Dat zou haar eerste verstandige actie zijn.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:22 schreef Lavenderr het volgende:
Oh wacht, Nicolien gaat het uitmaken met Rienk
Andrea is eruitquote:Op donderdag 24 april 2014 19:29 schreef Cat22 het volgende:
Twee dagen gemist!![]()
Wie praat me snel bij?
Dennis er in, Andrea er uit.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:29 schreef Cat22 het volgende:
Twee dagen gemist!![]()
Wie praat me snel bij?
Ik ben weer bij.quote:
En daar zit 'm nu net de kneep.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:31 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat zou haar eerste verstandige actie zijn.
Wespen lokken en fokken.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:37 schreef Cat22 het volgende:
Wtf is het met die ecologisch verantwoorde natuurvriendelijke wall of drankflessen?
Wepsen maken heul geen honing.quote:
bondige, adequate analyse van moeders.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:42 schreef Cynix ® het volgende:
Mamma heeft gelijk. Rienk staat stil in zij nontwikkeling en zit vol met starre waandenkbeelden.
Dan nog moet Nico hem nietquote:Op donderdag 24 april 2014 19:42 schreef Lavenderr het volgende:
Rienk wordt er niet anders van. Misschien zou hij dat eens wél moeten doen.
Die bekrompen gedachten krijg je er nooit uitquote:
Het is me nog steeds een raadsel waarom Nico verliefd is geworden op Rienk. Of anders gezegd; waaróp.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:45 schreef Cynix ® het volgende:
Uiteindelijk? Mama zegt nú al dat ze weg moet wezen bij die creep!
Ben bang van niet nee.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die bekrompen gedachten krijg je er nooit uit
Deze nomineer ik voor de meest zielige opmerking tot nu toe van 2014. Blij zijn om de ellende/hartzeer van anderen....Ongelofelijk.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Benieuwd waar het vanavond over gaat![]()
Oh wacht, Nicolien gaat het uitmaken met Rienk
Nou! Dat wordt vast veel beter dan het origineel.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:46 schreef Cynix ® het volgende:
Bar Gezellig, dat lijkt me nú al lachen, gieren, brullen.
Cheers?quote:Op donderdag 24 april 2014 19:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou! Dat wordt vast veel beter dan het origineel.
Ik acht hem in staat tot een heel ernstig delict vanwege iets relatiefs kleins. Dus ja, Robin heeft er nog een derde punt bij.quote:
nvmquote:Op donderdag 24 april 2014 19:47 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Deze nomineer ik voor de meest zielige opmerking tot nu toe van 2014. Blij zijn om de ellende/hartzeer van anderen....Ongelofelijk.
Net als die activist die Pim Fortuyn vermoordequote:Op donderdag 24 april 2014 19:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik acht hem in staat tot een heel ernstig delict vanwege iets relatiefs kleins. Dus ja, Robin heeft er nog een derde punt bij.
Gebeurd "in het echt" ook hoor.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:48 schreef Japie77 het volgende:
Wat een zieke mensen die ouders van Nicolien. In plaats van blij zijn voor je dochter dat ze verliefd is haar gaan vertellen dat haar vriendje niet deugt....
Ow dus jij wil mensen alvast op laten pakken omdat ze misschien ooit in de toekomst een strafbaar feit kunnen plegen?quote:Op donderdag 24 april 2014 19:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik acht hem in staat tot een heel ernstig delict vanwege iets relatiefs kleins. Dus ja, Robin heeft er nog een derde punt bij.
Nee, eerder een stille (en waarschijnlijk ijdele) hoop dat er iemand gered kan worden uit de klauwen van een fatale eenmanssekte.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:47 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Deze nomineer ik voor de meest zielige opmerking tot nu toe van 2014. Blij zijn om de ellende/hartzeer van anderen....Ongelofelijk.
Als iemand denkbeelden die van de rest afwijken dan zijn ze gelijk potentiele moordenaars.....Yeah right....quote:Op donderdag 24 april 2014 19:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Net als die activist die Pim Fortuyn vermoorde
quote:Op donderdag 24 april 2014 19:49 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Net als die activist autist met grootheidswaanzin die Pim Fortuyn vermoorde
quote:Op donderdag 24 april 2014 19:47 schreef Japie77 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 april 2014 19:52 schreef HiDiHo het volgende:
Hij lijkt er ook wel een beetje op....
[ afbeelding ]
Als Rienk z'n voorhoofd laat epileren zijn het net broers.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:52 schreef HiDiHo het volgende:
Hij lijkt er ook wel een beetje op....
[ afbeelding ]
Nu deel 2.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:53 schreef Disana het volgende:
Ah jammer, heb ik het gesprek tussen Rienk en Nicolien gemist.
Heb jij even mazzelquote:
Dus probeert hij preventief vast haar ouders te demoniseren.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:54 schreef Gert het volgende:
Daar heeft Rienk wel een puntje. Dat is inderdaad duidelijk.
Ja daar zat ik op te wachten. Is dat niet uitgezonden?quote:Op donderdag 24 april 2014 19:55 schreef Gert het volgende:
Rienk zei toch ook nog dat Nico's moeder en zus zelf geen partner (meer) hebben en dat je daar dus sowieso al geen relatie-advies van moet aannemen?
Las ik in de COS. Leek me wel uitzending-waardig eigenlijk.
Op de dag dat ze het zouden doen was het toch 7 jaar geleden?quote:Op donderdag 24 april 2014 19:55 schreef Lavenderr het volgende:
Rienk ziet zijn enige kans op seks ooit in rook opgaan
Nope.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:56 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja daar zat ik op te wachten. Is dat niet uitgezonden?
Romantisch hè. Daar mag je als vrouw heel blij mee zijn.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:56 schreef euphoria19 het volgende:
[..]
Op de dag dat ze het zouden doen was het toch 7 jaar geleden?
Oh? Ja, dat is zeker uitzending-waardig.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:55 schreef Gert het volgende:
Rienk zei toch ook nog dat Nico's moeder en zus zelf geen partner (meer) hebben en dat je daar dus sowieso al geen relatie-advies van moet aannemen?
Watquote:Op donderdag 24 april 2014 19:55 schreef Gert het volgende:
Ja, dat is steeds onwaarschijnlijker aan het wordenquote:
Ik weet het niet. Ze zullen waarschijnlijk vooral hebben willen laten zien dat de familie van Nicoline gemeen deed over Rienk.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Zonde nou, waarom in vredesnaam niet.
Nou zo was het dus niet.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ze zullen waarschijnlijk vooral hebben willen laten zien dat de familie van Nicoline gemeen deed over Rienk.
Het is gewoon een mirakelquote:Op donderdag 24 april 2014 19:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja, dat is steeds onwaarschijnlijker aan het worden
Is er iemand die dat daadwerkelijk gezien heeft hier of is het pure Cos verslaggeving ?quote:
Ik denk best dat sommige mensen dat leuk vinden. Al die aandacht.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:02 schreef Cynix ® het volgende:
Trouwen in een loods met 150 camera's en 15 tokkies. Romantisch!
99% zeker. Naar beneden afgerond.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Dit verhaal van Robin lijkt me ook extern geproduceerd.
Ik had de stream er niet op staan maar was wel 'live' in de COS, en meerdere users meldden het.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Is er iemand die dat daadwerkelijk gezien heeft hier of is het pure Cos verslaggeving ?
Napalm maken met ongebluste kalk?quote:Op donderdag 24 april 2014 20:03 schreef pullup het volgende:
Daar gaat die malloot weer grappig doen
quote:
Ik heb het gezien maar verstond niet alles helemaal goed, vandaar dat ik het even op tv wilde zien. Nicoline had haar familie en vrienden zelf gevraagd om eerlijk commentaar, en dat kreeg ze. Ze heeft Rienk daar niet eens alles over verteld, maar de boodschap was duidelijk: haar mensen vinden Rienk ongeschikt, willen niet dat ze op 7 juli gemeenschap voor de camera's heeft, vinden niet dat Utopia haar reputatie goed doet en hebben sowieso liever dat ze naar huis komt.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Is er iemand die dat daadwerkelijk gezien heeft hier of is het pure Cos verslaggeving ?
Okquote:Op donderdag 24 april 2014 20:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik had de stream er niet op staan maar was wel 'live' in de COS, en meerdere users meldden het.
Van 150 euroquote:Op donderdag 24 april 2014 20:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Wel goed dat-ie het nog even hardop zei dat het om een hamer ging.
quote:Op donderdag 24 april 2014 20:05 schreef Cynix ® het volgende:
Gooide Ruud nou een hamer van Dennis in het cement of zo?
Heeft hij natuurlijk ook compleet gelijk in.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:55 schreef Gert het volgende:
Wat een schalkje is het toch.quote:
Tuurlijk.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:07 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Heeft hij natuurlijk ook compleet gelijk in.
Ik niet, ik blijf hier hangen tot morgenavond half 8.quote:
Dan zie ik je morgen weerquote:Op donderdag 24 april 2014 20:08 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik niet, ik blijf hier hangen tot morgenavond half 8.
Ik heb nog wel een videoband liggen met die ferrari's uit Wegmisbruikers.quote:Op donderdag 24 april 2014 20:16 schreef Toto69 het volgende:
Hai, even een snelle vraag
Iemand die deze uitzending heeft opgenomen?
Het gaat mij om de reclame van Bar Gezellig die te zien was in één van de reclameblokken net.
In die reclame was "we are the champions" the horen, die bedoel ik dus
Deze reclame heb ik dus gemist en déze zoek ik dusquote:Op donderdag 24 april 2014 19:46 schreef Cynix ® het volgende:
Bar Gezellig, dat lijkt me nú al lachen, gieren, brullen.
We are the Champions hoor ik niet, maar er staat wel iets op YouTube:quote:Op donderdag 24 april 2014 20:16 schreef Toto69 het volgende:
Hai, even een snelle vraag
Iemand die deze uitzending heeft opgenomen?
Het gaat mij om de reclame van Bar Gezellig die te zien was in één van de reclameblokken net.
In die reclame was "we are the champions" the horen, die bedoel ik dus
Die ken ik al, is een nieuwe die ik bedoel (staat nog niet op YT/internet)quote:Op donderdag 24 april 2014 20:37 schreef Disana het volgende:
[..]
We are the Champions hoor ik niet, maar er staat wel iets op YouTube:
ze komt idd over alsof ze alleen ervaring heeft met neuken/pijpen/GTSTquote:Op donderdag 24 april 2014 19:48 schreef Japie77 het volgende:
En die stoeipoes met die dikke tieten mag wat mij betreft eerder opgenomen worden dan Rienk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |