Moeraskat, weet je zeker dat je een kind wil? Ik heb net een enorme heavy avond gehad nadat het buurjongetje van vier in het zwembad van de buren gevallen was terwijl er even niemand keek. Geen fijne avond dit...
Is hij overleden?quote:Op donderdag 24 april 2014 21:15 schreef yats het volgende:
Moeraskat, weet je zeker dat je een kind wil? Ik heb net een enorme heavy avond gehad nadat het buurjongetje van vier in het zwembad van de buren gevallen was terwijl er even niemand keek. Geen fijne avond dit...
Het scheelt dat m'n kat loopt te roepen hier, dus tv kijken.quote:
Heiligschennis!quote:
Of dat huisgenoten genante doopnamen zitten te vergelijken. "Hoe heet jij dan?" "Nou gewoon, Bambi." "Verder niks?!"quote:Op donderdag 24 april 2014 21:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]Ja precies
![]()
Oh dat is ook wel stom
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:15 schreef yats het volgende:
Hell no, zo heet een collega.quote:
Bij mij is het juist " jezus zoveel namenquote:Op donderdag 24 april 2014 21:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Of dat huisgenoten genante doopnamen zitten te vergelijken. "Hoe heet jij dan?" "Nou gewoon, Bambi." "Verder niks?!"![]()
Levi was mijn basisschoolcrush.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hell no, zo heet een collega.
Ik zou mijn kind nooit een naam geven waarvan ik al iemand met die naam ken.
Double Agentquote:Op donderdag 24 april 2014 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn eerste en tweede naam zijn met elkaar in conflict. Het ene betekent: van de heer, de andere is de zoon van de duivel.
nog lang, maar ik heb van de week het hartje gehoordquote:
Dat is juist wel cool eigenlijk.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn eerste en tweede naam zijn met elkaar in conflict. Het ene betekent: van de heer, de andere is de zoon van de duivel.
Nee, hij is met de traumaheli naar het Radboud gebracht.quote:
Moraal van het verhaal, opletten dus.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik kan niet meer terug schat. En ja die dingen zijn klote, maar dat wil niet zeggen dat ik dan geen kind meer wil.
Ik ben zelf vroeger ook bijna verzopen. Allemaal goedgekomen
Hahahaha, ja. Zo vervelendquote:Op donderdag 24 april 2014 21:17 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Of dat huisgenoten genante doopnamen zitten te vergelijken. "Hoe heet jij dan?" "Nou gewoon, Bambi." "Verder niks?!"![]()
4 is ook wel veel.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Bij mij is het juist " jezus zoveel namen![]()
![]()
"
Ahwquote:Op donderdag 24 april 2014 21:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
nog lang, maar ik heb van de week het hartje gehoord
sowiesoquote:Op donderdag 24 april 2014 21:18 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, hij is met de traumaheli naar het Radboud gebracht.
[..]
Moraal van het verhaal, opletten dus.
4 is prima.quote:
Je weet nooit aan welke kant ik werkelijk staquote:
Meh.quote:
O jee, hopelijk komt alles dan nog goed met hem.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:18 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, hij is met de traumaheli naar het Radboud gebracht.
[..]
Moraal van het verhaal, opletten dus.
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:18 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Levi was mijn basisschoolcrush.Emma is van de Spice Girls.
![]()
Ik vind het beide mooie namen eigenlijk. En het moet natuurlijk ook wel een beetje bij je achternaam passen.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je weet nooit aan welke kant ik werkelijk sta
[..]
Meh.
Had liever geen Franse namen.
er past niks bij mijn achternaamquote:Op donderdag 24 april 2014 21:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het beide mooie namen eigenlijk. En het moet natuurlijk ook wel een beetje bij je achternaam passen.
Ik hoop t ook. Het blijft afwachten. Al hoorden we net van de politie dat hij iig weer zelfstandig ademt en de temperatuur redelijk in orde is. Eerste zorg is nu 'schade beperken', longontsteking voorkomen en dan over een paar dagen kijken of er hersenschade is.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:19 schreef Fera het volgende:
[..]
O jee, hopelijk komt alles dan nog goed met hem.
Onzinquote:Op donderdag 24 april 2014 21:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
er past niks bij mijn achternaam
quote:Op donderdag 24 april 2014 21:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Emma Watson is sowieso mijn alltime celebrity crush
Meh.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het beide mooie namen eigenlijk. En het moet natuurlijk ook wel een beetje bij je achternaam passen.
Niet echt. Over kindernamen en zulks.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]heb ik nog wat gemist? Waar gaat het over?
Ja, echt zo'n sufkut zonder gevoel voor humor.quote:
Ik weet je achternaam niet. Volgens mij.quote:Op donderdag 24 april 2014 21:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
er past niks bij mijn achternaam
Heftige shit wel ...quote:Op donderdag 24 april 2014 21:21 schreef yats het volgende:
[..]
Ik hoop t ook. Het blijft afwachten. Al hoorden we net van de politie dat hij iig weer zelfstandig ademt en de temperatuur redelijk in orde is. Eerste zorg is nu 'schade beperken', longontsteking voorkomen en dan over een paar dagen kijken of er hersenschade is.
Ik hoor gewoon nog die schreeuw van de buurvrouw. Hopelijk hoor ik nooit meer zoiets...
Jaquote:Op donderdag 24 april 2014 21:22 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, echt zo'n sufkut zonder gevoel voor humor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |