Dat zou haar eerste verstandige actie zijn.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:22 schreef Lavenderr het volgende:
Oh wacht, Nicolien gaat het uitmaken met Rienk
Andrea is eruitquote:Op donderdag 24 april 2014 19:29 schreef Cat22 het volgende:
Twee dagen gemist!![]()
Wie praat me snel bij?
Dennis er in, Andrea er uit.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:29 schreef Cat22 het volgende:
Twee dagen gemist!![]()
Wie praat me snel bij?
Ik ben weer bij.quote:
En daar zit 'm nu net de kneep.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:31 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat zou haar eerste verstandige actie zijn.
Wespen lokken en fokken.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:37 schreef Cat22 het volgende:
Wtf is het met die ecologisch verantwoorde natuurvriendelijke wall of drankflessen?
Wepsen maken heul geen honing.quote:
bondige, adequate analyse van moeders.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:42 schreef Cynix ® het volgende:
Mamma heeft gelijk. Rienk staat stil in zij nontwikkeling en zit vol met starre waandenkbeelden.
Dan nog moet Nico hem nietquote:Op donderdag 24 april 2014 19:42 schreef Lavenderr het volgende:
Rienk wordt er niet anders van. Misschien zou hij dat eens wél moeten doen.
Die bekrompen gedachten krijg je er nooit uitquote:
Het is me nog steeds een raadsel waarom Nico verliefd is geworden op Rienk. Of anders gezegd; waaróp.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:45 schreef Cynix ® het volgende:
Uiteindelijk? Mama zegt nú al dat ze weg moet wezen bij die creep!
Ben bang van niet nee.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die bekrompen gedachten krijg je er nooit uit
Deze nomineer ik voor de meest zielige opmerking tot nu toe van 2014. Blij zijn om de ellende/hartzeer van anderen....Ongelofelijk.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Benieuwd waar het vanavond over gaat![]()
Oh wacht, Nicolien gaat het uitmaken met Rienk
Nou! Dat wordt vast veel beter dan het origineel.quote:Op donderdag 24 april 2014 19:46 schreef Cynix ® het volgende:
Bar Gezellig, dat lijkt me nú al lachen, gieren, brullen.
Cheers?quote:Op donderdag 24 april 2014 19:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou! Dat wordt vast veel beter dan het origineel.
Ik acht hem in staat tot een heel ernstig delict vanwege iets relatiefs kleins. Dus ja, Robin heeft er nog een derde punt bij.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |