Ja, ik houd van een uitdaging.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar speel jij Triviant mee?
Dan heb je het inderdaad lastigquote:Op donderdag 24 april 2014 20:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, ik houd van een uitdaging.
Die gast waar ik het over had gaan ook heel goed schaken.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan heb je het inderdaad lastig
Ik speel liever wat uitdagender spellen met vrienden, zoals Dominion. Die ken ik dan ook vaak van het schaken
Sorbonne ook.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Groningen
Johannes vindt dit leuk.
Laat ons juichen FC Groningenquote:Op donderdag 24 april 2014 20:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Groningen
Johannes vindt dit leuk.
Daar was ik niet helemaal zeker van.quote:
Oh, dan ken ik hem wellicht welquote:Op donderdag 24 april 2014 20:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die gast waar ik het over had gaan ook heel goed schaken.
Is de schaakwereld zo'n klein wereldje dan?quote:Op donderdag 24 april 2014 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, dan ken ik hem wellicht wel
Hij is inderdaad even oud als jij. Ik denk dat jij hem bent.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, dan ken ik hem wellicht wel
Als ie van mijn leeftijd is en echt goed is, that is.
Ik denk dat je per geboortejaar zo'n 250 man hebt die af en toe landelijke toernooien spelen bij een jaar of 9-10. Daarvan blijven er max 100 over rond de 16equote:Op donderdag 24 april 2014 20:11 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Is de schaakwereld zo'n klein wereldje dan?
Bredaquote:
Oh, best wel groot dus nog vind ikquote:Op donderdag 24 april 2014 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat je per geboortejaar zo'n 250 man hebt die af en toe landelijke toernooien spelen bij een jaar of 9-10. Daarvan blijven er max 100 over rond de 16e
Ja, maar ik ken de meesten toch wel hoor.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:14 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Oh, best wel groot dus nog vind ik
Ik ken er veel in Utrecht, Delft, Eindhoven en Leidenquote:Op donderdag 24 april 2014 20:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar ik het over had studeert niet in Breda.
Goede vergelijkingquote:Op donderdag 24 april 2014 20:17 schreef Max23 het volgende:
1 seconde over. Dit was nog nauwer dan een maagd
Vakgebiedquote:Op donderdag 24 april 2014 20:18 schreef superniger het volgende:
[..]
Nee, was een klein beetje mijn vakgebied
Ik ben ouder dan 15quote:Op donderdag 24 april 2014 20:19 schreef alors het volgende:
[..]
VakgebiedAlsof jij ouder bent dan 15.
Dat weet ik sinds de Olympische Spelenquote:
Doe eens aardig.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:19 schreef alors het volgende:
[..]
VakgebiedAlsof jij ouder bent dan 15.
*die (wij allen...)quote:Op donderdag 24 april 2014 20:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
Respectloos hoe Alors hier met Superniger omgaat, een user wie wij allen hoog waarderen.
Ik denk dat dit een direct gevolg is van jouw tekening.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:20 schreef Grifte het volgende:
[..]
Respectloos hoe Alors hier met Superniger omgaat, een user wie wij allen hoog waarderen.
Als ze mij nu ook nog publiekelijk aan de spellingschandpaal gaat nagelen is de liefde snel bekoeld.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat dit een direct gevolg is van jouw tekening.
Oké, Ross en Rachel.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:25 schreef Grifte het volgende:
[..]
Als ze mij nu ook nog publiekelijk aan de spellingschandpaal gaat nagelen is de liefde snel bekoeld.
quote:Op donderdag 24 april 2014 20:24 schreef superniger het volgende:
[..]
Kritiek prima maar ik doe aangifte tegen u.
Wij zijn binnenkort bij probleemwijken te zien. Lekker saampjes in de voortuin zitten, genieten van onze uitkering.quote:
112 ja.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:19 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat weet ik sinds de Olympische Spelen
Toen dacht ik dat het een trolletje was die alleen daar postte. Hij post echter veel vaker zie ik.
Jammer wel dat iemand zich zo weet te profileren
Pino112 (of 122) vindt dit leuk
Dat hebben wij gristenen nou eenmaal wel een beetje.quote:Op maandag 28 april 2014 20:00 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
6 goed.
Wat een zelfingenomen man zeg
Dat zou je niet zeggen.quote:Op maandag 28 april 2014 20:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat hebben wij gristenen nou eenmaal wel een beetje.
Nooit begrepen dat jullie zo trots als een pauw zijn om je eigen zonden een beetje door te schuiven naar een ander.quote:Op maandag 28 april 2014 20:01 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat hebben wij gristenen nou eenmaal wel een beetje.
Trots?quote:Op maandag 28 april 2014 20:03 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Nooit begrepen dat jullie zo trots als een pauw zijn om je eigen zonden een beetje door te schuiven naar een ander.
De zelfingenomenheid komt toch een beetje voort uit een misplaatste vorm van trots toch?quote:
Maar niet omdat we onze zonden `doorschuiven', maar omdat we denken te weten wat goed voor u is.quote:Op maandag 28 april 2014 20:05 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
De zelfingenomenheid komt toch een beetje voort uit een misplaatste vorm van trots toch?
Maar natuurlijk. Ik probeer een negatief puntje aan te geven dat de zelfingenomenheid eigenlijk zou moeten temperenquote:Op maandag 28 april 2014 20:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
Maar niet omdat we onze zonden `doorschuiven', maar omdat we denken te weten wat goed voor u is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |